ثبت نام مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 99 - 1400

ثبت نام مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 99 - 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرکرد 99 - 1400 در بازه زمانی مقرر از طریق سامانه ثبت نام استان چهارمحال و بختیاری انجام می شود . متقاضیان می بایست از تاریخ 17 الی 27 خرداد ماه 99 با مراجعه به سایت ثبت نام چهارمحال و بختیاری نام خود را تکمیل نمایند .





مدارس نمونه دولتی شهرکرد از بهترین مدارس این استان می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری دارد . متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 99 - 1400 می بایست در آزمون ورودی این مدارس شرکت نموده و در صورت دارا بودن شرایط و قبولی در آزمون ورودی می توانند در این مدارس تحصیل نمایند .

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع تحصیلی نهم به دهم چهارمحال و بختیاری به صورت هماهنگ با دیگر استان ها برگزار شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام در بازه زمانی مشخص شده توسط وزارت آموزش و پرورش ، مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند . 

به منظور شرکت در آزمون ورودی نمونه دولتی استان چهارمحال و بختیاری ، متقاضیان می بایست از زمان ، شرایط ، و نحوه ثبت نام مطلع باشند که در ادامه مقاله به شرح کامل ثبت نام آزمون ورودی نمونه دولتی استان چهارمحال و بختیاری 99 - 1400 پرداخته ایم .



زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 99 - 1400
بازه زمانی ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهرکرد در سال تحصیلی گذشته در نیمه دوم فروردین ماه بود اما زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 99 - 1400 با توجه به شیوع ویروس کرونا دچار تغییراتی شده است که زمان دقیق ثبت نام این آزمون از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام گردیده است .





*** ثبت نام آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 99 - 1400 از تاریخ 17 خرداد ماه 99 آغاز شده و تا پایان روز 27 خرداد ماه ادامه خواهد داشت . ***



لازم به ذکر است ، امسال طبق روال سال های گذشته برای مدارس دوره اول متوسطه ، ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 انجام نخواهد شد ، بنابراین آزمون ورودی نیز برای این مدارس برگزار نمی شود و مدارس نمونه دولتی متوسطه اول استان چهارمحال و بختیاری به مدارس هیئت امنایی تبدیل شده اند . بدین ترتیب متقاضیان تحصیل در این مدارس می بایست به صورت حضوری به مدارس هیئت امنایی استان چهارمحال و بختیاری مراجعه نمایند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس هیئت امنایی










نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری
به منظور ثبت نام در مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ، داوطلبان می بایست در بازه زمانی مقرر آدرس سامانه ثبت نام نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری را در مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود جست و جو کرده و سپس وارد سامانه شوند تا بتوانند در این سامانه ، ثبت نام آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 99 - 1400 خود در پایه دهم را با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی استان خود انجام دهند .

سپس بعد از ورود به سامانه موردنظر داوطلبان مشغول به تحصیل در پایه نهم می بایست اطلاعات خود را در سامانه وارد نموده و اگر شرایط ثبت نام را دارا باشند ، می توانند با پرکردن فرم تقاضانامه ، در ثبت نام نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 99 - 1400 شرکت نمایند .

لازم به ذکر است سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ، تنها به منظور انجام امور ثبت نام آزمون ورودی نبوده و بنابر اعلام آموزش و پرورش ، تمامی امور دیگر مربوط به این آزمون در سال تحصیلی 99 - 1400 اعم از پرداخت هزینه ، دریافت کارت ورود به جلسه ، اعلام نتایج و دریافت کارنامه آزمون نیز از طریق سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری صورت خواهد گرفت . 

در سال گذشته ثبت نام مدارس نمونه دولتی به صورت هماهنگ با آزمون تیزهوشان برگزار گردید و تمامی امور ثبت نام در سامانه ثبت نام مرکز استعداد های درخشان صورت گرفت . اما امسال با اعلام وزارت آموزش و پرورش ، آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت جداگانه از آزمون تیزهوشان برگزار خواهد شد و هر استان سامانه ثبت نام مختص خود را برای آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دارد که برای مشاهده سایت ثبت نام استان چهارمحال و بختیاری می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: سایت سامانه ثبت نام نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری



شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 99 - 1400
شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری شامل شرایط ثبت نام آزمون و شرایط پذیرش دانش آموز در این مدارس است که در شهر های مختلف استان چهارمحال و بختیاری اعم از شهر شهرکرد ، بروجن ، فارسان ، لردگان و دیگر شهرهای استان چهارمحال و بختیاری یکسان می باشد . در ادامه این مقاله می توانید بعضی از شرایط ثبت نام و پذیرش دانش آموز در مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 99 - 1400 را مشاهده نمایید .



 ضوابط و شرایط ثبت نام در آزمون ورودی



1. تمامی دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی 98 - 99 مجاز به ثبت نام در مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری هستند .

تبصره : ملاک شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ، کسب حداقل معدل کتبی 17 در ارزشیابی پایانی نوبت دوم ( معدل نمرات خرداد ماه بدون اعمال نمرات تکوینی ) برای فارغ التحصیلان پایه نهم می باشد .

2. رقابت علمی در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری در بین دانش آموزان همان منطقه خواهد بود .

3. هر داوطلب صرفا می تواند در نمون برگ تقاضای ثبت نام ، یک رشته تحصیلی از شاخه نظری ( علوم تجربی ، ریاضی فیزیک ، ادبیات و علوم انسانی ) را انتخاب نماید .

4. هر داوطلب صرفا می تواند در نمون برگ تقاضای ثبت نام ، یک هنرستان از شاخه فنی و حرفه ای را انتخاب نماید .



 ضوابط و شرایط پذیرش دانش آموز



1. تعداد کلاس ، ظرفیت پذیرش و عناوین رشته های تحصیلی مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری هنگام ثبت نام اینترنتی ، از طریق سامانه ثبت نام استان ، به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

2. در صورت عدم احراز شرایط ثبت نام در رشته تحصیلی مورد تقاضای دانش آموز ، مطابق ضوابط هدایت تحصیلی ، قبولی داوطلب در آزمون لغو بی اثر خواهد شد.

3. مطابق دستورالعمل اجرایی مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ، پذیرش دانش آموزان در آزمون ورودی بر اساس میانگین نمره کل آزمون ورودی و معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم به نسبت مساوی ( 50% نمره آزمون ورودی و 50% معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم ) خواهد بود .

حتما بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی








برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص ثبت نام نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .




سوالات متداول


1- نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری چگونه می باشد ؟
داوطلبان می بایست با مراجعه به سامانه ثبت نام استان چهارمحال و بختیاری ، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند که در این مقاله می توانید نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری را مشاهده نمایید .




2- شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری به چه صورت می باشد ؟
مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری دارای شرایط ثبت نام و شرایط پذیرش دانش آموز می باشد که در این مقاله می توانید این شرایط را مطالعه نمایید .




3- زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری چه زمانی می باشد ؟
همان طور که در این مقاله بدان اشاره شده است ، داوطلبان می توانند در بازه زمانی 17 الی 27 خرداد ماه اقدام به ثبت نام آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری نمایند .

منبع : ثبت نام مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 99 - 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5ZZB
نظرتان را بنویسید