چگونه از شر تتوهای قدیمی خلاص شویم؟

چگونه از شر تتوهای قدیمی خلاص شویم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

تکنیک های پاک کردن تتو در مشهد
برای پاک کردن تتو از روی پوست روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه پیرامون هر یک از آن ها توضیحاتی را آورده ایم :

پاک کردن تتو با لیزر کیوسوئیچ در مشهد
پاک کردن تتو با لیزر از روش های غیرتهاجمی برای پاک کردن تتو از روی پوست می باشد چراکه هیچ گونه جراحت و یا لایه برداری از روی پوست انجام نمی دهد. اشعه های لیزر ، رنگدانه های زیر پوست را درهم می شکنند و به سلول های اطراف آن نیز آسیب زیادی را وارد نمی کنند. لیزرها با جذب اختصاصی رنگدانه های خالکوبی ایجاد شده ، از بهترین روش های برای پاک کردن تتو به شمار می روند.

در این روش پزشک در محل خالکوبی از ژل های بی حس کننده استفاده می کند و نوع لیزر را نیز بر اساس رنگ تتو انتخاب می کند تا بهترین و بالاترین بازدهی را داشته باشد. پالس لیزری در این روش در مدت زمان کوتاهی به پوست تابیده می شود و همین موضوع سبب می شود که رنگ تتو به ذرات کوچکی تبدیل شوند. پس از چند جلسه این ذرات کوچک نیز کم رنگ تر می گردند.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر پوست مشهد – معرفی 10 بهترین متخصصین پوست در مشهد

آر اف سرجیکال
در روش آر سرجیکال ، ناحیه تتو شده با روش جراحی برداشته می شود و دو لبه پوست به منظور ترمیم زخم ، به یکدیگر بخیه می خورند. این روش موثر می باشد اما بدیهی است که برای تتوهای کوچک کارایی دارد.

البته این روش با عارضه هایی نیز همراه می باشد به طوری که جای زخم باقی می ماند و گوشت اضافه در پوست ایجاد می گردد. همینطور دوره نقاهت طولانی دارد و فرد باید تا گذراندن دوره بهبودی استراحت کند.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه در مشهد – لیست 10 تایی بهترین سالن های زیبایی مشهد

درم ابریژن – از روش های پاک کردن تتو در مشهد
از دیگر روش های پاک کردن تتو از روی پوست ، درم ابریژن است ؛ در این روش پوست ناحیه تتو شده با استفاده از دستگاه مخصوصی از روی پوست تراشیده می شود.

پاک کردن تتو از روی پوست با درم ابریژن دارای عوارض مختلفی می باشد ؛ بیماری هایپرپیگمانتاسیون و همینطور ایجاد لکه های تیره ، روی ناحیه تراشیده شده از مهم ترین عوارض این روش می باشد. ضمن اینکه ممکن است ناحیه مورد نظر به دلایل مختلفی به طور کامل پاک نشود یا دچار عفونت گردد و جای زخم بر روی آن باقی بماند.

مرتبط بخوانید : پی آر پی در مشهد – لیست 10 تایی بهترین مرکز پی آر پی در مشهد

نور پالس شدید 
از دیگر روش های پاک کردن تتو از روی پوست روش نور پالس شدید است که نتیجه آن شکستن رنگدانه های رنگی می باشد. در این روش با گذشت زمان ، ناحیه تحت درمان بهبود پیدا می کند. این ورش همانند روش پاک کردن تتو با لیزر دارای نتایج مثبتی می باشد و بدون درد منجر به پاک کردن تتو می شود. اما از معایب این روش این است که ضمن گران تر بودن نسبت به روش لیزر بر روی افرادی که دارای رنگ پوست تیره ای هستند ، بازدهی خوبی ندارد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8mBr
نظرتان را بنویسید