همه چیز درباره انواع تقویم دیواری، تقویم رومیزی و جیبی

همه چیز درباره انواع تقویم دیواری، تقویم رومیزی و جیبی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
برگ سبز

شما تصمیم گرفته اید روی برخی از تقویم های تبلیغاتی سرمایه گذاری کنید (ایده خوبی است!)، اما اکنون باید بین تقویم دیواری، تقویم رومیزی و تقویم جیبی یکی را انتخاب کنید. در اینجا مواردی است که هنگام ارزیابی گزینه های خود باید در نظر داشته باشید.

تقویم های دیواری

تقویم‌های دیواری چندین ویژگی را ترکیب می‌کنند: نمای سریع، فضایی برای نوشتن در قرار ملاقات‌ها و یادداشت‌ها و مجموعه‌ای حتی بزرگ‌تر از موضوعات.

برای خرید سالنامه ۱۴۰۲ و تقویم رومیزی ۱۴۰۲ با سالنامه واحد برگ تماس بگیرید.

تقویم های دیواری برای این نوع افراد و موقعیت ها عالی هستند:

 

وقتی می خواهید هدیه ای را با موضوعی به اشتراک بگذارید. تقویم‌های دیواری دارای مجموعه وسیعی از تم‌های محبوب هستند که مطمئناً یکی از آنها با نیازهای شما مطابقت دارد.

مشتریان شما بخشی از خانواده های پرمشغله با فعالیت های زیادی هستند، بنابراین داشتن بیش از یک تقویم منطقی است. حتی اگر افراد تقویم‌های شخصی خود را داشته باشند (مثلاً در تلفن‌های هوشمندشان)، داشتن یک تقویم مرکزی که در آن همه اطلاعات خود را ثبت می‌کنند، مهم است.

همه آشپزخانه ها به یک تقویم دیواری نیاز دارند، تقویمی که بتواند همه افراد خانواده را در مورد رویدادهای مختلف روزانه آگاه کند.

هنگامی که یک مکان استراتژیک برای تماشای مشترک مورد نیاز است، مانند آویزان کردن به دیوار در اتاق‌های استراحت و اتاق‌های کنفرانس. تقویم دیواری عظمت آمریکایی

تقویم دیواری مارپیچ شامل 13 مناظر شگفت انگیز آمریکایی، یک منطقه بزرگنمایی شده در هر صفحه برای اطلاعات کسب و کار شما، و یک ویژگی ماهانه است که به افراد اجازه می دهد عکس های فوری از ماه قبل و ماه آینده را در حال حاضر مشاهده کنند. صفحه تقویم

 

تقویم های رومیزی

همانطور که از نام آن پیداست، این تقویم ها برای میزهای اداری (چه در محل کار و چه در خانه) عالی هستند. مردم معمولاً این تقویم‌ها را روی میز خود برای دسترسی آسان هنگام انجام کارهای روزانه خود رها می‌کنند.

بهترین قسمت؟ در دسته‌بندی تقویم‌های رومیزی، می‌توانید از چندین سبک انتخاب کنید: تقویم‌های بزرگ رومیزی دارای بلوک‌هایی هستند که می‌توانید روی آن بنویسید. برنامه ریزهای میز، برای استفاده هم روی میز و هم در حین حرکت و تقویم های رومیزی ایستاده "نگاه سریع"، زمانی عالی هستند که فضا محدود است و درست مانند تقویم های دیواری، تم ها را ارائه می دهند.

تقویم های رومیزی سفارشی برای افراد زیر مناسب است:مشتریان بالقوه ای که به تازگی از نماینده فروش شما بازدید کرده اند. نماینده شما می تواند این تقویم را به عنوان تشکر به مشتری تحویل دهد. اگر مشتری بالقوه در یک دفتر باشد، به احتمال زیاد تقویم روی میزی قرار می گیرد که مردم بتوانند هر روز اثر شما را ببینند.

هر کسی که بیش از 40 ساعت در هفته را پشت میز یا در یک مکعب می گذراند. (بله، این شامل کارمندان شما نیز می شود!)تقریباً هر مصرف‌کننده‌ای، به‌ویژه اگر انواع «نگاه سریع» را ارائه می‌دهید.

 زیرا آنها املاک و مستغلات کمی را اشغال می کنند و موضوعات متنوعی دارند. این تقویم‌ها نه تنها روی میزها، بلکه در دفاتر، میزهای صبحانه، میزهای خواب بچه‌ها، داخل خانه‌های دوم نیز می‌توانند عالی کار کنند... این فهرست همچنان ادامه دارد.

 تقویم تقویم رومیزی حیوانات پشمالو دوستان خزدار با نگاهی سریع بسیار زیبا است و مطمئناً توجه مردم را در هر روز از سال به خود جلب می کند، که به معنای تبلیغات بیشتر برند برای کسب و کار شما است. این تقویم خاص یک هدیه عالی برای فعالیت‌های دامپزشکی، سگ‌گردان، نظافت سگ‌ها، لانه سگ‌ها، فروشگاه‌های حیوانات خانگی و هر کسی که عاشق حیوانات خانگی است، می‌شود.

تقویم های جیبی

 تقویم های جیبی برای افرادی که در حال حرکت هستند عالی هستند. این تقویم‌ها به‌راحتی در کیف، کیف‌های پیام‌رسان یا کیف‌ها جای می‌گیرند. آنها برای افرادی ایده آل هستند که صرفاً به یادآوری در مورد رویدادها و قرار ملاقات ها نیاز دارند و به جزئیات زیادی نیاز ندارند.

 به‌علاوه، تقویم‌های جیبی بر خلاف رایانه شما ضد خرابی هستند (این در مورد همه تقویم‌های ما صادق است). می‌توانید از بین قالب‌های هفتگی یا ماهانه انتخاب کنید (هفتگی فضای بیشتری برای نوشتن برای یادداشت‌ها فراهم می‌کند).تقویم های جیبی می توانند هدایایی ایده آل برای افراد زیر باشند:مصرف کنندگانی که ترجیح می دهند زندگی شخصی خود را از زندگی کاری خود جدا کنند. برای مثال، شاید آنها یک تقویم جداگانه و کمتر پیچیده برای ثبت تمام فعالیت‌های خانواده، مانند تمرینات فوتبال بچه‌ها و سالگرد ازدواج همسرشان بخواهند.

والدینی در خانه بمانند که می‌خواهند روشی آسان برای ثبت رویدادهای متعدد برای بچه‌ها، از تمیز کردن دندان گرفته تا آموزش پیانو داشته باشند.سالمندانی که عاشق تقویم های فیزیکی هستند و چیزی فشرده تر از تقویم دیواری یا رومیزی را ترجیح می دهند.

مشتریان، مشتریان و کارمندانی که برای توزیع تقویم‌های جیبی رایگان در پایان سال به شرکت شما تکیه کرده‌اند (به عنوان مثال، ممکن است برای همه مشتریان خود یک تقویم در ماه دسامبر همراه با یادداشتی برای تشکر از کسب‌وکارشان ارسال کنید. برای سال گذشته).مشتریان در صندوق ها یا میزهای ثبت نام. داشتن یک پیشنهاد رایگان در این مکان ها در فروشگاه های آجر و ملات همیشه خوب است.

تقویم جیبی سفارشی 

این پرفروش ترین تقویم جیبی هفتگی شامل طرح جلد تمام رنگی است. زمانی که عکس‌ها، متن و لوگوی خود را برای ایجاد جلد اضافه می‌کنید، ظاهر خود را کاملاً ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید تقویم های جیبی با فرمت ماهانه را بررسی کنید.

یکی از مشتریان خوشحال نوشت: «این تقویم‌ها به‌عنوان هدایای سپاسگزاری عالی عمل می‌کنند و به عنوان یادآوری سازمان یا کسب‌وکار شما نیز عمل می‌کنند. ما از اینها برای تشکر از 250 داوطلب در یک رویداد پیشاهنگی در کالیفرنیا استفاده می کنیم. کسانی که تقویم ها را دریافت کردند، همه تحت تأثیر کیفیت تقویم هدیه قرار گرفتند.امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا تقویم ها و برنامه ریزان مناسب را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. اکنون تمام گزینه‌های تقویم‌های تبلیغاتی را که واحد سالنامه برگ سبز ارائه می‌کند، ببینید.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/26r1
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر