اعلام نتایج نهایی دکتری سراسری 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری 99 احتمالا در مهر ماه منتشر می شود که داوطلبان این آزمون می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در زمان مقرر ، از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود در کد رشته محل های انتخابی مطلع شوند .


داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری 99 به مصاحبه یک یا چند دانشگاه دعوت شده و با ارائه سوابق آموزشی و پژوهشی ، در روز مصاحبه توانایی های علمی خود را به داوران نشان داده اند می توانند در روز اعلام نتایج نهایی دکتری از ثمره تلاش های خود با خبر شوند .

در زمان اعلام نتیجه نهایی دکتری سراسری 99 مشخص می شود که آیا داوطلب در هیچ یک از کد رشته محل های انتخابی خود پذیرفته شده است یا خیر ؟ که در صورت پذیرفته شدن محل قبولی به داوطلب اطلاع رسانی می شود .

اطلاع از نتیجه نهایی دکتری سراسری 99 آخرین مرحله از آزمون دکتری می باشد و پس از آن داوطلبان می توانند خود را برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی یا برنامه ریزی برای کنکور دکتری سال بعد آماده نمایند ، بر این اساس در ادامه این مطلب زمان و نحوه دریافت نتایج نهایی دکتری سراسری 99 اطلاع رسانی شده است .



زمان اعلام نتایج نهایی دکتری سراسری 99
حدودا چند هفته بعد از اتمام فرایند مصاحبه دکتری سراسری 99 ، زمان اعلام نتایج نهایی فرا می رسد . طبق مندرجات دفترچه راهنمای آزمون دکتری 99 قرار بود نتایج نهایی این آزمون در دهه اول شهریور ماه اعلام شود ، با این حال به دلیل تعویق آزمون دکتری ممکن است این تاریخ تغییر کرده و احتمالا به مهر ماه موکول شود و چند روز پس از آن کارنامه نهایی دکتری نیز منتشر خواهد شد .



پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج نهایی دکتری سراسری 99 این مقاله به روز رسانی می شود .



در راستای اطلاع رسانی سریع و دقیق به داوطلبان ، زمان کلیه رویدادهای مرتبط با آزمون دکتری 99 به محض اعلام از طرف سازمان سنجش ، از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی می شود و داوطلبان می توانند با عضویت در آن ها در جریان آخرین اخبار قرار بگیرند .

حتما بخوانید: زمان دریافت کارنامه نهایی دکتری









نحوه دریافت نتایج نهایی دکتری سراسری 99
نتایج نهایی دکتری سراسری 99 بر روی سامانه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.ir قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود در این سامانه ، جواب نهایی دکتری را مشاهده نمایند . در ادامه این مطلب جهت جلوگیری از ایجاد سردرگمی در داوطلبان ، راهنمای تصویری دریافت نتایج نهایی دکتری سراسری 99 ارائه شده است .


 راهنمای تصویری نحوه دریافت نتایج نهایی دکتری سراسری 99 :



1- ابتدا آدرس sanjesh.org رادر مرورگر خود وارد نمایید و در صفحه اصلی سایت گزینه دکتری تخصصی را انتخاب نمایید .







2 - در صفحه باز شده بر روی لینک " نتایج نهایی آزمون دوره دکتری 99 " کلیک کنید .







3 - در صفحه مشاهده و چاپ نتیجه می بایست یکی از سه روش وارد کردن اطلاعات را انتخاب کرده که اطلاعات خواسته شده به شرح زیر می باشند :

روش اول : شماره داوطلبی و شماره شناسنامه .

روش دوم : شماره پرونده و شماره شناسنامه .

روش سوم : شماره پرونده و شماره داوطلبی .







4 - انتخاب گزینه مشاهده نتیجه .

" تصاویر فوق مربوط به سال 98 است و پس از فعال شدن لینک  اعلام نتایج نهایی دکتری 99 این تصاویر به روز رسانی شده و لینک دسترسی به صفحه اعلام نتایج در این مقاله قرار می گیرد . "


داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی خود از جمله شماره داوطلبی و شماره پرونده را فراموش کرده اند یا در روند وارد کردن اطلاعات دچار مشکل شده اند می توانند با کمک سامانه ثبت درخواست سازمان سنجش ، با کارشناسان این سازمان ارتباط برقرار کرده و اطلاعات خود را بازیابی نمایند .

حتما بخوانید: سیستم پاسخگویی سازمان سنجش


اقدامات بعد از اعلام نتایج نهایی دکتری 99
پس از آن که هر یک از داوطلبان از جواب نهایی آزمون دکتری با خبر شدند باید با توجه به وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود اقدامات بعدی را انجام دهند . داوطلبانی که پذیرفته نهایی شده اند می توانند با مراجعه به وبسایت دانشگاه محل قبولی خود از مراحل ثبت نام در آن دانشگاه با خبر شوند .

در صورتی که شرکت کنندگان آزمون دکتری 99 قصد داشته باشند در مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون شرکت نمایند ، باید بدانند که این مرحله در سال های گذشته برگزار نشده و تنها در صورت موافقت وزارت علوم امکان برگزاری آن در سال 99 وجود دارد .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تمامی مراحل آزمون دکتری همراه داوطلبان بوده و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج نهایی دکتری سراسری 99 می توانید با مشاوران این مرکز از طریق تماس تلفنی ارتباط برقرار کرده و پاسخ پرسش های خود را دریافت نمایید .

در ادامه بخوانید: جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 99










سوالات متداول


1-  در زمان اعلام نتایج نهایی دکتری سراسری 99 چه اطلاعاتی در اختیار داوطلب قرار می گیرد ؟
داوطلبان می توانند با مشاهده نتایج نهایی آزمون دکتری از وضعیت قبولی خود در رشته محل های انتخابی باخبر شوند که زمان اعلام این نتایج در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2-  چگونه می توان نتایج نهایی دکتری 99 را دریافت کرد ؟
داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در زمان مقرر ، نتایج نهایی آزمون دکتری را دریافت نمایند که لینک دسترسی به صفحه آن به محض فعال شدن در متن مقاله قرار می گیرد .




3-  آیا داشتن شماره پرونده و داوطلبی برای مشاهده نتایج نهایی دکتری الزامی است ؟
برای دریافت نتایج نهایی دکتری 99 داشتن حداقل یکی از شماره های داوطلبی یا پرونده الزامی است که در متن مقاله راهنمای قدم به قدم دریافت نتایج با وارد کردن این شماره ها ارائه شده است .

منبع : اعلام نتایج نهایی دکتری سراسری 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/611n
نظرتان را بنویسید