تقویم رومیزی یادداشت دار

تقویم رومیزی یادداشت دار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
برگ سبز

يك تقويم روميزي يادداشت دار كارايي زيادي براي شما دارد به اين صورت كه مي تواند به شما در يادآوري قرار هاي كاري در زمان هايي كه شلوغ هستيد كمك كند. اين نوع از تقويم ها مخاطب زيادي دارند چون به گونه اي طراحي شده است كه تعدادي برگه در هر تاريخ تعبيه و بنا به ابعاد متفاوت پايه تقويم در سايز هاي مختلفي توليد مي شود.

با توجه به اينكه هر مصرف كننده در روز نياز به برگه يادداشت براي درج گزارشات و اتفاقات روزمره دارد بنابراين توليد كننده ها نياز كاربران را درك كرده و امروزه شاهد توليد تقويم هاي روميزي يادداشت دار در مدل هاي مختلف هستيم.

براي ديدن نمونه تقويم هاي روميزي يادداشت دار ما به لينك زير كراجعه كنيد:

تقويم روميزي ۱۴۰۲

با اين ويژگي كه لوگوي سفارش دهنده در تقويم و برگه يادداشت همراه آن حك مي شود.

اما ممكن است شما بخواهيد موضوعات بيشتري را به خاطر بسپاريد به طوري كه اين موضوعات در كل روز به كار شما بيايد كه در اين صورت بايد به كسي برنامه ها و قرار ها سپرده شود كه آن شخص هم ممكن است برنامه شلوغي داشته باشد و يادآوري برنامه هاي شما بدست فراموشي سپرده شود. پس مطمئنا اگر داخل تقويم هاي يادداشت دار ثبت بشود روش بهتر و مفيد تري مي باشد . قطعا اگر مطلبي كه داخل تقويم يادداشت كرده ايم تاريخ بر روي آن داشته باشد براي ما مي تواند كارآمدتر باشد.

شايد كالاهاي بسياري باشد كه شما را به مقصودتان برساند اما تقويم يادداشت دار مي تواند كارايي و كيفيت كار شما را بالا ببرد در كنار كار يادآوري براي تبليغات برند شما هم كارآمد و مفيد مي باشد.

اين كار بسيار تاثير گذار است به اين دليل كه هم در تقويم و هم در كاغذهاي يادداشت ، برند شما چاپ ميشود.از ديگر تاثيرات تقويم روميزي يادداشت دار اين هست كه وقتي به روي كاغذهاي يادداشت اطلاعات تماس خود را درج ميكنيد بعد از جدا شدن كاغذ يادآوري ، از تقويم، مي تواند به تنهايي معرف محصول شما و به نوعي مانند يك كارت ويزيت عمل كند . تقويم هايي كه همرا با كاغذهاي يادداشت هستند طبق سفارش شما در ابعاد مختلف توليد مي شوند.

هركدام از گزينه هاي : تعداد برگه ها، جنس، رنگ به سليقه شما چيدمان مي شود.

در ضمن شما ميتوانيد در سايز هاي متفاوت كاغذهاي يادداشت اختصاصي نسبت به اندازه تقويم انتخابي داشته باشيد وهر تبليغي كه در تقويم درج مي شود روي كاغذهاي يادداشت هم داشته باشيم.

با اين نوع روش هاي درست تبليغاتي ميتونيم به طور تاثيرگذاري برند خود را درچشم مشتري هميشگي كنيد.تقويم روميزي يادداشت داربهترين جايگزين تبليغات پرهزينه براي لوگوي شخصي يا شركت شما مي باشد.با زياد شدن هزينه هاي تبليغات و افزايش روز به روز قيمت كاغذ مي توانيد با انتخاب اين نوع تقويم، محصولي پركاربردتر و مناسب تر نسبت به بقيه مدل ها را داشته باشيد.

به اين نكته توجه كرديد كه در يك محيط اداري يا تجاري برروي اكثر ميزها تقويم ديده مي شود ؟

بنابراين اين محصول انتخاب مناسبي به عنوان يك هديه تبليغاتي كه ويژگي منحصر به فردي آن دارا بودن كاغذهاي يادداشت است مي باشد.

1 – تقويم روميزي با يادداشت روي پايه:

در تقويم روميزي يادداشت دار برگه هاي آن براي راحتي مصرف كننده به صورت ورق ورق شده هستند و روي پايه پلاستيكي قرار گرفته شده كه برگه ها داخل قسمت خاصي كه براي اين منظور طراحي شده قرار مي گيرند. مزيت اين پايه اين است كه بعد از تمام شدن برگه يادداشت ها مي توان دوباره به تعداد برگه ها اضافه كرد و برخلاف برگ هاي يادداشتي فنرشده و چسبي كه با تمام شدن برگه ها، قابليت جايگزين شدن ندارند متفاوت است.

2- تقويم روميزي يادداشتي اداراي:

تقويمي است با 54 برگ كه برگه هاي تقويم به عنوان يادداشت استفاده مي شوند و برگه يادداشت از تقويم جدا نمي باشد ودر طراحي اين تقويم ها در هر تاريخ صفحه يادداشت جديد با فضاي كافي اضافي مي شود.

3- تقويم روميزي يادداشتي كلاسوري:

تقويمي است با 365 برگ كه تاريخ هر روز را در هر برگ نشان مي دهد. در اين تقويم ها نيز مانند تقويم اداراي برگه هاي تقويم جدا از برگه يادداشت نمي باشد و هر دو يعني تقويم و يادداشت باهم استفاده مي شوند و تفاوت آن با تقويم روميزي يادداشت دار اداري در تعداد برگه آنها است. در حالت معمول يك روي تقويم روميزي تاريخ هر روز، ماه و سال را نشان مي دهد، و يك روي ديگر صفحه سفيد خط كشي شده يا ساده بدون خط براي نوشتن در نظر گرفته مي شود.

انواع كاغذ تقويم روميزي يادداشت دار:

برگه يادداشت تحرير تكي

برگه يادداشت تحرير سرچسبي

برگه يادداشت برچسبي تك رنگ

برگه يادداشت برچسبي رنگي

فرم قرارگيري صفحات تقويم روميزي يادداشت دار:

تقويم روميزي يادداشتي به صورت ماهانه، هفتگي و روزشمار طراحي و توليد مي شود . در بين همه محصولات تقويم كه 13 برگ دارد و همان ماهانه نام مي گيرد محبوب تر و بيشتر توليد و مورد استفاده قرار مي گيرد. فرم اصلي تقويم به حالت عمودي با كمي تمايل به عقب براي ديد بهتر كاربر طراحي

مي شود و برگه يادداشت ها اگر پايه فضايي باشد در پايين تقويم و اگر به حالت خشتي باشد روي خود تقويم در كنار قسمت اصلي توليد و مورد استفاده قرار مي گيرد. ابعاد تقويم روميزي با جاي يادداشت متفاوت است كه در تقويم روميزي يادداشت دار اختصاصي مي تواند به سليقه مشتري انتخاب شود.

با در نظر گرفتن مزيت هاي گفته شده :

• وجود لوگو

• كاغذ يادداشت

• اطلاعات تماس

• پايه دار بودن

اين ويژگي ها انتخاب شما را ارزشمند و خاص مي سازد

با پيشرفت كردن تكنولوژي و فراگير شدن گوشي ها، تبلت ها و استفاده از فضاي مجازي ، اپ ها و نرم افزارهاي مديريتي و يادداشت برداري، تقويم ها بسيار متداول و مرسوم گرديده است.

ولي با اين حال سررسيد و دفترچه هاي يادداشت همچنان كاربردهاي خود را حفظ كرده و در جلسات يا در كلاس كه حضور داريد، نقش خود را به خوبي ايفا مي كند.

انواع صحافي تقويم روميزي يادداشت دار:

1- صحافي فنري :

درطراحي و توليد تقويم روميزي 1402 توانسته ايم كه برگه هاي يادداشت را بصورت دفترچه در كنار تقويم اضافه كرده و به محبوبيت اين محصول بيفزاييم . مزيت اين تقويم در اين است كه برگه ها بصورت ورق ورق نيستند و مشكل پراكندگي ورق ها بعد از نوشتن و استفاده از انها به وجود نمي يايد.

براي صحافي اين نوع تقويم يادداشتي از فنر دو تكه استفاده مي شود كه يك فنر براي صحافي تقويم و تكه دوم براي صحافي يادداشت ها استفاده مي شود. مي توان بر روي برگه يادداشت ها يك برگ گلاسه رنگي با چاپ اختصاصي چهار رنگ به عنوان جلد، براي زيبايي كار قرار داد.

2- صحافي چسبي:

برگه هاي يادداشت در اين تقويم به صورت اينكه سر هر ورق چسب زده ميشه به هم متصل و به پايه چسبانده مي شود.

تعداد برگ يادداشت در تقويمي روميزي يادداشت دار 1402:

تعداد برگه هاي يادداشت در تقويم روميزي يادداشت دار متفاوت مي باشد و در حالت معمول تعداد برگ ها بين 50 تا 100تايي برش و صحافي مي شوند.

تقويم روميزي يادداشتي 1402 براي زيبايي بيشتر در تقويم هايي كه يادداشت آنها فنري مي شود تعداد برگ را در توازن با ضخامت برگه هاي تقويم قرار مي دهند كه هم تراز باشد. برگه ها عموما از جنس تحرير 70 يا 80 گرم انتخاب مي شوند كه وزن آنها سنگين نباشد و ضخامت زيادي نداشته باشند. در بعضي موارد از برگه گلاسه 135 گرم نيز براي يادداشت تقويم استفاده مي شود كه هزينه آن به نسبت كاغذ تحرير بالاتر است. توصيه مي كنيم از كاغذ گلاسه بعنوان يادداشت بهره نبريد چرا كه جوهر بر روي يادداشت حركت مي كند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kzj6
نظرتان را بنویسید