طراحی سایت طلافروشی

طراحی سایت طلافروشی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
webdooni

به عنوان یک جواهرساز، هدف وب سایت شما جذب مشتریان بیشتر است. چه کسب و کار شما به صورت آنلاین باشد و چه در یک مکان کاملاً آجری، بدون نوع وب‌سایت مناسب، خطر از دست دادن مشتریان بالقوه و درآمد قابل توجهی را خواهید داشت.

اگر در مورد کیفیت طراحی سایت طلافروشی خود مطمئن نیستید، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا تعیین کنید که آیا زمان طراحی مجدد فرا رسیده است یا خیر. با خواندن این مقاله، در مورد بهترین روش‌ها برای طراحی وب‌سایت برای جواهرسازان، اینکه یک وب‌سایت برای جواهرسازان چگونه باید باشد، و به غیر از طراحی عالی برای پیشرفت آنلاین به چه چیزهایی نیاز دارید، خواهید آموخت.

چرا به طراحی سایت طلافروشی نیاز دارید؟

چند سال پیش، ممکن است احساس نکرده باشید که به یک وب سایت نیاز دارید، به خصوص اگر کسب و کار شما در یک فروشگاه فیزیکی واقع شده باشد. اگر کسی نتواند از آن چیزی بخرد، داشتن یک وب سایت چه فایده ای دارد؟

اکنون که مصرف‌کنندگان عمدتاً تحقیقات و تصمیم‌گیری خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند – یعنی اکنون که اکثر خریداران فروشگاه‌ها را در موتورهای جستجو جستجو می‌کنند و حتی قبل از اینکه پا در یک مکان خرده‌فروشی بگذارند از وب‌سایت‌ها بازدید می‌کنند – داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکار شما بسیار مهم است. یک وب‌سایت برای جواهرسازان راهی را به شما می‌دهد تا خودتان را به صورت آنلاین معرفی کنید و بهترین فرصت را برای «مالک» همه پیام‌های آنلاین درباره برند، تجارت و محصولات خود به شما می‌دهد.

علاوه بر این، با یک وب سایت، می توانید کارآمدترین و راحت ترین تجربه ممکن را برای کسانی که به دنبال اطلاعات کسب و کار شما هستند، قبل از بازدید از شما ارائه دهید. حتی اگر فقط یک فروشگاه محلی دارید، یک وب سایت ساده می تواند به مشتریان بالقوه اطمینان دهد که شانس مناسبی برای انتخاب شما دارند و مواردی مانند مسیرها، ساعات کار و غیره را ارائه می دهد.

چرا طراحی سایت برای جواهرات فروشی ها اینقدر مهم است؟

پس چرا طراحی یک وب سایت اینقدر اهمیت دارد؟ خوب، برخی از مطالعات نشان داده اند که انسان تصاویر بصری را بسیار سریعتر از متن پردازش می کند. بنابراین، برای مغز، شکل ظاهری چیزی می‌تواند سریع‌تر پردازش شود - و شاید تأثیر بیشتری بگذارد - تا نحوه خواندن چیزی.طراحی وب سایت یک جواهرساز نیز تا حدودی در مورد سطح حرفه ای بودن کسب و کار آنها می گوید. مصرف کنندگان به طور ناخودآگاه بین عناصر بصری، پیام های بازاریابی و نحوه درک آنها از یک تجارت ارتباط برقرار می کنند. بنابراین اگر وب سایت شما شلخته و سازماندهی نشده به نظر می رسد، ممکن است آنها نیز به همین شکل به برند شما فکر کنند.

4 نکته در طراحی سایت طلافروشی

اکنون که می دانید چرا طراحی وب بسیار مهم است، در اینجا بهترین روش هایی که وب سایت شما باید رعایت کند، آورده شده است. اگر هدف شما طراحی بهترین وب سایت جواهرساز است، پیروی از این نکات اطمینان حاصل می کند که مشتریان شما ارتباط مثبتی با برند شما دارند و باعث می شود آنها برای خرید جواهرات خوب بعدی خود از شما دیدن کنند.

1. چیدمان تمیز و ساده با تمرکز بر جواهرات 

تا جایی که به وب سایت های جواهرات مربوط می شود، حواس پرتی ایده بدی است. با وجود چند صد یا هزاران دلار در خطر، حتی کوچکترین حواس پرتی می تواند یک مشتری بالقوه را دور کند و قبل از نهایی شدن خرید، به خرید پایان دهد.برای دستیابی به خریدهای آنلاین بیشتر، یا جذب سرنخ های واجد شرایط بیشتر به فروشگاه خود، باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای طرحی تمیز و ساده با تمرکز بر کالا است. 

این یعنی رنگ‌های پس‌زمینه تمیز مانند سفید یا خاکستری کم‌رنگ، گزینه‌های ناوبری بسیار ساده، متن واضح در فونت‌های اصلی، و تجربه مروری بدون درهم‌ریختگی بدون پاپ‌آپ‌های زیاد، تبلیغات بنری، نوارهای کناری یا پیوندها.علاوه بر این، باید سعی کنید تصاویر جواهرات خود را بزرگ، دقیق و با وضوح بالا بسازید. هنگامی که یک مصرف کننده روی صفحه محصول یا صفحه اطلاعات کلیک می کند، تمرکز باید روی محصول باشد. مشخصات، کپی و گزینه‌های خرید همچنان باید در دسترس باشند، اما عکس‌هایی که ارائه می‌کنید باید ستاره نمایش باشند.

2. تصاویر الهام بخش و انگیزشی و دعوت به عمل 

البته، وب سایت شما نباید فقط از عکس های جواهرات شما تشکیل شده باشد. برای تغییر افکار خریداران از "به نظر خوب است" به "من باید آن را بخرم"، فراخوان های قوی برای اقدام ضروری است.یکی از بهترین راه هایی که می توانید مرورگر را به یک خریدار جدی تبدیل کنید، داشتن یک تصویر انگیزشی است. بسیاری از وب سایت ها این کار را با تبلیغات بنری بزرگ یا تصاویری که در صفحه اصلی یا صفحات فرود خود پخش می کنند انجام می دهند. 

ممکن است زوجی شاد با حلقه‌های نامزدی یا گروه‌های عروسی، همسری که هدیه‌ای دریافت می‌کند یا مدلی که یک قطعه زیبا را به نمایش می‌گذارد نشان دهد. این تصاویر را با یک فراخوان قوی برای اقدام برای شروع خرید یا دیدن موارد بیشتر همراه کنید و بازدیدکنندگان نخواهند توانست در برابر آن مقاومت کنند.از فراخوان‌ها برای اقدام نیز باید در صفحات محصول شما، در سبد خرید یا سایر مکان‌های مهم مانند صفحه تماس استفاده شود. به جای اینکه به چیزهای بی مزه ای مانند «با ما تماس بگیرید» یا «اکنون خرید کنید»، سعی کنید الهام بخش عمل کنید – چرا «امروز حلقه مناسب را پیدا کنید» یا «با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره شخصی را تعیین کنید»؟

3. ساخت وب سایت سازگار با موبایل 

همانطور که قبلاً می دانید، افراد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه خود برای خرید آنلاین، جستجوی اطلاعات در مورد مشاغل محلی و به سادگی گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند. این امر در مورد خرید جواهرات نیز صدق می کند: باور کنید یا نه، اکثریت فزاینده ای از مصرف کنندگان در حال تحقیق در مورد خریدهای بزرگ آینده در تلفن های خود هستند (مخصوصا اگر قصد دارند سورپرایزی را داشته باشند که می خواهند مخفی نگه دارند!).به دلیل این روند رو به رشد، لازم است طراحی وب سایت جواهرات خود را با صفحات نمایش در هر شکل و اندازه سازگار کنید. اگر وب سایت شما برای نمایش صحیح در تلفن همراه به زوم کردن، پیمایش یا افزونه های خاصی نیاز دارد، احتمالاً متوجه خواهید شد که مصرف کنندگان کمتری برای آن وقت می گذارند.

بهترین راه برای افزایش تعداد بازدیدکنندگانی که از وب سایت شما از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند چیزی به نام طراحی واکنش گرا است. طراحی ریسپانسیو شامل مقیاس‌بندی خودکار محتوای یک وب‌سایت – نه یک وب‌سایت دسکتاپ و تلفن همراه مجزا – برای متناسب با اندازه‌های صفحه است. به عنوان مثال، وب‌سایت ما واکنش‌گرا است، بنابراین اگر این صفحه را در دستگاه دیگری مشاهده کنید (یا فقط اندازه پنجره خود را تغییر دهید)، خواهید دید که محتوا به طور خودکار با صفحه نمایش بالا و پایین می‌شود.

از آنجایی که طراحی ریسپانسیو فقط به طراحی یک طرح بندی وب سایت نیاز دارد، این روش مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد یک سایت سازگار با موبایل و نگه داشتن بازدیدکنندگان برای مدت طولانی تری است. همچنین برند و ارائه شما را در همه پلتفرم ها حفظ می کند، کاری که یک سایت اختصاصی موبایل همیشه نمی تواند انجام دهد.همچنین، مهم است بدانید که گوگل قصد دارد در نتایج جستجو به سمت جلو، وب‌سایت‌های سازگار با موبایل را برچسب‌گذاری کند، بنابراین اگر سایت شما واکنش‌گرا باشد، در جستجوها از مزیت برخوردار خواهید بود!

4. سازماندهی معقول و گزینه های ناوبری 

در نهایت، وب سایت شما باید ساختار و سازمانی داشته باشد که برای بازدیدکنندگان منطقی باشد. چه شما یک وب سایت تجارت الکترونیک جواهرات را اداره می کنید یا به سادگی از سایت خود برای نشان دادن موقعیت فیزیکی خود استفاده می کنید، منوها و گزینه های ناوبری شما باید واضح و قابل پیگیری باشند. اگر مکان یابی آنها گیج کننده، پراکنده یا دشوار است، ممکن است مشتریان بالقوه را از خود دور کنید.بهترین وب‌سایت‌های جواهرات دارای ناوبری بسیار ساده هستند و صفحات آن به «سطل» طبقه‌بندی شده‌اند.

 برای مثال، ممکن است یک صفحه فرود برای حلقه‌هایی ایجاد کنید که از صفحه اصلی پیوند داده شده است، و سپس گزینه‌های حلقه را در زیر آن داشته باشید - مانند نامزدی، عروسی، سنگ قیمتی و غیره. به جای قرار دادن همه این پیوندها در صفحه اصلی، می‌توان آن‌ها را به‌عنوان بخش‌های فرعی قرار داد که به صورت کشویی ظاهر می‌شوند، یا پس از اینکه کسی برای اولین بار روی صفحه خرید حلقه  کلیک کرد.علاوه بر این، یافتن پیوندهایی به اطلاعات مهم - مانند شماره تلفن، ساعات کار، فرم تماس و غیره - باید بسیار آسان باشد. اگر این اطلاعات را درست در هدر وب سایت خود قرار ندهید، باید حتماً در پایین صفحه باشد. وادار کردن کسی به جستجوی اطلاعات اولیه، دوباره ممکن است او را از خود دور کند.

طراحی سایت طلافروشی به چه چیز دیگری نیاز دارد؟

موفقیت کسب و کار شما فقط به ظاهر وب سایت شما بستگی ندارد. در واقع، با کمی تحقیق، احتمالاً متوجه خواهید شد که بهترین وب سایت جواهرسازی که می شناسید، بسیار بیشتر از یک طراحی محکم است. احتمالاً دارای بهینه سازی موتورهای جستجوگر قوی، محتوای خوب نوشته شده و سایر عناصر حیاتی است.حداقل، اگر قصد سرمایه گذاری در طراحی مجدد وب سایت جواهرسازی خود را دارید، باید به بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO نیز توجه کنید. سئو به وب سایت شما کمک می کند تا در جستجوهای گوگل رتبه بهتری کسب کند – برای مثال، زمانی که شخصی برای «حلقه الماس در [شهر شما]» یا فروشگاه های آنلاین متخصص در نوع جواهراتی که حمل می کنید جستجو می کند.سئو تنها یکی از تاکتیک های بازاریابی توصیه شده است که جواهرسازان باید روی آن سرمایه گذاری کنند.در این صفحه می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اهمیت بازاریابی آنلاین برای جواهرسازان بخوانید.

یک وب سایت جواهرات زیبا و درآمدزا بسازید

اگر وب سایت فعلی شما مشتریان مناسبی را جذب نمی کند، یا سایت شما به سادگی نشان دهنده برند شما نیست، ممکن است زمان طراحی مجدد فرا رسیده باشد. اولین قدم را در فرآیند طراحی مجدد با دریافت یک نقل قول سفارشی از وبکده بردارید.

 ما به عنوان یک آژانس بازاریابی اینترنتی و طراحی وب با خدمات کامل با بیش از 1020 مشتری راضی، تجربه گسترده ای در طراحی وب سایت برای جواهرفروشان و بسیاری از مشاغل دیگر داریم.

وبکده می‌تواند یک پیشنهاد سفارشی برای برآورده کردن نیازهای شما ایجاد کند، چه به یک طراحی مجدد اولیه یا یک بسته خدمات کامل برای یک وب‌سایت جدید، سئو، نوشتن کپی‌رایت و موارد دیگر علاقه‌مند باشید.برای صحبت با یکی از کارشناسان طراحی وب ما در مورد اینکه چگونه می توانیم به شما کمک کنیم مشتریان بیشتری را به صورت آنلاین با یک وب سایت زیبا و حرفه ای جواهرسازی جذب کنید، با ما تماس بگیرید یا به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید. ما نمی توانیم منتظر شنیدن از شما باشیم!

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kGyY
نظرتان را بنویسید