چت و رابطه جنسی مجازی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvafamily1
تایپ کردن و ارسال پیام به بخشی مهم از زندگی افراد تبدیل شده است که افراد وقت زیادی را برای این کار می گذرانند . بیشتر زندگی امروزی افراد مبتنی بر فناوری شده است و همه ما به تلفن های همراه و فضای مجازی وابسته شده ایم . یکی از ابعاد نوظهور اینترنت که بر اساس نیاز به ارضای غرایز انسان ها شکل گرفته رابطه جنسی آنلاین است .

سکس چت یا رابطه جنسی مجازی معمولاً شامل مکالمه های جنسی از طریق تماس یا پیام دادن است که در آن افراد بدون ترس از بارداری یا ابتلا به بیماری های مقاربتی ، درمورد چیزهایی صحبت می کنند که از نظر جنسی تحریک آمیز است . اگرچه در این نوع رابطه ، افراد جسم خود را با یکدیگر به اشتراک نمی گذارند اما هنوز هم ابعادی از خود را برای فرد مقابل آشکار می کنند .

از آنجایی که هیچ گونه ارتباط جسمی ای در طول سکس چت و رابطه جنسی آنلاین وجود ندارد در این نوع رابطه ، افراد در خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی قرار نمی گیرند . با این وجود این نوع ارتباط جنسی نیز خطرهایی دارد که افراد در مورد تصمیم گیری برای اقدام به این کار ، باید از این خطرات آگاه باشند . در ادامه با سکس چت و خطرات آن بیشتر آشنا می شوید .

سکس چت و رابطه جنسی مجازی چیست ؟
تعریف سکس چت به معنای استفاده از تماس های تلفنی ، پیام های متنی ، اتاق های گفتگوی اینترنتی ، ایمیل یا گفتگوهای آنلاین ( برای مثال با استفاده از اسکایپ Skype ) برای تبادل گفتگوهای جنسی با شخص دیگر یا ارسال تصاویر و فیلم هایی جنسی است . شخص مقابل ، می تواند فردی باشد که با او ملاقات کرده اید یا کسی باشد که هیچ وقت حضوری او را ندیده اید.

در پاسخ به سوال رابطه جنسی مجازی چیست لازم به ذکر است که برخی افراد در این نوع رابطه ها ، فقط از متن استفاده می کنند و برخی دیگر با استفاده از وب کم ( webcam ) از خود عکس یا فیلم می گیرند . نکته مهم در سکس تلفنی ، ارتباط و تخیل است ، این که تصویری از خود در ذهن طرف مقابل نقش کنید و به چیزهایی که او برای شما ارسال می کند پاسخ های جنسی بدهید . سکس چت می تواند منجر به خودارضایی شود .






چه کسانی به رابطه جنسی مجازی روی می آورند ؟
دنیای مجازی این امکان را به افراد می دهد که در یک محیط ناشناس ، روابط جنسی را کشف کرده و برای برخی از اشخاص این نوع رابطه ، احساس امنیت بیشتری به همراه دارد . ممکن است این افراد در ارتباطات واقعی ، اضطراب زیادی داشته باشند اما در دنیای مجازی بتوانند از این اضطراب ها و ترس از شکست در رابطه ، خلاص شوند .

همچنین در برخی از موارد ، افرادی به رابطه جنسی مجازی روی می آورند که به شدت زندگی پرمشغله ای دارند و ترجیح می دهند برای داشتن رابطه جنسی از sex chat استفاده کنند زیرا فرصت رابطه جنسی واقعی را نداشته و می خواهند بعد از روز کاری شلوغ خود در دنیای مجازی با دیگران معاشرت کنند .

همسرانی که فاصله زیادی با یکدیگر دارند و نمی توانند به صورت حضوری همدیگر را ببینند ممکن است گاهی از فضای مجازی استفاده کنند تا رابطه جنسی با هم داشته باشند . همچنین برخی از زوجینی که در دوران عقد و نامزدی هستند و به دلیل فرهنگی که در کشور در خصوص این دوران وجود دارد نمی توانند با یکدیگر رابطه جنسی حقیقی داشته باشند به این نو ع روابط روی می آورند . در برخی موارد نیز افراد متاهل اقدام به رابطه جنسی آنلاین می کنند که حتی ممکن است از نظر آن ها این نوع رابطه خیانت محسوب نشود .


مضرات سکس چت و رابطه جنسی مجازی
اگرچه در سکس تلفنی ، خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی وجود ندارد اما خطرهای دیگری در کمین افراد است . شخصی می تواند مکالمه شما را ضبط کرده یا تصاویر و فیلم های شما را با دیگران به اشتراک بگذارد یا آن ها را به صورت عمومی در اینترنت ارسال کند . این کار همیشه از طرف کسی صورت نمی گیرد که قبلاً با او در ارتباط بوده اید ، بلکه ممکن است از طرف فردی ناشناس هم مورد سوء استفاده قرار بگیرید .

درست است که اگر این اتفاق برای شما بیفتد تقصیر شما نیست اما لازم است در این مورد احتیاط کنید و از مضرات سکس چت آگاه باشید . اگر تصاویر و فیلم های شما در معرض عموم به نمایش گذاشته شود می تواند بسیار شرم آور بوده و شغل و زندگی شخصی شما را به خطر بیندازد . همچنین ، ممکن است طرف مقابل اقدام به زورگویی و باج خواهی بکند .






 
از سوی دیگر ، با توجه به اینکه انجام این کار ، برای افراد لذت بخش بوده و دسترسی به امکانات آن آسان است نه تنها منجر به اعتیاد به خودارضایی می شود بلکه می تواند اعتیاد به اینترنت را نیز به همراه داشته باشد که این مسئله مضرات رابطه جنسی آنلاین را برای افراد دو چندان می کند .



خطرات سکس چت با فردی که نمی شناسید
در ارتباط با مضرات رابطه جنسی مجازی ، فردی که با او به صورت آنلاین ، رابطه دارید می تواند شما را در دنیای واقعی ردیابی کند . قضاوت در مورد شخصیت دیگران در فضای مجازی دشوار است ، ممکن است آن ها در دنیای واقعی فرد خوشایندی برای شما نباشند یا آن کسی نباشند که شما فکر می کنید .

از سوی دیگر رابطه جنسی مجازی فرد متاهل با شخصی غیر از شریک زندگی ، می تواند باعث تغییر احساسات فرد نسبت به همسرش شود . همچنین ، برخی از افراد پس از داشتن رابطه جنسی مجازی ، احساس گناه را تجربه می کنند که می تواند به اندازه احساسات دیگر واقعی باشد . اگر شریک زندگی فرد متوجه این رابطه شود ، ممکن است آسیب ببیند و حس کند که به او خیانت شده است .




حفظ امنیت در رابطه جنسی مجازی
اگرچه مضرات رابطه جنسی مجازی بسیار زیاد است اما برخی افراد با وجود این مشکلات ، اقدام به سکس چت می کنند . در این صورت لازم است نکاتی را رعایت کنند که در آینده دچار دردسر نشوند . مهم است که آن ها در عکس ها و فیلم ها ، صورت خود را نشان نداده و به این ترتیب زمینه را برای مورد سوء استفاده قرار گرفتن فراهم نکنند .

گاهی اوقات ممکن است برخی از افراد ، در محل کار sex chat کنند که این مسئله می تواند وضعیت شغلی آن ها را به خطر بیندازد ، بنابراین ، توجه به این نکته نیز اهمیت دارد . همچنین وقتی گزینه همگام سازی ( synncing ) گوشی موبایل روشن باشد ، عکس ها و فیلم های آن به صورت خودکار در فضای مجازی آپلود می شود که این مسئله زمینه را برای هکرها آماده می کند تا اگر در تلفن همراه خود عکس های غیر معمولی دارید از آن ها سوء استفاده کنند .



 جمع بندی

با توجه به اینکه امروزه ، اینترنت به بخشی مهم از زندگی افراد تبدیل شده است ، می توان انتظار داشت که افراد سعی کنند از این ابزار برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند . رابطه جنسی مجازی هم به دلایلی که در مقاله ذکر شد مورد توجه برخی از افراد قرار گرفته که آگاهی بخشی در زمینه مضرات سکس چت ، ضروری است .

در کنار این نوع روابط ، امکان دیگری که اینترنت برای انسان ها فراهم کرده ، آشنایی با افراد دیگر و در بعضی موارد برقراری ارتباط طولانی مدت با آن ها و حتی ازدواج است . اگر می خواهید در زمینه انواع سیستم های ازدواج اینترنتی اطلاعات کسب کنید می توانید در ادامه و بر روی لینک زیر کلیک کنید .










سوالات متداول

1- رابطه جنسی مجازی چیست ؟
این نوع رابطه به معنی مکالمات و ارسال عکس ها و فیلم های جنسی از طریق پیام یا تماس های آنلاین است که به جرئیات آن در مقاله بیشتر پرداخته شده است .

2- چه کسانی به رابطه جنسی مجازی روی می آورند ؟
معمولا کسانی که در دنیای واقعی امکان برقراری ارتباط جنسی ندارند یا از همسر خود دور هستند به این نوع روابط روی می آورند که برای آگاهی از جزئیات بیشتر می توانید مقاله را مطالعه کنید .

3- رابطه جنسی مجازی چه خطراتی به دنبال دارد ؟
این نوع روابط ممکن است باعث باج گیری های اینترنتی یا سوء استفاده از اطلاعات شخصی افراد شود که به جزئیات آن در مقاله بیشتر پرداخته شده است .

منبع : چت و رابطه جنسی مجازی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JwAg
نظرتان را بنویسید