قطعات یدکی ضروری ماشین سنگین

قطعات یدکی ضروری ماشین سنگین
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
تهران یکتا

هر زمان که ماشین شما خراب می شود، آن را برای تعمیر و سرویس به ایستگاه خدمات می رسانید. اکثر مردم به تکنسین ها برای رسیدگی به مشکلاتی که وسیله نقلیه آنها با آن مواجه است اعتماد دارند زیرا از قطعات یدکی و مشکلات خودرو اطلاع چندانی ندارند. یادگیری در مورد قطعات یدکی ضروری خودرو به شما کمک می کند تا وسیله نقلیه خود را بهتر بشناسید و با مکانیک خود در مورد مشکلاتی که خودروی شما با آن مواجه است گفتگو کنید.

برای خرید قطعات اتوبوس و قطعات برقی کامیون از تهران یکتا اقدام کنید.

در اینجا لیستی از قطعات یدکی خودرو مبتدی برای شما آورده شده است تا با آن شروع کنید:

 

آ. باتری

باتری ماشین شما را تغذیه می کند و از این رو یک جزء حیاتی است. همچنین یکی از پرطرفدارترین قطعات یدکی خودرو است که اغلب جایگزین می شود. باتری انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند که باعث می‌شود ماشین شما روشن شود. همچنین نیروی موتور و لوازم الکتریکی خودروی شما را تامین می کند.

باتری معمولا زیر کاپوت ماشین قرار می گیرد. شما به راحتی می توانید آن را با علائم معمولی (+) و (-) آن تشخیص دهید.

 

ب. دینام

اگر خودروی شما با مشکل باتری مواجه بوده است، این احتمال وجود دارد که دینام آن بیش از حد شارژ شده باشد. دینام از یک جریان متناوب برای تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی استفاده می کند. این دستگاه با باتری کار می کند تا برای لوازم جانبی ماشین شما، از جمله چراغ ها و صفحه ابزار، نیرو تولید کند.

دینام جلوی موتور ماشین را می توانید پیدا کنید. اگر به دنبال جایگزینی برای دینام خودروی خود هستید، از دینام دلکو رمی استفاده کنید.

 

ج. رادیاتور

رادیاتور جزء ضروری ماشین شما است. وظیفه آن خنک نگه داشتن موتور و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد آن است. رادیاتور باید همیشه سطوح کافی از مایع خنک کننده موتور برای عملکرد موثر داشته باشد. مایع خنک کننده در سراسر خودرو حرکت می کند و گرما را جذب کرده و به رادیاتور منتقل می کند. هوای گرم به سمت پره های رادیاتور می رود و در آنجا روی مایع خنک کننده جریان می یابد و گرمای خود را از دست می دهد. گرما در نهایت در جو پخش می شود.رادیاتور را در زیر کاپوت نزدیک موتور خواهید دید. اهمیت یک رادیاتور کاملاً کاربردی، شناخت یک فروشنده قابل اعتماد قطعات یدکی خودرو مانند کریشنا اتو الکتریک را برای شما مهم می کند که بتواند محصولات اصیل را به شما ارائه دهد.

د. کمپرسور AC

اگر در یک منطقه گرم زندگی می کنید، کمپرسور AC یک بخش حیاتی است. همچنین یکی از پرطرفدارترین قطعات یدکی خودرو در بین صاحبان خودرو است! کمپرسور از فریون می چرخد ​​تا هوای خنک را در سرتاسر خودرو فراهم کند. اگر کمپرسور به خوبی کار نکند، با روشن کردن AC خودرو، خنک کننده را در ماشین خود تجربه نخواهید کرد.کمپرسور AC در محفظه موتور قرار دارد. می توانید آن را از یک طرف به تسمه محرک سرپانتین متصل شده پیدا کنید.

ه. کمک فنر

کمک فنرها تضمین می کنند که خودروی شما حتی در جاده های پر دست انداز پایدار می ماند. آنها با حفظ سیستم تعلیق از شما و ماشین شما محافظت می کنند. می توانید آنها را در قسمت زیرین ماشین خود پیدا کنید. در صورت آسیب دیدن کمک فنرها نیاز به تعویض فوری دارند. اگر به جایگزینی برای کمک فنرهای موجود خود نیاز دارید، می توانید قطعات یدکی خودرو قابل اعتماد و اصل را در کریشنا اتو الکتریک پیدا کنید.اینها تنها تعدادی از قطعات یدکی خودرو هستند که به سلامت خودرو شما کمک می کنند. دانستن عملکرد آنها به شما کمک می کند تا عملکرد وسیله نقلیه خود را درک کنید. در صورتی که به نظر می رسد ماشین شما درست کار نمی کند، همچنین می توانید بدون نیاز به عجله به مکانیک تشخیص دهید که کدام قسمت ممکن است با مشکل مواجه شود.اگر به دنبال قطعات یدکی باکیفیت و اصل برای خودروی خود هستید، می توانید به وب سایت تهران یکتا، نام پیشرو در قطعات یدکی خودرو در تهران مراجعه کنید.

برای بهترین قطعات یدکی خودرو با ما در ارتباط باشید!

اگر به دنبال بهترین قطعات خودرو هستید، می توانید با تهران یکتا در تماس باشید. ما با کیفیت ترین محصولات از جمله استارتر دلکو رمی، چراغ ماشین سنگین و طیف گسترده ای از سایر قطعات یدکی خودرو را در احمدآباد ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما با شماره  021-33285387تماس بگیرید یا با ما در info@tehranyekta.co مکاتبه کنید.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gAl6
نظرتان را بنویسید
نظرات
سامان
یکی دیگه از سازندگان قطعات ماشین های سنگین شرکت سام صنعت هست که به صورت کاملاً تخصصی داخل ایران فنر بادی (کیسه باد) تولید می کنه. اینم سایتش: https://samsanat.co