سخنی بر مراحل کاشت مژه

سخنی بر مراحل کاشت مژه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

هزینه کاشت مژه در مراکز زیبایی به عوامل مختلفی بستگی دارد و هزینه دقیق را می توان پس از مشاوره تخصصی و رایگان با این مراکز بدست آورد اما آنچه که در هزینه کاشت یا اکستشن مژه موثر است ، مدل انتخابی شما و کیفیت مواد مصرفی در مراکز کاشت مژه است.

توصیه می شود که برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت مژه با مشاوران معتبرترین مراکز کاشت مژه تهران که در این مطلب معرفی شدند تماس گرفته و از آنها راهنمایی دریافت کنید.

انواع کاشت مژه- تفاوت کاشت مژه و اکستنشن مژه
دو نوع روش کاشت مژه وجود دارد در نوع اول که به کاشت مژه معروف است با متریال سنگین تر و با ماندگاری کوتاه تر انجام میپذیرد و اکستنشن روش دوم است که با متریال سبک تر و چسب با ماندگاری بالاتر حدود یکماه ( با رعایت اصول نگهداری ) انجام میگیرد ، در این مقاله به معرفی مراکز کاشت مژه پرداختیم شما میتوایند برای اطلاع از مراکز اکستنشن مژه به این صفحه مراجعه کنید: بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران .

مراحل کاشت مژه در بهترین مرکز کاشت مژه تهران
کاشت مژه در مراکز کاشت مژه یک فرآیند غیر زمانبر زیبایی است و بسته به مدل انتخابی شما و تبحر متصدی از یک تا دو ساعت زمان میبرد .

مراحل کاشت مژه عبارت از انتخاب مدل و هماهنگی قبلی ، آماده سازی مژه های شما برای اتصال مژه های مصنوعی به آن ، اتصال با چسب و مواد مخصوص ، تطابق چشم ها با یکدیگر و در نهایت مژه های زیبا و بلند برای چشمان شماست.

مژه های غیر طبیعی باید از مواد با کیفیت و با تاریخ انقضای مشخص باشد ، جنس این مژه ها میتواند از موی طبیعی انسان ، و یا ابریشم باشد .

در این روش نباید ماندگاری بالایی را انتظار داشته باشید معمولا 4 تا 8 هفته ماندگاری مناسبی است ، بعضی از خانم ها برای بالا رفتن ماندگاری کاشت مژه خود از برس ریمل استفاده میکنند که البته میبایست برس شخصی باشد .

چسب استفاده شده در کاشت مژه ممکن است باعث بروز حساسیت و التهاب چشمی شود و برای همین توصیه میکنیم که حتما به مراکز و سالن های معتبر برای کاشت مژه مراجعه نمایید تا با استفاده از مواد درجه یک سلامتی چشمان شما را هم مد نظر داشته باشند . بهتر است بعد از کاشت مداوم یک مدت به چشم ها استراحت داده شود و برای مدت طولانی ترمیم و کاشت مداوم نداشته باشید .

عوارض کاشت مژه
کاشت مژه مثل بسیاری از امور زیبایی دیگر میتواند عوارضی داشته باشد ، مخصوصا اینکه توسط افراد غیر مجرب با مواد مصرفی درجه چندم و وسایل غیر استریل انجام پذیرد میتواند عوارض بدی برای چشمان شما داشته باشد اما در کل اگر بصورت اصولی انجام پذیرد میتوانید از داشتن مژه های بلند و پر پشت بدون عوارض خاصی لذت ببرید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qKxr
نظرتان را بنویسید