کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ایران خودرو

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ایران خودرو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99 چند روز پیش از برگزاری این آزمون منتشر می شود . متقاضیان استخدام گروه صنعتی ایران خودرو که در آزمون سال جاری نام نویسی کرده اند باید پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود در تاریخ و ساعت اعلام شده در آزمون کتبی تخصصی شرکت کنند .




افرادی که در زمان تعیین شده برای استخدام سال 99 گروه صنعتی ایران خودرو در استان های تهران و البرز ثبت نام کرده اند باید برای حضور در جلسه امتحان کتبی خود ، کارت ورود به جلسه آزمون خود را همراه داشته باشند . کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو تاییدیه اطلاعات و ثبت نام هر فردی می باشد .

داوطلبان باید با همراه داشتن نسخه چاپی ( پرینت ) کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99 و هم چنین مدارک شناسایی مانند کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار در صورت لزوم این مدارک را به مسئولین و یا مراقبین حوزه آزمونی خود ارائه دهند .

لذا به منظور تسهیل روند دریافت کارت آزمون استخدامی ایران خودرو برای متقاضیان آزمون سال جاری ، در ادامه این مقاله جزئیاتی از زمان انتشار و هم چنین نحوه و مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99 را به همراه راهنمای تصویری ارائه داده ایم .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99
 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو معمولا چند روز پیش روز امتحان منتشر می شود تا در صورت وجود هرگونه نقص و مغایرت در مندرجات آن ، داوطلبان قادر باشند تا برای رفع نقص ( اینترنتی یا حضوری ) اطلاعات خود اقدام کنند .



 طبق مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو در سال 99 ، داوطلبان می توانند از تاریخ 2 آذر ماه با ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور ، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو 99 را دریافت کنند .





کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99 در تاریخ 2 آذر ماه منتشر خواهد شد .



 به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99 و یا انتشار هر اطلاعیه دیگری در خصوص این آزمون در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی ایران خودرو





نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99
 نسخه الکترونیکی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99 از سوی سازمان سنجش و در سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org منتشر می شود . داوطلبان متقاضی استخدام شرکت ایران خودرو موظف هستند با ورود به این سامانه فایل کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ایران خودرو را دریافت کرده و سپس پرینت آن را تهیه کنند .



 مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99 :



1 - ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2 - ورود به قسمت " سایر آزمون های استخدامی " از لینک های ارائه شده در سایت

3 - انتخاب گزینه " کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو سال 1399 "

4 - انتخاب یکی از روش های ارائه شده برای ورود به سامانه

5 - وارد کردن اطلاعات فردی ، شناسایی و ثبت نامی خواسته شده

6 - ورود به سامانه و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99

7 - تهیه نسخه چاپی ( پرینت ) کارت ورود به جلسه آزمون



 راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99 :



1 - جست و جوی عبارت " سازمان سنجش و آموزش کشور " و یا " sanjesh.org " در مرورگر سیستم







2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده " سازمان سنجش و آموزش کشور "







3 - ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه " سایر آزمون های استخدامی "







   

به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو 99 راهنمای تصویری بالا تکمیل شده و هم چنین لینک مستقیم دریافت کارت آزمون در این قسمت فعال خواهد شد .



 هم چنین داوطلبان می توانند با ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه سال 99 ، علاوه بر استخدام ایران خودرو شانس خود را برای دریافت پروانه فعالیت کارشناسی رسمی خود را دریافت کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه









اگر پس از مطالعه مقاله کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت ایران خودرو سال 99 سوالی در خصوص زمان و نحوه دریافت کارت آزمون خود دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره هیوا پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و یا برای دریاافت کارت از آنها کمک بگیرید .












سوالات متداول


1- کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ایران خودرو چه زمانی منتشر می شود ؟
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ایران خودرو معمولا مدتی پیش از تاریخ برگزاری این آزمون منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار کارت در این مقاله نیزاطلاع رسانی خواهد شد .




2- چگونه باید کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ایران خودرو را دریافت کرد ؟
داوطلبان باید به صورت اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ایران خودرو را دریافت کنند که در این مقاله نحوه دریافت و مراحل آن را ارائه داده ایم .




3- برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ایران خودرو چه اطلاعاتی لازم است ؟
همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ایران خودرو نیاز به اطلاعات فردی و ثبت نامی خود دارند .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ایران خودرو
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6ZGL
نظرتان را بنویسید