ملاک پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان

ملاک پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با عنوان آزمون سنجش هوش هر ساله در خرداد ماه برگزار می گردد و دانش آموزان پایه ششم که دارای نمرات لازم هستند می توانند در این آزمون شرکت نمایند. زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم 1401 هنوز اعلام نشده است اما طبق روال سال های قبل پیش بینی می شود که در فروردین ماه باشد.

توصیه می شود برای پیگیری اخبار زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم با مشاوران ما آماده باشید تا با شروع ثبت نام ، ثبت نام خود را به کمک مشاوران ما انجام دهید و از این فرایند جا نمانید.

احتمالا این را هم بپسندید  فرم ثبت نام تیزهوشان نهم - زمان و راهنمای تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان نهم
شرایطی که باید برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم داشته باشید شامل موارد زیر است :

دارا بودن تابعیت ایران
کسب نمرات خیلی خوب در تمامی دروس نوبت دوم پنجم ابتدایی
کسب نمرات خیلی خوب در تمامی دروس نوبت اول ششم ابتدایی
دانش آموزانی که در مجموع سال های پنجم و ششم ابتدایی فقط یک نمره خوب و مابقی خیلی خوب دارند ، می توانند در آزمون سنجش هوش ششم شرکت کنند.
ملاک پذیرش دانش آموزان در دوره اول متوسطه مدارس تیزهوشان ، نمره ای است که دانش آموز در مرحله آزمون کسب می کند و معدل هیچ تاثیری در افزایش شانس قبولی ندارد.
دانش آموزان می بایست در زمان تکمیل فرم ثبت نام ، حداکثر سه مدرسه از مدارس تیزهوشان منطقه محل سکونت خود انتخاب کنند و مجاز به انتخاب مدرسه استان های دیگر نیستند.
مرتبط بخوانید : آیا آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حذف شده است ؟ و منابع آزمون تیزهوشان ششم

مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم
برای دوره دوم متوسطه مدارس تیزهوشان ، تنها از طریق برگزاری آزمون ورودی دانش آموز پذیرش می شود و علاقه مندان که مشغول به تحصیل در پایه نهم متوسطه اول هستند ، می توانند در این آزمون شرکت کنند و بعد از کسب نمره قبولی ، دوره دوم متوسطه خود را در مدرسه تیزهوشان بگذرانند.

مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم هر ساله در فروردین ماه می باشد و برای سال 1401 نیز پیش بینی می شود زمان ثبت نام در نیمه دوم فروردین ماه باشد. برای ثبت نام می بایست به سایت azmoon.medu.ir  مراجعه نمایید و پس از پرداخت هزینه ، فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

لازم به ذکر است که دانش آموزان برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، باید معدل سالیانه پایه هشتم آنها بالاتر از 19 باشد و معدل کمتر از 19 مورد قبول نیست. همچنین فقط معدل پایه هشتم ملاک ثبت نام آزمون است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XgK5
نظرتان را بنویسید