زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 در دو مرحله اعلام می شود . در مرحله اول وضعیت علمی و رتبه داوطلبان مشخص شده و در مرحله دوم پس از انتخاب رشته ارشد ، قبولی یا مردودی داوطلبان اعلام می شود . احتمالا تاریخ اعلام نتایج اولیه ارشد در اواخر مرداد و اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد تا اواخر مهر ماه باشد .




با توجه به ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ، نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 در یک کارنامه منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد . در این کارنامه وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 مشخص شده و امکان انتخاب رشته محل های مورد علاقه را برای او فراهم می کند .

متقاضیان مجاز می توانند پس از بررسی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به سایت azmoon.org مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند . پس از بررسی این فرم ، نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 منتشر شده و داوطلب از محل قبولی خود مطلع می شود . در ادامه زمان و نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .



زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
سازمان سنجش هر ساله نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد را تقریبا یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام می کند . با توجه به زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 احتمالا در اواخر مرداد ماه شاهد اعلام نتایج این آزمون خواهیم بود . سال پیش به دلیل وقوع سیل در برخی استان های کشور شاهد تاخیر در این زمان و مشاهده جواب نتیجه در خرداد ماه بودیم .



 تاریخ و لینک مشاهده اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 به محض انتشاردر اینجا قرار می گیرد .



داوطلبانی که منتظر نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 برای انتخاب رشته محل های این دانشگاه می باشند باید در این بازه زمانی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و کارنامه اولیه کارشناسی ارشد را دریافت کنند . در این کارنامه درصد دروس ، رتبه ، تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد درج شده است .
نتایج انتخاب رشته داوطلبان در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد یعنی نیمه دوم مهر ماه اعلام خواهد شد . هر چند بازه های زمانی اعلام شده بر اساس تجربیات سالیان گذشته می باشد اما به داوطلبان توصیه می کنیم برای اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد شوند . 



 تاریخ و لینک مشاهده اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 به محض انتشاردر اینجا قرار می گیرد .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد









نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 به صورت اینترنتی و توسط سازمان سنجش اعلام می شود . از این رو متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد باید در موعد مقرر به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و وضعیت علمی خود را بررسی نمایند . نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در این مرحله به صورت کارنامه اعلام شده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی قابل دریافت است . برای این کار کافی است طبق راهنمای تصویری زیر عمل کرده و نتایج خود را مشاهده نمایید .  

1 - بعد از مراجعه به سایت سازمان سنجش وارد " سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد 99 " شوید .

2 - در صفحه بعد روی گزینه " ورود به سیستم " کلیک کنید .

3 - پس از آن با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود می توانید نتایج ارشد را مشاهده نمایید .



هر چند انتظار می رود نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 به صورت مجزا و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام شود اما دو سالی است شاهد اعلام این نتایج توسط سازمان سنجش می باشیم که برای مشاهده آن باید طبق راهنمای فوق الذکر عمل کنید .



مشاوره زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
عوامل مختلفی در کسب رتبه قبولی در اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 موثر می باشند که نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تاثیر بسزایی در این نتیجه خواهد داشت . از این رو داوطلبان علاوه بر مطالعه منابع مفید و داشتن برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید انتخاب رشته ای بی نقص داشته باشند .
در صورت عدم موفقیت در این مرحله و اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99 می توانید شانس خود را در آزمون سال بعد بیازمایید . ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور  هم راه حل مناسب دیگری برای ورود به تحصیلات تکمیلی می باشد .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تمامی مراحل آزمون همراه شما بوده و بهترین راهکار را در اختیارتان قرار می دهند . راه ارتباطی داوطلبان با مشاوران این مرکز سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد .

در ادامه بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور









سوالات متداول


1- اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 چه زمانی است ؟
پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99 در اواخر مرداد ماه باشد که به محض اطلاع در متن مقاله قرار می گیرد .




2- نحوه مشاهده اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 99 چگونه است ؟
مراحل مشاهده  اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 در متن مقاله قرار گرفته است .




3- اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 چه زمانی منتشر می شود ؟
  مطابق متن مقاله زمان اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد 99 در مهر ماه می باشد که تاریخ دقیق آن بروزرسانی خواهد شد .

منبع : زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/l1E6
نظرتان را بنویسید