تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 در بازه زمانی مشخص شده از سوی سازمان سنجش انجام می شود و خارج از این مهلت امکان نام نویسی برای داوطلبان وجود ندارد . معمولا در هر دوره از برگزاری این آزمون سازمان سنجش به منظور مساعدت با داوطلبان جا مانده از ثبت نام ، مهلت نام نویسی را به مدت چند روز تمدید می کند .




آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی کشور سالیانه یک بار به منظور جذب متقاضیان ورود به این سازمان ها ، برگزار می شود . داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 که واجد شرایط نام نویسی در این آزمون هستند می توانند در زمان نام نویسی تعیین شده از سوی سازمان سنجش ، مراحل ثبت نام خود را طی کنند .

معمولا در هر دوره از برگزاری آزمون استخدامی ادارات دولتی ، مهلت نام نویسی آزمون بنا به تشخیص سازمان سنجش به میزان 1 هفته الی 10 روز تعیین و به داوطلبان ابلاغ می شود . حال ممکن است که داوطلبی بنا به هر دلیل مانند عدم دسترسی به مدارک ، عدم اطلاع رسانی و یا ... در این مهلت تعیین شده موفق به نام نویسی در آزمون نشود .

در طی دوره های قبلی معمولا سازمان سنجش به منظور مساعدت با این دسته از داوطلبان مهلت نام نویسی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را تمدید کرده است . در ادامه این مقاله نیز به منظور آگاه سازی داوطلبان آزمون سال جاری ، جزئیات تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 را ارائه داده ایم .



تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99
 سازمان سنجش و آموزش کشور بنا به اعلام نیاز دستگاه های دولتی و وزارت خانه های کشور مبنی بر جذب نیرو های متخصص ، جزئیات ظرفیت ها ، نحوه و زمان برگزاری و ... را معین کرده و با انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به داوطلبان ابلاغ می کند .



 متقاضیان نام نویسی در استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی 99 موظف هستند با مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از شرایط و رشته های آزمون و مدارک لازم برای نام نویسی مطلع شوند . در نهایت با آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نسبت به ثبت نام اقدام کنند .



 داوطلبان باید دقت داشته باشند که خارج از مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 که از سوی سازمان سنجش تعیین شده امکان نام نویسی در این آزمون وجود ندارد . تمامی متقاضیان باید در این فرصت ارائه شده نسبت به نام نویسی در یکی از رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اقدام کنند .



 داوطلبانی که بنا به هر دلیلی از ثبت نام این آزمون جا مانده و یا موفق به ثبت نام در آزمون نشده اند و یا قصد ویرایش اطلاعات دارند ، می توانند در صورت تمدید مهلت نام نویسی در فرصت ارائه شده مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند . طبق روال سال های گذشته پیش بینی می شود سازمان سنجش زمان ثبت نام این آزمون را به مدت چند روز تمدید کند .



 با توجه به عدم اعلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال 99 ، با استناد به روال سال گذشته پیش بینی می شود که ثبت نام آزمون سال 99 در بازه زمانی مهر ماه ( مشابه سال گذشته ) بوده و مهلت ارائه شده به مدت چند روز تمدید شود .





به محض تمدید شدن مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 ، جزئیات فرصت مجدد ارائه شده نام نویسی این آزمون در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .



 داوطلبان متقاضی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از جزئیات تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 مطلع شوند . داوطلبان برای اطلاع از جزئیات ثبت نام آزمون سال جاری می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند ..

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی









اگر پس از مطالعه مقاله تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .














سوالات متداول


1- آیا مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تمدید می شود ؟
بله . معمولا مهلت نام نویسی این ازمون به مدت چند روز تمدید می شود که به محض اعلام مهلت تمدید شده در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- آیا در مهلت تمدید شده نام نویسی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، امکان ویرایش اطلاعات نیز وجود دارد ؟
بله همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان در فرصت ارائه شده می توانند علاوه بر ثبت نام در آزمون ، اطلاعات ثبت نام یخود را نیز ویرایش کنند .




3- مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به مدت چند روز تمدید می شود ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، بنا به صلاحدید و تشخیص سازمان سنجش مهلتی چند روزه به داوطلبان ارائه می شود که به محض اعلام مهلت دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Y83n
نظرتان را بنویسید