رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
افراد متقاضی نام نویسی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 می بایست با اطلاع از رشته های مجاز به ثبت نام در آزمون سال 99 و هم چنین رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی ادارات دولتی که با رشته تحصیلی داوطلب متجانس هستند ، بهترین عنوان شغلی را برای آزمون انتخاب کنند .




چند سالی است که استخدام و جذب نیرو های مورد نیاز دستگاه ها و سازمان های دولتی به صورت یکپارچه و فراگیر از طریق برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، انجام می شود . معمولا در هر دوره از برگزاری این آزمون دستگاه های دولتی متقاضی جذب نیرو در سال جاری ، درخواست خود را به مجریان این آزمون ارائه می دهند و در نهایت بنا به ظرفیت های لازم دستورالعمل برگزاری آزمون تدوین و ابلاغ می شود .

معمولا در هر دوره از برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بنا به نوع سازمان های متقاضی و نیاز هر ارگان رشته های تحصیلی مورد نیاز و رشته های شغلی ارائه شده متفاوت می باشد . متقاضیان آزمون استخدامی اجرایی سال 99 می بایست با اطلاع از لیست رشته های مجاز به نام نویسی در آزمون و هم چنین رشته های شغلی ارائه شده در سال 99 ، گزینه مناسب با شرایط خود را انتخاب کنند .

لذا با توجه به اهمیت اطلاع داوطلبان از رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 در ادامه این مقاله به تفکیک رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 و رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 را ارائه داده ایم .



رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99
 همانطور که پیش از این اشاره شده است ، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال 99 به منظور استخدام نیرو های مورد نیاز سازمان های دولتی در حیطه های کاری مختلف ، برگزار می شود . از این رو رشته های شغلی مورد نیاز هر یک از وزارت خانه ها نظیر وزارت علوم و یا سایر ارگان ها مانند آموزش و پرورش و شرکت های مهندسی با یکدیگر متفاوت می باشد .



 در هر دوره از برگزاری آزمون استخدامی ادارات و سازمان های دولتی ، بسیاری از داوطلبان به دنبال اطلاع از جذب نیرو در رشته های شغلی متناسب با در رشته تحصیلی خود ، هستند . این دسته از داوطلبان باید دقت داشته باشند که معمولا رشته های تحصیلی مورد پذیرش ، رشته های ارائه شده و ظرفیت های پذیرش در هر دوره از برگزاری آزمون متفاوت است .



 نکته حائز اهمیت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 این است که در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی معمولا برای هر رشته شغل مقطع مورد پذیرش و رشته های مجاز به نام نویسی در آن رشته شغلی به صورت مجزا تعیین می شود . به بیانی ساده تر داوطلبان متقاضی نام نویسی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 تجانس رشته تعیین شده را برای نام نویسی در آزمون هر رشته رعایت کنند .



 معمولا هر ساله لیست رشته ها و مقاطع تحصیلی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی همزمان با آغاز نام نویسی و انتشار دفترچه راهنمای آزمون منتشر می شود . با توجه به عدم اعلام زمان دقیق نام نویسی آزمون استخدامی سال 99 و عدم انتشار دفترچه در ادامه لیست رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 98 را ارائه داده ایم اما به محض انتشار لیست رشته های سال 99 فایل ارائه شده بروزرسانی خواهد شد .



برای دانلود رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 98 کلیک کنید .



 مجددا خاطر نشان می شود که به محض اعلام رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .










رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99
 داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 که رشته تحصیلی آن ها مطابق با شرایط احراز رشته شغل های ارائه شده در این آزمون بوده ، می توانند در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نسبت به نام نویسی اقدام کنند .



 معمولا اکثر رشته های تحصیلی شرایط احراز ( تجانس رشته ) تعدادی از رشته شغل های ارائه شده در این آزمون را دارند و لذا بهتر است که داوطلبان پیش از نام نویسی در این آزمون نخست لیست رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را بررسی کنند .



 معمولا هر ساله لیست رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی نسبت به اعلام نیاز ارگان ها متفاوت بود و در بازه زمانی ثبت نام آزمون ، همزمان با آغاز نام نویسی و انتشار دفترچه راهنمای آزمون منتشر می شود . داوطلبان پس از مطالعه این دفترچه می توانند در مهلت تعیین شده در سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی sanjesh.org نام نویسی کنند .



 با توجه به عدم اعلام زمان دقیق نام نویسی آزمون استخدامی ادارات دولتی سال 99 و عدم انتشار دفترچه ، در ادامه لیست رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 98 را ارائه داده ایم اما به محض انتشار لیست رشته های شغلی سال 99 فایل ارائه شده بروزرسانی خواهد شد .





برای دانلود رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 98 کلیک کنید .



 مجددا خاطر نشان می شود که به محض اعلام رشته های شغلی ارائه شده آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 99 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . به داوطلبان توصیه می شود علاوه بر آزمون استخدامی ادارات دولتی 99 در رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز شانس خود را امتحان کنند .

در ادامه بخوانید: رشته های آزمون استخدامی بخش خصوصی


اگر پس از مطالعه مقاله رشته های آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 99 ، سوالی درباره رشته های این آزمون دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .












سوالات متداول


1- فارغ التحصیلان چه رشته هایی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هستند ؟
معمولا رشته های تحصیلی مورد پذیرش هر دوره از این ازمون با هم متفاوت بوده که به محض اعلام لیست رشته های مجاز در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- آیا رعایت تجانس رشته تحصیلی و رشته شغلی انتخابی در ملاکی برای نام نویسی آزمون استخدامی ادارات دولتی می باشد ؟
بله . همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان متقاضی باید طبق شرایط احراز رشته تحصیلی مختص هر شغل ، رشته شغلی خود را انتخاب کنند .




3- لیست رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چه زمانی اعلام می شود ؟
معمولا لیست رشته های شغلی مورد نیاز دستگاه های اجرایی ، همزمان با آغاز نام نویسی این آزمون منتشر می شود و بلافاصله در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XW8A
نظرتان را بنویسید