نرم افزار ربات ساز واتس آپ

نرم افزار ربات ساز واتس آپ
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mohamadali1212

 

این نرم افزار اختصاصی که برای اولین بار مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شده است، شما و کسب و کارتان را قادر می سازد تا رباتی اختصاصی برای فروش، بازاریابی و یا اطلاع رسانی ایجاد نمایید. همانطور که اشاره شد، در این ربات شما قادرید محصولات خود را دسته بندی کرده و با کاربر خود ارتباط دوسویه داشته باشید. این ربات واتس آپی به شما این امکان را می دهد بدون اینکه نیرویی برای بارایابی یا پاسخگویی به مشتریان داشته باشید به راحتی به صورت شبانه روزی به مخاطبان خود خدمات ارائه کنید.

 

ربات چند کاربره واتس آپ

از آنجائیکه واتس آپ یک نرم افزار مبتنی بر شماره همراه است، هر نفر می تواند فقط و فقط با یک شماره خاص خود با افراد دیگر ارتباط بگیرد. پیارینو توانسته است با استفاده از دانش برنامه نویسی متخصصان خود این مشکل را حل کند و به شما و کسب و کارتان امکان استفاده از یک اکانت واتس آپ برای ده ها ادمین را بدهد. با استفاده از این ربات تحت وب، همکاران متعدد یک کسب و کار از سراسر دنیا می توانند همگی با استفاده از یک شماره تماس با مشتریان یا مخاطبین کسب و کار ارتباط بگیرند

ربات چند کاربره واتس آپ

از آنجائیکه واتس آپ یک نرم افزار مبتنی بر شماره همراه است، هر نفر می تواند فقط و فقط با یک شماره خاص خود با افراد دیگر ارتباط بگیرد. پیارینو توانسته است با استفاده از دانش برنامه نویسی متخصصان خود این مشکل را حل کند و به شما و کسب و کارتان امکان استفاده از یک اکانت واتس آپ برای ده ها ادمین را بدهد. با استفاده از این ربات تحت وب، همکاران متعدد یک کسب و کار از سراسر دنیا می توانند همگی با استفاده از یک شماره تماس با مشتریان یا مخاطبین کسب و کار ارتباط بگیرند.

 


 

 

لینک مرجع https://piarino.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/63rR
نظرتان را بنویسید