ویژگی های مدل درب ضدسرقت ترک

ویژگی های مدل درب ضدسرقت ترک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bitamolaii

درب ضد سرقت برجسته یکی از انواع درب های ضد سرقت می باشد. این درب ضخامت بیشتری در مقایسه با یک درب ضد سرقت معمولی دارد. ضخامت این نوع درب از ۸ میلی متر شروع می شود و تا ۳۲ میلی متر ادامه دارد. البته برخی درب های سفارشی دارای ضخامت های متفاوتی هستند. در این بخش به معرفی درب ضدسرقت ترک مدل k1001 که یکی از انواع درب های ضد سرقت برجسته است، خواهیم پرداخت.

درب های ضد سرقت برجسته به دلیل برجستگی بیشتر، وزن بیشتری دارند و هزینه ساخت آن ها نیز بالاتر است. در واقع قیمت این درب ها با توجه به وزن درب، متریال به کار رفته، نوع قفل و یراق آلات، روکش درب و … تعیین می شود.

درب ضد سرقت و درب لمینت در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد. اما درب های ضد سرقت برجسته به دلیل ضخامت بیشتر، ایمنی بالاتری دارند. همچنین این درب های ایمنی عایق حرارت، برودت و صوت نی باشد و نیز از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می کنند.

قیمت درب ضد سرقت برجسته چند برابر درب های معمولی است. اما مزایای این درب ها باعث محبوبیت آن ها بین مردم و ساختمان سازان شده است.

 

درب ضدسرقت ترک مدل k1001 دارای روکش ام دی اف ۸ و ۱۰میلی متر و روکش چوب راش می باشد و در آن از رنگ پلی یوتان استفاده شده است. استراکچر داخلی آن نیز همچون سایر قیمت درب ضد سرقت لوکس از یک ورق قلزی ۱.۵ میلی متری تشکیل شده است.

تمامی یراق آلات استفاده شده در این درب ضد سرقت ترک وارداتی هستند. قفل های نصب شده بر روی این درب نیز از محصولات شرکت کاله ترکیه می باشند. این شرکت تولید کننده بهترین قفل های ضد سرقت است. برای مشاهده سایر درب های ایمنی موجود در کرال در به صفحه محصولات ما مراجعه کنید.

لینک مرجع https://altin-group.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/23vW
نظرتان را بنویسید