ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک انصار

ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک انصار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
مشتریان حقیقی و حقوقی بانک انصار می توانند جهت ثبت چک های صیادی خود وارد سامانه مدیریت چک صیادی بانک انصار به نشانی اینترنتی ansarbank.ir شوند و همچنین افرادی که از طریق گوشی های موبایل می خواهند اقدام به ثبت چک صیاد نمایند نیز برنامه چک صیاد بانک انصار را برای نسخه های اندروید و آیفون می توانند دانلود و استفاده نمایند.





بانک انصار برای استفاده از خدمات چک های صیادی سامانه مدیریت چک صیادی را راه اندازی و در اختیار مشتریان حقیقی و حقوقی خود قرار داده است. خدمات این سامانه با استفاده از اینترنت ارائه شده است و کاربران به راحتی به صورت غیر حضوری می توانند از این خدمات که برای چک های صیادی می باشند استفاده کنند.

مشتریان حقیقی و حقوقی می توانند به صورت آنلاین جهت ثبت چک های صیادی و یا دیگر خدماتی که مرتبط با چک های صیادی می باشد از این سامانه استفاده کنند.در ادامه این مطلب در رابطه با نحوه ورود به سامانه مدیریت چک صیادی بانک انصار به نشانی اینترنتی ansarbank.ir و همچنین راهنمایی لازم برای ثبت چک در این سامانه آورده شده است.




ورود به سامانه صیاد بانک انصار ansarbank.ir
سامانه مدیریت چک صیادی بانک انصار که در حال حاضر بانک سپه از آن پشتیبانی می کند از سوی این بانک برای خدمات رسانی به صورت الکترونیک برای چک های صیادی به مشتریان حقیقی و حقوقی خود طراحی و ارائه شده است. مشتریان نیز برای استفاده از خدمات چک های صیادی به صورت اینترنتی می توانند وارد این سامانه شوند که در ادامه مراحل ورود به سامانه مدیریت چک صیادی بانک انصار به همراه راهنمای تصویری آورده شده است.



مشتریان حقیقی و یا حقوقی می بایست جهت ورود به سامانه مدیریت چک صیادی بانک انصار وارد مرورگر اینترنتی خود شده و در قسمت جستجو آدرس اینترنتی ansarbank.ir وارد نمایند.







پس از انتخاب لینک ورود به سامانه مدیریت چک صیادی بانک انصار برای افراد صفحه اصلی سایت جهت استفاده از خدمات چک صیادی در سامانه مدیریت چک صیادی بانک انصار نمایش داده خواهد شد.







برای ورود مستقیم به سامانه مدیریت چک صیادی بانک انصار کلیک نمایید.





حتما بخوانید: سامانه صیاد


راهنمای ثبت چک در سامانه صیاد بانک انصار ansarbank.ir
کلیه افرادی که قصد ثبت چک های صیادی و یا استفاده از دیگر امکانات چک صیادی را دارند، می توانند به سایت ansarbank.ir که برای بانک انصار می باشد مراجعه و از این خدمات استفاده نمایند. در ادامه راهنمایی کامل جهت نحوه ثبت چک های صیادی در سامانه مدیریت چک صیادی بانک انصار به همراه راهنمای تصویری آورده شده است.



کاربران در سامانه مدیریت چک صیادی بانک انصار ابتدا می بایست پس از ورود به این سامانه نوع مشتری خود یعنی حقیقی و یا حقوقی را برای ثبت چک صیادی انتخاب نموده و سپس اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایند.







کاربران پس از وارد نمودن اطلاعات خود می بایست کد امنیتی را وار نموده و سپس دکمه آبی رنگ احراز هویت و ارسال پیامک را انتخاب نمایند.



نکته : افراد می بایست توجه داشته باشند هنگام وارد نمودن اطلاعات تمامی اطلاعاتی که وارد می شود به نام خود شخص و صحیح باشد.



در ادامه مراحل احراز هویت و سپس مراحل ثبت کردن چک های صیادی در سامانه مدیریت چک های صیادی بانک انصار برای کاربران به نمایش در می آید که با وارد نمودن اطلاعات مرتبط با چک و دیگر اطلاعات مورد نیاز درخواست شده توسط این سامانه برای ثبت چک صیادی، ثبت چک صورت می گیرد. در این سامانه نیز دیگر امکانات چک های صیادی مانند استعلام چک صیادی نیز ارائه شده است.



بیشتر بخوانید: نحوه ثبت چک در سامانه صیاد


دانلود و نصب برنامه ثبت چک صیادی بانک انصار
مشتریان بانک انصار برای دانلود مستقیم برنامه چک صیاد بانک انصار برای اندروید و ورود با گوشی موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن چک صیاد بانک انصار برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه چک صیاد بانک انصار برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی موبایل اندروید خود نصب نمایند.



برنامه ثبت چک صیادی بانک انصار

نویسنده: سایت دینا
حجم: 15.5 مگابایت
منبع: www.ansarbank.ir
دانلود فایل



کاربران جهت دانلود مستقیم برنامه چک صیاد بانک انصار برای IOS و ورود با گوشی آیفون به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک ( دانلود اپلیکیشن چک صیاد بانک انصار برای IOS ) در زیر کادر کلیک کرده و برنامه چک صیاد بانک انصار برای IOS را مستقیما دانلود و بر روی موبایل آیفون خود نصب نمایند.



برای دانلود مستقیم برنامه چک صیاد بانک انصار برای گوشی های آیفون کلیک نمایید.



بیشتر بخوانید: سامانه پیچک
راهنمای ثبت چک صیادی در برنامه چک صیاد بانک انصار
مشتریان حقیقی و حقوقی بانک انصار برای استفاده از خدمات چک صیادی از طریق گوشی های موبایل خود می توانند از برنامه چک صیاد بانک انصار که در نسخه های اندروید و IOS ارائه شده است استفاده نمایند. در ادامه برای ورود به برنامه چک صیاد بانک انصار برای ثبت چک صیادی راهنمایی لازم آورده شده است. افراد نیز می توانند از برنامه ثبت چک صیادی سامانه صیاد برای ثبت چک های صیادی استفاده نمایند.



مشتریان بانک سپه یا همان انصار سابق برای ثبت چک صیادی در برنامه چک صیاد بانک انصار پس از دانلود و نصب اپلیکیشن وارد صفحه زیر می شوند.







پس از ورود به این برنامه کاربران می بایست نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده و رمز ایستا را نیز وارد نمایند و سپس دکمه طوسی رنگ ورود را انتخاب نمایند.



در این صفحه کاربران برای استفاده از خدمات چک های صیادی در این برنامه می بایست از منوی بالای صفحه سمت راست گزینه چک ها را اتخاب نموده و برای ثبت چک صیادی اقدام نمایند.







در ادامه بخوانید: انتقال چک در سامانه صیاد و پیچک


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت چک صیادی در سامانه مدیریت چک صیادی بانک انصار ​در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت چک صیادی در سامانه مدیریت چک صیادی بانک انصار آن پاسخ دهند.



سوالات متداول


1- ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک انصار به چه صورت می باشد؟
ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک انصار به صورت آنلاین می باشد که در متن مقاله آورده شده است.


2- ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک انصار مختص به چه افرادی می باشد؟
ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک انصار مختص به مشتریان حقیقی و حقوقی بانک انصار می باشد که در متن مقاله نیز بیان شده است.


3- برای ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک انصار می بایست هزینه ای پرداخت شود؟
خیر، برای ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک انصار نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشد که در متن مقاله نیز مراحل آن آمده است.

منبع : ثبت چک صیادی در سامانه و برنامه صیاد بانک انصار
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oG3Y
نظرتان را بنویسید