شستشوی نمای ساختمان با طناب و بدون داربست در تهران و کرج

شستشوی نمای ساختمان با طناب و بدون داربست در تهران و کرج
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
کار در ارتفاع نماسازان پیشرو

چرا شستشوی نما بدون داربست؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که به فکر نظافت و شستشوی نمای ساختمان خود افتاده باشید. حال تصمیم گیری با شماست که برای این موضوع از داربست استفاده کنید و هزینه اضافی پرداخت کنید و یا اینکه از متد شستشوی نما بدون داربست (راپل) استفاده کرده و به راحتی آن هم در اسرع وقت و با هزینه حداقلی این کار را انجام دهید.

در زیر تفاوتهای شستشوی نما بدون داربست و با داربست را از جهات مختلف برای شما بررسی و مقایسه می کنیم.

فاکتور قیمت

شستشوی نما بدون داربست و یا با داربست از لحاظ قیمت تنها در هزینه باز و بست داربست با هم تفاوت خواهند داشت. حال هر چه یک نما بزرگتر باشد اختلاف قیمت رو به افزایش می گذارد. در اینجاست که اهمیت شستشوی نما با طناب کاملا مشخص شده و یک صرفه جویی مخصوصا برای ساختمان های بزرگ حاصل خواهد نمود.

برای مطالعه بیشتر می توانید مقاله قیمت نماشویی ساختمان را مطالعه بفرمایین.

فاکتور زمان

مطمئنا برای هر شخص یا ارگانی انجام کار آن هم در اسرع وقت از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. حال شما فرض کنید که برای انجام کار شستشوی نما می خواهید از داربست استفاده کنید. برای این کار بسته به ابعاد کار حداقل یک یا چند روز می بایست زمان برای نصب داربست صرف شود. همچنین بعد از اتمام کار نیز دوباره به همین نحو چندین روز زمان نیاز خواهد بود.

با توضیحات ارائه شده مطمئنا انتخاب شستشوی نما بدون داربست امری کاملا منطقی و معقول از جهت صرف جویی در زمان می باشد.

فاکتور آسیب به نما و مالکین

این فاکتور را از دو جهت مورد بررسی قرار می دهیم. مورد اول آسیب به نما حین باز و بست داربست می باشد. چرا که کوچکترین غفلت در جابجایی داربست ها ممکن است باعث شکستن شیشه های نما از یک طرف و فشار آوردن به سنگهای نما و نهایتا افتادن آنها از جهتی دیگر شود. در عین حال خود افتادن سنگ نیز می تواند باعث خسارت های مالی و جانی دیگری بشود

اما مورد دوم با توجه به بسته شدن داربست روی نما، علاوه بر اینکه جلوی عبور و مرور مالکین ساختمان را می گیرد می تواند نوعی نا امنی و باز شدن راه دزد به ساختمان را امکان پذیر نماید. از همین رو بستن داربست می تواند برای ساکنین بسیار سخت و مخاطره آمیز باشد.

فاکتور ایمنی کارکنان

همیشه برای کارفرمایان محترم بحث ایمنی کارکنان از اولویت خاص و مهمی برخوردار می باشد. چرا که در صورت بروز هر حادثه ای ممکن است آن ها در نهایت نگران مسئولیت خود باشند. حتما حداقل یک بار برای شما پیش آمده است که کسانی که روی داربست کار می کنند را دیده اید که بدون هیچ ایمنی و حتی بستن کمربند مهار مشغول به کار می باشند.

کار با طناب در ارتفاع نسبت به انجام کار روی داربست به مراتب از ایمنی بیشتری برخوردار می باشد. دلیل این موضوع در مقاله خدمات راپل نمای ساختمان به تفصیل توضیح داده شده است که می توانید مطالعه بفرمایین. در همین حد کفایت میکنیم که بدانید تمامی ابزارهای به کار برده شده در تکنیک راپل همگی دارای استانداردهای روز اروپا بوده و ایمنی کامل را فراهم می نماید. فلذا انتخاب شستشوی نما بدون داربست امری کاملا منطقی و عاقلانه می باشد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/V4Dz
نظرتان را بنویسید