نمونه سوال ریاضی دوم دبستان نوبت اول دی ماه

نمونه سوال ریاضی دوم دبستان نوبت اول دی ماه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانش آموزان پایه دوم ابتدایی با دریافت نمونه سوالات امتحانی سال های قبل نوبت اول ریاضی دوم ابتدایی، می توانند با انواع سوالات امتحانی دی ماه این درس آشنا شده و خود را برای موفقیت در این آزمون آماده سازند.

 

 

امتحان ریاضی نوبت اول یا دی ماه دوم ابتدایی ، نیمی از مباحث کل کتاب ریاضی دوم دبستان را شامل می شود. این امتحان به عنوان امتحان میان ترم دوم ابتدایی در نظر گرفته شده و نمره آن نیز در کارنامه میان دوره دوم ابتدایی ثبت شده و مستقیما بر معدل کل پایه دوم تاثیر می گذارد.

بنابراین بهتر است دانش آموزان برای آمادگی بهتر و بیشتر در امتحانات نوبت اول ریاضی پایه دوم ابتدایی، نمونه سوالات امتحانی دی ماه این درس را مطالعه کرده و با حل سوالات این درس میزان یادگیری و موفقیت در امتحان ریاضی نوبت دوم را افزایش دهند.

به دلیل آماده سازی بیشتر دانش آموزان کلاس دوم در امتحان ریاضی دی ماه این پایه تحصیلی در ادامه این مقاله چند سری از نمونه سوالات ریاضی دوم دبستان را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان پایه دوم ابتدایی قرار می دهیم. 

 

نمونه سوال امتحان ریاضی دوم ابتدایی نوبت اول ( دی ماه )

دانش آموزان پایه دوم ابتدایی برای آماده سازی بیشتر خود برای امتحانات نوبت اول ریاضی دوم ابتدایی، باید با مراجعه به نمونه سوالات سال های گذشته این درس علاوه بر آشنایی با نوع سوالات و تنوع آن ها با انواع راه حل های قابل قبول برای هریک از سوالات این درس نیز آشنا شوند.

مطالعه انواع سوالات نوبت اول درس ریاضی پایه دوم باعث آشنایی با میزان سختی و آسانی سوالات این دوره آشنا شده و از اضطراب و نگرانی های دانش آموزان دوم دبستانی نیز کاسته شود.

با توجه به موارد عنوان شده، دراین قسمت چند سری از نمونه سوالات ریاضی پایه دوم ابتدایی برای دانش آموزان این پایه تحصیلی، به صورت رایگان قابل دریافت می باشد.



 

  

 

 

نمونه سوالات امتحانی ریاضی دوم ابتدایی نوبت اول
سوالات درس ریاضی دوم (سری 1)

سوالات درس ریاضی دوم (سری 2 )

سوالات درس ریاضی دوم (سری 3 )

سوالات درس ریاضی دوم (سری 4)

سوالات درس ریاضی دوم (سری 5)

سوالات درس ریاضی دوم (سری 6)

سوالات درس ریاضی دوم (سری 7)

سوالات درس ریاضی دوم (سری 8)

سوالات درس ریاضی دوم (سری 9)

سوالات درس ریاضی دوم (سری 10)


از جمله سوالات عنوان شده در نمونه سوالات امتحانی ریاضی دوم ابتدایی نوبت اول عبارتند از:

 

  جاهای خالی راپرکنید.

 ساعت چند است؟ 

 جمع و تفریق کن.

 الگویابی.

 همه عدد های دو رقمی را بنویس که یکان آن 8 و 6 و دهگان آن 2 و 4 باشند.

 شکل های زیر را به قسمت های خواسته شده تقسیم کن. (قسمت ها با هم مساوی باشند)

 

 همچنین برای دسترسی به نمونه سوالات سایر دروس و حتی پایه های تحصیلی دیگر می توانید به مقاله ارائه شده در این قسمت مراجعه نمایید.

 

بیشتر بخوانید: سوالات امتحانی



 

تمرین های فصل به فصل ریاضی اول ابتدایی

برای یادگیری مباحث درسی مربوط به هر فصل ریاضی دوم ابتدایی بهتر است در انتهای همان فصل سوالات درس خوانده شده را بررسی مطالعه کرده و حل نمایید. حل تمرین و نمونه سوالات هر فصل از کتاب درس ریاضی دوم ابتدایی، علاوه بر این که درک مطالب درسی و یادگیری دانش آموزان پایه دوم دبستان را افزایش می دهد بلکه باعث آماده سازی بیشتر دانش آموزان برای امتحانات دی ماه دوم ابتدایی می شود.

منظور از آمادگی برای امتحانات این است که وقتی به محض اتمام درس دانش آموزان سوالات مربوط به آن را تمرین کرده و پاسخ می دهند باعث می شود که این جواب ها در ذهن آن ها باقی بماند و اگر در زمان شروع امتحانات فرصت کافی نداشتند بتوانند با مرور این تمرین ها خود را برای امتحان ریاضی دوم ابتدایی آماده سازند. 

 

در حال حاضر تمرینات درس به درس نوبت اول ریاضی دوم ابتدایی منتشر نشده است. به محض در دسترس قرار گرفتن سوالات فصل به فصل ریاضی دوم ابتدایی این قسمت به روز رسانی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات دوم ابتدایی با پاسخ تشریحی

 

  جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به مدارس و امتحانات ، می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال کنید . همچنین می توانید در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی درباره نحوه مطالعه و برنامه ریزی دروس پایه دوم ابتدایی با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا امکان دانلود نمونه سوالات نوبت اول ریاضی کلاس دوم ابتدایی وجود دارد؟

✔️ بله در این مقاله چند سری از سوالات نوبت اول درس ریاضی دوم ابتدایی به صورت کاملا رایگان و با حجم بسیار کم برای دانلود توسط دانش آموزان قرار گرفته است .



 

2- ✔️ موضوع سوالات نوبت اول ریاضی دوم ابتدایی درباره چه مباحثی است ؟

✔️ مباحث عنوان شده در نمونه سوالات ریاضی دوم دبستان مربوط به آموزش های کتب درسی این پایه است که همگی در این مقاله عنوان شده اند .



 

3- ✔️ بیشتر سوالات امتحانی ریاضی دی ماه دوم ابتدایی مر بوط به چه موضوعاتی هستند ؟ 

✔️ تمامی موارد پرتکرار سوالات ریاضی نوبت اول پایه دوم ابتدایی در این مقاله عنوان شده است .



 

4- ✔️ بیشتر سوالات امتحانی ریاضی دی ماه دوم ابتدایی مر بوط به چه موضوعاتی هستند ؟ 

✔️ تمامی موارد پرتکرار سوالات ریاضی نوبت اول پایه دوم ابتدایی در این مقاله عنوان شده است .

منبع : نمونه سوال ریاضی دوم دبستان نوبت اول دی ماه

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6Dqn
نظرتان را بنویسید