زمان ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
زمان ثبت نام آزمون 99 ETPNU توسط مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور که مجری این آزمون بوده تعیین و اعلام شده است . این آزمون حدود 4 بار در سال برگزار شده که داوطلبان می توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سامانه آزمون زبان دکتری پیام نور نسبت به ثبت نام در جدیدترین دوره آن اقدام نمایند .




مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور جهت فراهم کردن امکان دریافت مدرک زبان انگلیسی برای دانشجویان دکتری این دانشگاه که برای ادامه تحصیل در این مقطع نیازمند یک مدرک زبان معتبر هستند ، آزمون EPTNU را برگزار می کند .

زمان ثبت نام در آزمون زبان دکتری دانشگاه پیام نور 99 از طریق وبسایت مرکز سنجش و آزمون این دانشگاه اطلاع رسانی شده و داوطلبان می بایست با مراجعه به این سامانه و به صورت اینترنتی به ثبت نام در این آزمون بپردازند . گفتنی است دانشجویان دوره دکتری دانشگاه پیام نور همانند دانشجویان سایر دانشگاه ها ملزم به ارائه گواهی قبولی در این آزمون یا آزمون های زبان معتبر دیگر تا قبل از آزمون جامع دکتری بوده و با اطلاع از زمان دقیق ثبت نام در آزمون 99 EPTNU می توانند به موقع خود را برای ثبت نام و شرکت در این آزمون آماده نمایند که بر این اساس زمان ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور EPTNU اطلاع رسانی شده است .





زمان ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیام نور EPTNU 99
داوطلبان شرکت در آزمون EPTNU فرصت دارند در زمان تعیین شده به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور به آدرس azmoon.pnu.ac.ir جهت ثبت نام اقدام کنند . هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی و از طریق سایت پرداخت شود و در صورت تکمیل ثبت نام ، کارت ورود به جلسه برای داوطلبان صادر می شود که می توانند آن را چند روز پیش از فرارسیدن زمان برگزاری این آزمون دریافت نمایند .




زمان ثبت نام دوره سی و دوم آزمون زبان EPTNU از 8 لغایت 31 مرداد ماه اعلام شده است .



کانال آزمون های زبان خارجی هیوا جهت اطلاع رسانی آخرین اخبار این آزمون ها به داوطلبان راه اندازی شده است و با عضویت در این کانال می توانید تازه ترین رویدادهای آزمون زبان دانشگاه پیام نور 99 را دنبال نمایید .

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور









دانشجویان دکتری دانشگاه پیام نور که سابق بر این در آزمون های بین المللی تافل یا آیلتس شرکت کرده و در آن نمره حد نصاب تعیین شده توسط این دانشگاه را به دست آورده اند ، می توانند جهت وارد شدن به مرحله پژوهشی دوره دکتری از مدرک زبان خود استفاده نمایند . همچنین آزمون زبان دانشگاه تهران ، MSRT و تولیمو نیز از نظر دانشگاه پیام نور معتبر بوده و علاقمندان می توانند به جای EPTNU در هریک از آزمون های ذکر شده شرکت نمایند .

مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در راستای یاری دادن به دانشجویان دکتری در مسیر تحصیلی ، امکان دریافت مفیدترین و دقیق ترین راهنمایی ها را برای آنان فراهم نموده و داوطلبان شرکت در آزمون های زبان می توانند با تماس تلفنی با این مرکز سوالات خود را در این زمینه با مشاوران این مرکز مطرح نمایند .

در ادامه بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون زبان دانشگاه پیام نور











سوالات متداول


1- ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیام نور چه زمانی است ؟
 ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور حدود یک ماه پیش از زمان برگزاری این آزمون آغاز می شود که زمان ثبت نام جدیدترین دوره آن در این مطلب اطلاع رسانی شده است .




2-  از چه طریق می توان در آزمون زبان ETPNU ثبت نام کرد ؟
 داوطلبان می تواند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور در این آزمون ثبت نام کنند که آدرس سایت ثبت نام در متن مقاله ذکر شده است .




3-  داوطلبان در چند نوبت در سال می توانند در آزمون زبان EPTNU شرکت کنند ؟
 همان طور که در متن مقاله اشاره شده آزمون زبان دانشگاه پیام نور به طور معمول حدود 4 بار در سال برگزار می شود .

منبع : زمان ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RzV0
نظرتان را بنویسید