تور کره جنوبی

تور کره جنوبی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سفریار آریا

درباره تور کره جنوبی

 

شرایط اخذ ویزای کره جنوبی به چه صورت‌ است ؟

برای اخذ ویزای کره‌ جنوبی ، فقط باید از آژانس‌‌‌هایی‌ اقدام دهید که موقع تائید سفارت‌ این کشور‌ می ‌باشد . ویزای کره‌ جنوبی در ۲ نوع فوری و عادی صادر می‌کند‌ که برای دریافت ویزای کره‌ جنوبی نیازی‌ به ظهور در سفارت‌ این شهر نیست و مدارک درخواست ویزای خود را باید به کارگزار استرداد کنید . ویزای توریستی کراهت جنوبی به درخواست متقاضی در انواع سینگل ، دبل و مولتی صادر خواهد شد و در آخر‌ توجه داشته باشید که ویزای کره‌ جنوبی فقط در فرم تورهای گروهی خواهش می‌ گردد .

 

ارزش تور‌ کره‌ جنوبی بر چه اساسی تعیین می شود ؟

قیمت تور کره جنوبی به عوامل گوناگونی از جمله رزرو آنلاین هتل‌ مناسب همراه با وعده‌های‌ غذایی ، خرید‌ آنلاین بلیط پریدن خارجی ، نوع خدماتی که ارائه میشود ، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و بازآیی ، بیمه مسافرتی ، تور‌ لیدر‌ فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی ، گشت شهری رایگان‌ و ارائه‌ سیمکارت و بسیاری از موارد دیگر پیوند دارد . ناحیه سئول در کشور کره جنوبی که پایتخت این کشور همچنین می باشد یکی از کلان شهرهای دنیاست که دیدنیهای بسیار زیاد و متنوعی دارد و به طور‌ کلی‌می‌ توان‌ گفت ، حدود یک هفته اقامت‌ در این شهر نیاز است تا بتوانید تمامی مکانهای گردشگری آن را ببینید .

 

خدمات تور کره‌ جنوبی سفریار دربردارنده چیست ؟

ما در آژانس سفریار آریا همواره‌ به‌دنبال‌ این هستیم تا با ارائه‌ بهترین‌ خدمات و برنامه‌‌ ریزی صحیح ، تجربه ‌ای فراموش غیرممکن از تور سفر با تور کره جنوبی را برای شما رقم بزنیم . در صورت پرداخت هزینه تور کره جنوبی و خرید تور به کره جنوبی از آژانس سفریار ، خدمات زیر‌ در قالب یک پکیج به شما ارائه خواهد شد :

• خرید بلیط‌ هواپیمای رفت و برگشت

• اقامت در هتل‌‌های‌ ۴ و 5 ستاره‌ در اتاقهای دو نفره با صبحانه

• بازدید از جاذبه‌های گردشگری هر شهر

• ورودیه محل‌‌های‌ مورد بازدید و پیش بینی شده در برنامه

• ترانسفر از فرودگاه‌ها به هتل‌ و بالعکس

• عوارض‌ فرودگاه‌های خارج‌ از کشور‌

• همراهی‌ راهنمای ایرانی و محلی در روزهای بازدید‌

• هزینه‌های باربری در هتل‌ها

• اخذ‌ ویزای گروهی یا انفرادی و بیمه مسافرتی

• انعام‌ راننده و راهنمای محل

• اخذ‌ ویزای تور‌ کره جنوبی

 

چه زمان قبل از سفر‌ به اجبار جنوبی جهت خرید تور اقدام کنیم ؟

مرکز 1 تا 3 ماه قبل از سفر به کره‌ جنوبی باید‌ برای خرید تور اقدام دهید و با مهم به این که برای عزیمت به کره جنوبی نیازمند‌ به دریافت ویزا‌ هستید ، 21 روز کاری یا حتی خیلی از برای اخذ روادید در نظر بگیرید .

 

اطلاعات مهم‌ تور کره‌ جنوبی

 

شهرهای توریستی و مهم کره جنوبی کدامند ؟

 

• شهر‌ سئول | Seoul

سئول بزرگترین شهر اجبار جنوبی و پایتخت این کشور می بوده است . شهر‌ سئول یکی از پیشرفته ترین و زیباترین شهرهای جنوبی هست و از ۶۰۰ سال قبل تاکنون پایخت این کشور بوده شده است . متروی آبادی سئول خصوصیت انتقال ۲۰۰ میلیون مسافر را دارد به همین سبب به عنوان سومین شبکه بزرگ قطار درون‌شهری در جهان هم معروف شده است .

 

• شهر‌ بوسان | Busan

در جنوب کشور‌ کره جنوبی شهری به نام بوسان قرار دارد که به دلیل ساحل‌ها دیدنی و آبهای گرمی که دارد در بین‌ گردشگران بسیار مشهور است و هرسال اندازه زیادی مسافر‌ به سمت‌ خود جذب می انجام دهد . بوسان با داشتن جمعیتی بیش از ۳ .۵ میلیون نفر ، دومین شهرستان بزرگ کره‌‌ جنوبی و بزرگترین بندر این کشور بشمار می رود‌.

 

• شهر‌ دائجون | Daejeon

دیگر کشور مهم کره جنوبی دایجونگ بوده است که در آن جمعیتی جلو با ۱ .۵ میلیون نفر زندگی می کنند و همچنین این ولایت مرکز برخورد بزرگراهها و خط‌های‌ ریلی بزرگ‌ است که شهر مهمی برای رفت و آمد به نواحی دیگر نفرت جنوبی محسوب می گردد .

 

• شهر‌ دئگو | Daegu

شهر دنگو که بین‌ کره‌ ایها به دیار رنگها نیز‌ مشهور‌ است و چهارمین شهر بزرگ این مملکت می باشد و به نوعی ماشین صنعتی و قطی صنعت الکترونیک گوی هم به شمار می رود‌.

 

هزینه روزانه در کره جنوبی چقدر تمام می گردد ؟

شما باید نقشه‌ریزی کنید که یومیه حدود ۱۱۱ ، ۲۳۵ وون (۱۰۱ دلار) برای تعطیلات خود در کره جنوبی هزینه‌ نمائید که متوسط قیمت روزمره براساس هزینههای دیگر گردشگران است . مسافران گذشته به حالت متوسط ۲۹۳۰۷ وون (۲۷ دلار) برای وعده‌های‌ غذایی برای یک زمان و ۱۴ ، ۷۲۷ وون (۱۳ دلار) برای حمل و نقل‌ محلی هزینه کرده اند . همچنین لازم‌ به یاد خواهد بود که متوسط قیمت هتل در کره جنوبی برای یک زوج ۱۰۳۴۵۷ وون (۹۴ دلار) می باشد .

بنابراین ، یک سیاحت برای دو نفر به کره جنوبی برای یک هفته به طور متوسط ۱ .۵۵۷ .۲۹۴ وون (۱۴۰۹ دلار) هزینه داراست و تمام این قیمتهای متوسط‌ سفر‌ از سایر مسافران آژانس‌ سفریار جمع شده‌ تا به شما کمک کند‌ تا بودجه سفر‌ خود‌ را برنامه ریزی دهید .

 

شرایط‌ آب و هوایی کره‌ جنوبی

 

آب و هوای کره‌ جنوبی چگونه‌ است ؟

کشور کره‌ جنوبی آب و هوایی متغیر در هر چهار فصل دارد . بدین نظم اینکه چه فصلی را برای پس‌انداز جال کره جنوبی انتخاب می کنید؛ دقیقا به روحیه و سلیقه خودتان بستگی‌ دارد . ولی در مجموع و با در کامنت گرفتن‌ جمع فاکتور‌های‌ آب و هوا ، قیمت تور و حضور گردشگران دو فصل بهار و پاییز را می ‌توان زیباترین روزگار برای جابجایی به کره جنوبی و لذت‌ بردن‌ از تفریحات آن دانست .

 

بهترین زمان سفر با تور‌ کره‌ جنوبی چه موقع از سال است ؟

بهترین‌ زمان‌ سفر به کشور کره جنوبی ، در ماه‌های مارس تا می (۱۰ اسفند تا ۱۰ خرداد) و سپتامبر تا نوامبر (۱۰ شهریور تا ۹ آذر) شد ، زمانی که آب و هوا معتدل (میانگین حداکثری دما در طول تاریخ ، کمتر‌از‌۲۱٫۱ رتبه سانتی‌گراد است؛ مهمتر اینکه هزینه‌های سفر زیرین است . چنانچه از طرفداران برف پودری زمستانی و اسکی هستید ، بین‌ ماه‌های دسامبر تا فوریه (۱۰ آذر تا ۹ اسفند) ، به سئول کره جنوبی سفر بکنید ، زمانی که دمای میانگین در طول روز کمتر‌از‌صفر درجه سانتی ‌گراد است و برف مداوم می ‌بارد .

بهتر است ماه‌های تابستانی (فصل هوا و بارش‌های موسمی) سئول را برای عزیمت تعیین نکنید ! در طول این ماه‌ ها ، سئول به طور‌ ناراحت‌ کننده ‌ای ، تر و پر از جمعیت گردشگران خواهد بود و هزینه‌ هتل‌‌ها‌ و بلیط‌های هواپیمایی هم در این زمان‌ از سال ، سرسام‌ آور می گردند .

 

مراحل‌ ذخیره تور کره جنوبی

 

قدم ها پس‌انداز تور کره‌ جنوبی به چه صورت است ؟

یکی از عوامل موثر‌ در قیمت تور کره جنوبی نحوه فروش آن است . شما به دو حالت می توانید تور چیز نظرتان را رزرو بکنید : 1 - معامله حضوری 2 - خریداری در اینترنت . با فروش اینترنتی قادر خواهید بود در کمترین دوران ممکن اندازه انبوه بسیاری از انواع تور‌ها‌ را در سایت‌های‌ مختلف با یکدیگر مقایسه کنید . شما با سنجش تله های بیرونی در خرید اینترنتی نه تنها می توانید در هزینه هایتان اقتصاد کنید ، ولی این کار‌ کردن می تواند در زیاد کردن کیفیت سفرتان موثر‌ باشد . ضمنا در هنگام خرید به صورت‌ اینترنتی شما با نقص ارزش بیشتری در تور‌های‌ کره جنوبی نسبت به خرید حضوری برابر خواهید شد . زیرا بیشتر آفرهای تور‌ کره جنوبی تنها برای فروش اینترنتی‌ لحاظ می شوند .

 

نکات مهم پس از رزرو تور کره جنوبی چیست ؟

 

• مهم داشته باشید که تحویل اتاق در اکثر هتلهای کره‌ جنوبی در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 می باشد . بنابراین درصورتی‌که به صورت‌ آنلاین از سایت‌ ما تور‌ مورد نظر خود را خرید کردید؛ حتما به ساعت بلیط و هماهنگ بودن آن با زمان تحویل اتاق دقت کنید .

• کلیه خدمات تورهای نفرت جنوبی ما با اطلاع کامل از رعایت پروتکلهای صحیح با اقامتگاه مقصد نمایش خواهد شد . لذا برای افزایش سلامت سفر ملزم است خود همان ملاحظات لازم را در نظر داشته باشید .

• حضور سفرکننده یک ساعت و نیم پیش از زمان‌ پرواز در فرودگاه الزامی‌ است .

• برای استفاده از پرواز‌ و قبول هتل‌ تان ، عرضه کارتهای شناسایی و پاسپورت معتبر الزامیست .

• کنسلی تور‌های‌ کره‌ جنوبی در ایامی که تقاضای سفر به این مقصد‌ بالاتر شده است ، امکان پذیر نیست‌ .

• در تمامی‌ مراحل سفر ، کارشناسان حفظ ما نیز همراه شما هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل از لحظه ورود به سایت تا زمان بازگشت از سفر می توانید بدون نگرانی‌ و در هر ساعت از شبانه روز با تلفن پشتیبانی‌ 24 ساعته سفریار تماس‌ حاصل‌ نمایید .

منبع : 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/K0ER
مطلب قبلی
کشتی کروز
مطلب بعدی
تور‌ ویتنام
نظرتان را بنویسید