زمان برگزاری آزمون استخدامی ایران خودرو

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو سال 99 ثبت نام کرده اند باید طبق زمانبندی اعلام شده با مطالعه منابع امتحانی در جلسه آزمون حاضر شوند . طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص پذیرش و استخدام سال جاری این مجموعه ، آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو سال 99 در تاریخ 5 آذر ماه برگزار خواهد شد .

برای مشاوره زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99






علاقه مندان به فعالیت در رشته های شغلی مرتبط با حیطه خودروسازی که در آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو سال 99 نام نویسی کرده اند برای پذیرش نهایی در این آزمون باید مراحل گزینش را با موفقیت طی کنند . اولین ایستگاه گزینش متقاضیان استخدام شدن در گروه صنعتی ایران خودرو ، شرکت در امتحان کتبی طراحی شده از منابع عمومی و تخصصی رشته مورد تقاضا می باشد .

هر داوطلب باید پس از ثبت نام در این دوره از استخدام شرکت ایران خودرو ، با مطالعه راهنمای ثبت نام از منابع عمومی و اختصاصی رشته شغلی انتخابی مطلع شده و با بررسی زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99 یک برنامه ریزی مطالعاتی صحیح در راستای موفقیت داشته باشند .

بدیهی است داوطلبانی که در تاریخ و ساعت مقرر در حوزه برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99 حاضر نشوند از استخدام شدن انصراف داده و از سایر مراحل گزینش باز می مانند . لذا برای اطلاع رسانی صحیح به متقاضیان در ادامه این مقاله جزئیاتی از زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو سال 99 را ارائه داده ایم .



زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99
 سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو 99 وظیفه اطلاع رسانی جزئیات آزمون را برعهده دارد . معمولا در هر دوره از استخدام شرکت ایران خودرو ، تاریخ برگزاری آزمون همزمان با انتشار راهنمای ثبت نام این آزمون اعلام می شود .



 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در خصوص استخدام گروه صنعتی ایران خودرو ، آزمون استخدامی سال 99 شرکت ایران خودرو روز جمعه مورخ 5 آذر ماه در استان های تهران و البرز برگزار خواهد شد . ساعت دقیق آغاز آزمون با انتشار کارت ورود به جلسه متقاضیان اعلام خواهد شد .





آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99 در تاریخ 5 آذر ماه برگزار خواهد شد



داوطلبان برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های مرتبط با زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99 می توانند در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا عضو شوند . هم چنین فارغ التحصیلان رشته های مهندسی مکانیک ، برق و ... می توانند علاوه بر این آزمون برای شرکت در آزمون نظام مهندسی نیز اقدام کنند .

بیشتر بخوانید: صفر تا صد آزمون نظام مهندسی






مشاوره آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99
 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است ، کلیه متقاضیان استخدام شرکت ایران خودرو 99 باید در تاریخ اعلام شده در جلسه آزمون حاضر شوند . ساعت دقیق آغاز آزمون و هم چنین آدرس حوزه امتحانی هر داوطلب در کارت ورود به جلسه آزمون آن شخص نوشته می شود .



 داوطلبان موظف هستند چند روز پیش از آزمون و طبق زمانبندی سازمان سنجش ، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو را دریافت و نسخه چاپی آن را تهیه کنند . متقاضیان باید در روز آزمون کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی مانند کارت ملی یا شناسنامه عکس دار خود را همراه داشته باشند .



متقاضیان علاقه مند به استخدام شدن در سازمان های معتبر و دولتی می توانند در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیز نام نویسی کنند . داوطلبان برای اطلاع از جزئیات زمان نحوه و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال جاری می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی









اگر پس از مطالعه جزئیات زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99 سوالی در خصوص این آزمون و برگزاری آن دارید می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید .

هم چنین می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار استخدامی شرکت ایران خودرو و سایر آزمون های استخدامی ، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا عضو شوید .












سوالات متداول


1- آزمون استخدامی ایران خودرو چه زمانی برگزار می شود ؟
 آزمون استخدامی ایران خودرو بنا به اعلام نیاز این شرکت در محدوده های زمانی مختلفی برگزار می شود که به محض مشخص شدن تاریخ برگزاری آزمون امسال در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- در روز برگزاری آزمون استخدامی ایران خودرو چه مدارکی باید همراه داوطلب باشد ؟
همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، داوطلبان باید مدارک شناسایی مانند کارت ملی و کارت ورود به جلسه خود را در روز این آزمون همراه داشته باشند .




3- حوزه های امتخانی برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو چه زمانی مشخص می شود ؟
همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، حوزه امتحانی هر داوطلب با انتشار کارت ورود به جلسه اعلام می شود .

منبع : زمان برگزاری آزمون استخدامی ایران خودرو
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/74V8
نظرتان را بنویسید