پیچ و رولپلاک سرامیک نمای ساختمان با طناب در تهران و کرج

پیچ و رولپلاک سرامیک نمای ساختمان با طناب در تهران و کرج
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
کار در ارتفاع نماسازان پیشرو

در چه زمانی به پیچ رولپلاک سرامیک نما نیاز داریم؟

دلیل آشنایی با فرایند پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان با طناب این است که معمولا در بسیاری از ساختمان هایی که امروزه ساخته می شوند برای نمای نورگیر یا پاسیو و یا همان حیاط خلوت از سرامیک استفاده می شود. البته نا گفته نماند که ممکن است دیوارهای پارکینگ نیز از سرامیک استفاده شود. برای نمای اصلی به ندرت پیش می آید که از سرامیک استفاده شود هر چند که ممکن است در نماهای ترکیبی در بخشی از نما از سرامیک استفاده شود.

سرامیک ها معمولا برای کار شدن در فضای باز خیلی مناسب نمی باشند. از همین رو هر چه به جلو می رویم بیشتر جای خود را به سنگ می دهند. پس از مشاهده ریزش حتی یک عدد از سرامیک های کار شده در نمای نورگیر یا جای دیگر از ساختمان خود حتما می بایست در اسرع وقت به فکر تثبیت آنها از طریق پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان باشید. چرا که در غیر اینصورت علاوه بر ریزش های دیگر و به بار آمدن هزینه های اضافی خطر جانی نیز در کمین خواهد بود.

اقدام پس از مشاهده ریزش سرامیک نمای ساختمان

پس از ریزش سرامیک نما اولین کاری که باید انجام دهید این است که از عبور و مرور در زیر قسمت ریزش کرده اجتناب نمایید. در دومین اقدام می توانید با گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو تماس گرفته و با ارسال عکس و فیلم از محل کار و یا دادن آدرس اقدام نمایید.

پس از برقراری تماس با گروه ما کارشناسان محل انجام کار را مشاهده نموده و با ارائه توضیحات کامل به شما در نهایت براورده هزینه نموده و به شما اعلام می نمایند.

نحوه قیمت دادن برای پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان

اعلام قیمت کار پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان شباهت زیادی به مبحث پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان دارد که برای مطالعه بیشتر می توانید مقاله قیمت پیچ رولپلاک نما را مطالعه بفرمایین.

به طور مختصر باید خدمت شما عرض نماییم که براورد هزینه ارتباط با تعداد طبقات، متراژ بر کار و علی الخصوص ابعاد سرامیک ها یا همان کاشی ها دارد. هر چه ابعاد سرامیک ها کوچکتر باشد مطمئنا به دلیل مقدار پیچ مصرفی بیشتر هزینه نیز بالاتر خواهد بود.

عامل تاثیر گذار دیگر در براورد هزینه میزان سرامیک های افتاده است چرا که برای نصب یا همان ترمیم سرامیک های افتاده هر چه تعداد سرامیک های افتاده بیشتر باشد زمان و زحمت بیشتری را در بر خواهد گرفت.

عامل دیگر این است که آیا کارفرما می خواهد برای زیبایی بیشتر روی پیچ و رولپلاک ها را می خواهد رنگ همرنگ با سرامیک ها انجام شود یا خیر. کارشناسان ما پس از براورد تمامی شرایط گفته شده در نهایت به شما مشتری عزیز اعلام قیمت خواهند نمود.

نحوه انجام کار پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان

نحوه انجام کار پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان مراحل خاص خود را دارد که در زیر به تفصیل برای شما آن را توضیح خواهیم داد. در صورتی که باز هم برای شما سوالی باقی ماند با گروه ما تماس گرفته و از مشاوره ما استفاده نمایید.

1- جنس پیچ و رولپلاک و واشر مورد استفاده

برای کار پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان پیچ های استفاده شده به طور استاندارد باید طولی برابر 5 سانت داشته باشند. همچنین این پیچ ها حتما باید از جنس روکش گالوانیزه بوده تا به مرور زمان دچار زنگ زدگی نشوند.

رولپلاک مورد استفاده در مبحث پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان باید طولی برابر با 4 سانت داشته باشند. برای این کار هم می توان از رولپلاک های پروانه ای سفید رنگ و هم از رولپلاک های قرمز رنگ استفاده نمود.

اما واشر مورد استفاده در این کار باید از جنس گالوانیزه بوده و همچنین قطر داخلی جوری باشد که پیچ از آن رد نشود. قطر خارجی واشر بر اساس میزان اندازه بندها متفاوت است. هر چه بندهای سرامیک های کار شده بیشتر باشد مطمئنا قطر خارجی واشر نیز باید بیشتر باشد.

واشر یا گل پیچ؟

در بحث پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان علاوه بر واشر می توان از گل پیچ استفاده نمود. گل پیچ ها همان کارایی واشر را دارند با این تفاوت که به دلیل زیبایی بیشتر از قیمت بیشری برخوردار هستند. توصیه ما این است که چنان چه اگر سرامیک ها زیاد در معرض دید نمی باشند از همان واشر استفاده شود. 

2- محل قرار گیری پیچ ها 

محل قرارگیری پیچ ها در مبحث سرامیک کاملا با سنگ متفاوت می باشد. همانطور که می دانید و حتما تا به حال مشاهده نموده اید برای پیچ رولپلاک سنگ پیچ ها در داخل هر سنگ قرار می گیرند. در خصوص پیچ رولپلاک سرامیک نما وضعیت نسبت به سنگ فرق داشته و به دلیل جنس سرامیک ها نمی توان پیچ را در داخل هر سرامیک قرار داد.

اگر ما این اشتباه را انجام دهیم سرامیک ها دچار شکستگی یا ترک می شوند. اگر هم در حین انجام کار چنین اتفاقی رخ ندهد مطمئنا به وجود آمدن ترک ها و یا شکستگی به مرور زمان رخ خواهد داد. بهترین محل برای جاگذاری پیچ رولپلاک ها در بندهای سرایک ها می باشد که خود می تواند به دو حالت انجام شود.

قرار دادن پیچ ها در چهار گوشه هر سرامیک

در این روش هر سرامیک در هر راس خود دارای پیچ و رولپلاک و واشر می باشد. همانطور که مشخص هست در این کار هر سرامیک را چهار عدد پیچ و رولپلاک و واشر محصور می نماید. البته این روش بیشتر برای سرامیک هایی که دارای ابعاد خیلی بزرگ می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

قرار دادن پیچ ها در چپ و راست هر سرامیک

در این روش هر سرامیک از چپ و راست و روی بند سوراخ کاری شده و پیچ و رولپلاک و واشر قرار خواهد گرفت. این روش در امر پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان مخصوصا برای سرامیک هایی با ابعاد نه چندان بزرگ بسیار مناسب می باشد. مطمئنا این روش هزینه ای مناسب تر از روش اول دارد و بحث محکم کاری نیز به خوبی رعایت می شود.

3- نصب سرامیک های ریزش کرده

در اتمام بحث پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان نوبت به نصب سرامیک های ریزش کرده می رسد. نیروهای مشغول به کار درحین انجام پیچ رولپلاک ابعاد سرامیک های ریزش کرده را درآورده و به کارفرما اعلام می کنند.

پس از تهیه سرامیک و چسب کاشی، سرامیک ها یک به یک آغشته به چسب شده و در جای خود تعبیه می گردند. پس از اندکی درنگ و هنگامی که چسب خود را گرفت سرامیک های نصب شده همانند بقیه سرامیک های موجود پیچ و رولپلاک و واشر می شوند. در انتها نیز اگر نیاز به بندکشی برای سرامیک های نصب شده باشد، انجام خواهد شد.

4- پوشش روی پیچ ها

پس از اتمام تمام مراحل بالا و بحث تثبیت و محکم سازی و همچنین ترمیم نوبت به بحث زیبا سازی می رسد. معمولا نمای سرامیکی در نورگیر و پاسیو مورد استفاده قرار گرفته و به همین دلیل زیاد در معرض دید نمی باشد. اما به هر حال چنان چه کارفرمای محترم بخواهد دیده شدن پیچ ها و واشرها کمتر شود می توان روی پیچ ها و واشرها را رنگی مشابه به سرامیک ها اجرا نمود تا کمتر در معرض دید قرار بگیرند.

بحث ضمانت برای پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان

انجام کار پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان در گروه نماسازان پیشرو شامل 5 سال ضمانت معتبر می باشد. این ضمانت یا در قراردادی که در ابتدای کار منعقد میگردد ثبت شده و یا اینکه در فاکتوری که در انتهای کار تقدیم میگردد قید خواهد شد.

ضمانت به این شکل است که ما متعهد می شویم که چنان چه به مدت 5 سال پس از انجام کار سرامیکی ریزش کند ما موظف به ترمیم رایگان خواهیم بود. لازم به ذکر است که چنان چه کار پیچ رولپلاک به درستی انجام شود مادامی که ساختمان وجود دارد دیگر سرامیکی ریزش نخواهد داشت و این ضمانت هم به نوعی حسن انجام کار وبابت خیال راحتی کارفرما می باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی بر این بود که به شما نوضیح دهیم که پس از دیدن ریزش سرامیک نما چه اقداماتی باید انجام دهید. امروزه با پیشرفت تکنیک خدمات راپل نمای ساختمان دیگر نیازی به نصب داربست نبوده و در تسریع انجام کار و همچنین هزینه های اضافی به شدت صرفه جویی شده است. لذا برای انجام کار پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان گروه کار در ارتفاع نماسازان پیشرو برای خدمت رسانی به شما با بهترین کیفیت و قیمتی منصفانه آمادگی کامل دارد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RZyV
نظرتان را بنویسید