زمان برگزاری آزمون TOLIMO

زمان برگزاری آزمون TOLIMO
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
زمان برگزاری آزمون TOLIMO توسط سازمان سنجش برای نیمه اول سال 99 تعیین شده و از خرداد حدودا دو بار در ماه برگزار می شود که داوطلبان می توانند هنگام ثبت نام تاریخ و محل برگزاری این آزمون را از میان گزینه های موجود انتخاب نمایند .

برای مشاوره زمان برگزاری آزمون TOLIMO






TOLIMO مخفف the Test of Language by the Iranian Measurement Organizations و یک آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی است که توسط سازمان سنجش برگزار می شود . بیشتر متقاضیان این آزمون افرادی هستند که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری را دارند ، چرا که مدرک آزمون تولیمو نزد دانشگاه های سراسری و آزاد دارای اعتبار بوده و ارائه آن در زمان مصاحبه دکتری دارای امتیاز است . همچنین دانشجویان دکتری با ارائه مدرک آزمون زبان TOLIMO می توانند در آزمون جامع دکتری شرکت کرده و پایان نامه خود را آغاز نمایند .

تقویم و محل برگزاری آزمون TOLIMO 99 در اطلاعیه های سایت سازمان سنجش اعلام شده و داوطلبان می بایست در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی اين سازمان اقدام نمایند . برای کسب نتیجه دلخواه لازم است داوطلبان با اطلاع از زمان برگزاری این آزمون ، برنامه ریزی مناسبی جهت مطالعه منابع داشته باشند که در ادامه زمان و محل برگزاری آزمون TOLIMO 99 اطلاع رسانی شده است .



زمان برگزاری آزمون TOLIMO 99
آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو 99 تقریبا 2 بار در ماه برگزار می شود و داوطلبانی که پس از شرکت در این آزمون نمره قبولی را کسب نکرده باشند می توانند در نوبت بعدی شرکت نمایند و محدودیتی در تعداد شرکت در آزمون وجود ندارد .

 جدول زمانبندی زمان برگزاری آزمون TOLIMO 99 به شرح زیر است :



ماه دوره روز تاریخ
خرداد 143 دوشنبه 99/03/26
تیر 144 دوشنبه 99/04/09
145 دوشنبه 99/04/23
مرداد 146 چهارشنبه 99/05/08
147 پنجشنبه 99/05/23
شهریور 148 پنجشنبه 99/06/06
149 دوشنبه 99/06/31


حتما بخوانید: صفر تا صد آزمون TOLIMO









آدرس مراکز محل برگزاری آزمون TOLIMO 99
داوطلبان برای شركت در آزمون TOLIMO می­ بايست یکی از مراكز برگزاری زیر را در زمان ثبت ­نام انتخاب نموده و پیش از زمان آغاز فرآیند آزمون ( ساعت 8:00 صبح ) در آنجا حاضر باشند . در صورت عدم حضور به­ موقع به داوطلب اجازه شرکت در آزمون داده نخواهد شد .

 دوره­ های 143 الی 149 آزمون زبان انگلیسی TOLIMO به روش الكترونيكی مطابق جدول ذیل منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد :


ردیف نام مرکز برگزاری آدرس
1 سازمان سنجش آموزش كشور تهران ، خيابان كريم‌خان زند ، بين خیابان­های استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی ، پلاك 204 ، طبقه همکف ، سالن iBT
2 مرکز سنجش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی تهران ، خيابان آزادی ، بين خيابان­های اسكندری شمالی و دكتر قريب ، روبروی پارک اوستا ، پلاک 131
3 پردیس شماره 2 دانشگاه شهید بهشتی تهران ، شهرک اكباتان ، فاز 3 ، جنب بيمارستان صارم
4 دانشگاه خاتم تهران ، میدان ونک ، خیابان ملاصدرا ، خيابان شیراز شمالی ، خيابان حکیم اعظم ، پلاک 30




داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت را دارند می توانند در آزمون زبان MHLE که مختص گروه پزشکی بوده شرکت نمایند ، همچنین آزمون زبان MSRT که وزارت علوم مجری آن است از نظر اعتبار مشابه آزمون تالیمو بوده و متقاضیان می توانند شرکت در این آزمون را هم در نظر بگیرند که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مرکز خدمات مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .

در ادامه بخوانید: صفر تا صد آزمون MSRT










سوالات متداول


1- آزمون TOLIMO چه زمانی برگزار می شود ؟
آزمون زبان انگلیسی TOLIMO حدودا دو بار در ماه برگزار می شود که جدیدترین جدول زمانبندی برگزاری این آزمون در متن مقاله ارائه شده است.




2-  از چه طریق می توان از محل برگزاری آزمون TOLIMO باخبر شد؟
سازمان سنجش طی اطلاعیه ای محل های برگزاری آزمون تولیمو را اعلام می کند و داوطلبان می توانند مکان مناسب خود را انتخاب نمایند که در متن مقاله نشانی مکان های برگزاری این آزمون ارائه شده است .




3-  آیا آزمون TOLIMO به صورت الکترونیکی برگزار می شود ؟
 بله . شرکت کنندگان آزمون تولیمو باید در روز آزمون به محل برگزاری رفته و با استفاده از رایانه اختصاص داده شده به آنها سوالات را به صورت الکترونیکی پاسخ دهند .

منبع : زمان برگزاری آزمون TOLIMO
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mxV3
نظرتان را بنویسید