زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت درخواست نقل و انتقالی و مهمانی دانشگاه آزاد ، دوبار در سال ( خرداد و دی ) امکان پذیر می باشد . در حالت کلی نمی توان تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد در نظر گرفت اما معمولا پس از گذشت دو هفته از اتمام مهلت ثبت درخواست انتقالی ، قبل از شروع کلاس های ترم مورد نظر این نتایج اعلام می شود .




تمامی مراحل نقل و انتقالی دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد به نشانی monada.medu.ir انجام می شود . داوطلبانی که زمان ثبت درخواست نقل و انتقالی اقدام به تکمیل فرم های قرار داده شده در این سایت نموده اند ، می توانند مطابق اطلاع رسانی های انجام گرفته از طریق سامانه منادا در این خصوص ثبت به سامانه مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، نتایج خود را مشاهده نمایند .

از آنجایی که بی اطلاعی از زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد موجب عدم انتخاب واحد دانشجو در دانشگاه مقصد می گردد به دلیل اهمیت اطلاع از این زمان در ادامه این مقاله به بررسی زمان اعلام نتایج نقل و انتقالی دانشگاه آزاد 99 پرداختیم .



زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 99
نتایج نقل و انتقالی دانشگاه آزاد همانند سایر مراحل پذیرش این فرآیند به صورت اینترنتی و از طریق سامانه منادا به نشانی monada.medu.ir انجام می شود . بنابراین تمامی دانشجویانی که درخواست مهمانی و یا انتقالی خود را از طریق سامانه مذکور وارد کردند ، می بایست در موعد مقرر با اطلاعات خود وارد سایت monada.medu.ir شده و نتیجه درخواست خود را مشاهده نمایند .

نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ، معمولا دو هفته بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست انتقالی آزاد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . با توجه به این که ثبت نام انتقالی و مهمانی دانشگاه آزاد 99 برای نیمسال دوم تحصیلی تا 20 دی ماه ادامه دارد ، پیش بینی می کنیم نتایج حداکثر تا 15 بهمن ماه و قبل از شروع کلاس های نیمسال دوم دانشگاه آزاد اعلام شود . توصیه می کینیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به نقل و انتقالی دانشگاه آزاد مطلع شوید .




به محض اعلام نتایج نقل و انتقالات نیمسال دوم 99 ، این مقاله بروز رسانی می گردد .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد


مشاوره اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 99
پس از مشاهده جواب نقل و انتقالی نیمسال دوم دانشگاه آزاد 99 ، با دو دسته داوطلب مواجه هستیم : دسته اول افرادی را شامل می شود که دانشگاه  مبدا و مقصد با درخواست وی موافقت کرده . این افراد می بایست اقدامات لازم جهت انتقال از دانشگاه مبدا به مقصد را انجام داده و انتخاب واحد خود را از طریق دانشگاه مقصد انجام دهند .

دسته دوم افرادی هستند که بنا به هر دلیلی با درخواستشان موافقت نشده است ، این افراد می توانند با برطرف کردن مشکل خود و استفاده از بهترین گزینه جهت ثبت درخواست نقل و انتقالی برای ترم آینده اقدام نمایند .

در ادامه بخوانید: نقل و انتقالات دانشگاه آزاد


 اگر پس از مطالعه مقاله سوا یا ابهامی در خصوص اعلام نتایج نقل و انتقالی دانشگاه آزاد دارید ، می توانید از طریق سامانه مشاوره تحصیلی هیوا از مشاوران مجرب این مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی کمک بگیرید . راه ارتباطی شما با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره سامانه خدمات تلفنی هیوا می باشد .






سوالات متداول


1- نتایج نقل و انتقالی دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود ؟
این نتایج معمولا قبل از شروع کلاس های نیمسال دوم اعلام می شود البته زمان دقیق آن در متن مقاله درج شده است .




2-  نتایج نقل و انتقالی دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی اعلام می شود ؟
این نتایج از طریق سامانه منادا دانشگاه آزاد اعلام می شود که سایت آن در متن مقاله قرار داده شده است .




3-  جهت مشاهده جواب انتقالی دانشگاه آزاد وارد کردن چه اطلاعاتی لازم است ؟  
همانطو که در متن مقاله گفته شده است ، متقاضیان می بایست اطلاعات خواسته شده اعم از کدملی و شماره دانشجویی خود را وارد کنند .

منبع : زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mv93
نظرتان را بنویسید