بهترین پلاگین های وردپرس برای سایت های فروشگاهی (قسمت دوم)

بهترین پلاگین های وردپرس برای سایت های فروشگاهی (قسمت دوم)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
webdooni

در مقاله قبل به معرفی 6 افزونه کاربردی در سایت های فروشگاهی پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله به معرفی 7 پلاگین کاربردی دیگر که می بایست در ساخت سایت فروشگاهی لحاظ شود خواهیم پرداخت.

7. MemberPress

MemberPress به شما امکان می دهد دوره های آنلاین، انجمن ها و سایت های عضویت را با استفاده از وردپرس بسازید. این بهترین افزونه عضویت وردپرس در بازار است.

می توانید اشتراک ایجاد کنید و دسترسی به محتوا را برای کاربران بر اساس طرح های اشتراک آنها محدود کنید. با تمام راه حل های پرداخت محبوب مانند Stripe، PayPal، Authorize.net و غیره کار می کند.

از آنجایی که MemberPress یک افزونه ممتاز است، دارای بسیاری از ویژگی‌های قدرتمند دیگر از جمله محتوای قطره‌ای، مدیریت دوره (LMS)، آزمون‌ها، گواهینامه‌ها، عضویت در گروه، انجمن‌های پولی، قوانین دسترسی قدرتمند، ویژگی‌های اتوماسیون و غیره است.

برای دستورالعمل های دقیق، راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت عضویت در وردپرس را ببینید.

می‌توانید MemberPress را با تمام پلت‌فرم‌های بازاریابی ایمیلی محبوب مانند MailChimp، ConvertKit و سایرین برای ارتباط با مشتریان خود متصل کنید.

MemberPress به سازندگان کمک می کند تا سالانه بیش از 600 میلیون دلار درآمد کسب کنند.

جایگزین: LearnDash یکی دیگر از افزونه های LMS خوب وردپرس برای ایجاد و فروش دوره های آنلاین است.

8. UpdraftPlus

UpdraftPlus محبوب ترین افزونه پشتیبان وردپرس در بازار است. این به شما امکان می‌دهد پشتیبان‌گیری خودکار تنظیم کنید و با خیال راحت آن‌ها را در یک مکان راه دور مانند Google Drive، Dropbox، S3، Rackspace، FTP، ایمیل و موارد دیگر ذخیره کنید.

همچنین بازیابی وب سایت خود را از پشتیبان گیری بسیار آسان می کند. پلاگین پایه آنها رایگان است، اما آنها همچنین دارای یک طرح پولی با ویژگی های اضافی و پشتیبانی اولویت هستند.

این یک افزونه بک‌اند عالی است که برای هر وبلاگ و وب‌سایت وردپرس ضروری است زیرا پشتیبان‌گیری یک ابزار ضروری است.

جایگزین: BackupBuddy و VaultPress (پشتیبان‌گیری Jetpack) نیز راه‌حل‌های عالی هستند، اما فقط پرداخت می‌شوند.

9. WP Rocket

WP Rocket بهترین افزونه کش وردپرس در بازار است. این به شما این امکان را می دهد که فورا سرعت و عملکرد وب سایت وردپرس خود را بدون نیاز به مهارت های فنی بهبود بخشید.

به طور خودکار تنظیمات پیشنهادی کش وردپرس مانند فشرده سازی gzip، کش صفحه و بارگذاری پیش بارگیری کش را روشن می کند. همچنین می‌توانید ویژگی‌های اختیاری مانند بارگذاری تنبل تصاویر، پشتیبانی CDN، واکشی اولیه DNS، کوچک‌سازی و موارد دیگر را برای بهبود بیشتر زمان بارگذاری صفحه روشن کنید.

مهمتر از همه، WP Rocket منتظر نمی ماند تا کسی صفحه ای را برای ذخیره آن در حافظه پنهان درخواست کند. به طور خودکار می خزد و کش وب سایت شما را ایجاد می کند که منجر به افزایش عملکرد فوری می شود.

WP Rocket همچنین Imagify را ارائه می دهد که یک سرویس رایگان بهینه سازی تصویر است که به شما کمک می کند سرعت وب سایت خود را حتی بیشتر کنید.

آنها همچنین با Cloudflare API، Sucuri و بسیاری از ابزارهای دیگر برای پیکربندی بهتر تنظیمات کش وب سایت شما ادغام شده اند.

WP Rocket تا حد زیادی ساده ترین و مبتدی ترین افزونه حافظه پنهان است. تنها نقطه ضعف آن این است که فقط پولی است.

جایگزین: WP Super Cache و W3 Total Cache رایگان هستند، اما آنقدر قدرتمند و آسان نیستند.

10. Sucuri

امنیت باید اولویت اصلی همه صاحبان مشاغل آنلاین باشد. Sucuri یک افزونه امنیتی وردپرس و فایروال برنامه وب را ارائه می دهد که احتمالاً یکی از بهترین محافظت هایی است که می توانید برای سایت خود داشته باشید.

آنها سایت شما را در برابر DDoS، تهدیدات بدافزار، حملات XSS، حملات brute force، حملات نظرات هرزنامه و اساساً هر نوع حمله دیگری نظارت و محافظت می کنند. اگر در وب سایت خود فایروال ندارید، باید همین امروز آن را اضافه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تقویت امنیت وب سایت و محافظت از کسب و کار خود، راهنمای امنیتی نهایی وردپرس ما را با دستورالعمل های گام به گام برای مبتدیان ببینید.

Sucuri به ما کمک می کند هر ماه صدها هزار حمله را در WPBeginner مسدود کنیم.

یکی دیگر از مزایای اضافه شده Sucuri این است که به طور خودکار یک لایه CDN اضافه می کند که به طور قابل توجهی سرعت سایت شما را افزایش می دهد.

در حالی که افزونه های امنیتی دیگری مانند WordFence، WP Activity Log و غیره وجود دارد، هیچ یک از آنها نمی توانند حفاظت کاملی را که Sucuri انجام می دهد ارائه دهند. تنها جایگزین واقعی Cloudflare است که در صورت دریافت افزونه های ممتاز آنها می تواند بسیار گران باشد.

11. PushEngage

PushEngage بهترین افزونه اعلان فشار وب برای وردپرس است. این به شما امکان می دهد با استفاده از فناوری اعلان فشار مرورگر، پیام ها و اعلان های هدفمند را برای بازدیدکنندگان وب سایت خود ارسال کنید.

ما از اعلان‌های فشار در کنار خبرنامه ایمیل خود برای افزایش تعامل مشتری و ترافیک وب سایت خود استفاده می‌کنیم.

اعلان‌های فشاری به طور مداوم یکی از 5 منبع ترافیک برتر برای WPBeginner هستند.

PushEngage با تمام ویژگی‌های قدرتمند مانند کمپین‌های قطره‌ای، تست a/b، تقسیم‌بندی پویا کاربران، یادآوری‌های انتخاب، تجزیه و تحلیل قدرتمند، ردیابی هدف و موارد دیگر ارائه می‌شود.

برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، می‌تواند به‌طور خودکار اعلان‌های رها کردن سبد خرید، هشدارهای کاهش قیمت، اعلان‌های هشدار موجودی و موارد دیگر را فعال کند.

برای وبلاگ نویسان و ناشران، می تواند به طور خودکار اعلان های پست وبلاگ جدید را برای همه مشترکین شما ارسال کند.

PushEngage به طور یکپارچه بر روی تمام پلتفرم های سازنده وب سایت از جمله WordPress، Shopify، Bigcommerce و موارد دیگر کار می کند.

آنها یک افزونه PushEngage وردپرس دارند که فعال کردن اعلان های فشار وب را در وب سایت شما آسان می کند.

بهترین بخش در مورد PushEngage این است که آنها برخلاف سایر ارائه دهندگان در آن فضا، داده های شما را نمی فروشند.

جایگزین: OneSignal جایگزین محبوب دیگری است، اما آنها داده های شما را در طرح های رایگان می فروشند.

12. RafflePress

RafflePress بهترین افزونه وردپرس در بازار است. این امکان را به شما می دهد تا فوراً ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، فالوورهای رسانه های اجتماعی و مشترکین ایمیل بیشتری را با جوایز و مسابقات ویروسی دریافت کنید.

RafflePress دارای یک سازنده هدایای آسان کشیدن و رها کردن همراه با الگوهای هدایای اثبات شده است که می توانید از آنها برای ایجاد هدایایی استفاده کنید که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

برای ورود به این جایزه، بازدیدکنندگان وب سایت باید از آدرس ایمیل خود استفاده کنند. این به شما کمک می کند تا مشترکین بیشتری برای خبرنامه ایمیل خود داشته باشید.

RafflePress کاربران را تشویق می کند تا پروفایل های اجتماعی شما را دنبال کنند و هدایا را با دوستان خود به اشتراک بگذارند تا آثار بیشتری در مسابقه دریافت کنند. این به شما کمک می کند تا تعامل رسانه های اجتماعی را افزایش دهید.

بازاریابی دهان به دهان به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را سریعتر دریافت کنید! این منجر به فالوورهای بیشتر، فروش بیشتر و درآمد بیشتر می شود!

شما به راحتی می توانید پروفایل های اجتماعی، افزونه های فرم وردپرس و تمام پلتفرم های بازاریابی و CRM های محبوب خود را به هم متصل کنید.

RafflePress یک نسخه رایگان به نام RafflePress lite دارد که می توانید با آن شروع کنید. اگر می‌خواهید ویژگی‌های قدرتمندتری رشد شما را افزایش دهد، باید از RafflePress Pro استفاده کنید.

کاربران WPBeginner می توانند از کد کوپن RafflePress ما استفاده کنند: wpbeginner20 تا 20٪ تخفیف اضافی دریافت کنند.

13. Uncanny Automator

Uncanny Automator بهترین افزونه اتوماسیون وردپرس است. این به شما امکان می‌دهد تا افزونه‌های وردپرس موجود خود را به هم متصل کنید تا بدون نوشتن هیچ کدی با هم کار کنند، بنابراین می‌توانید کارهای روزمره مدیریت را خودکار کنید و در زمان / هزینه صرفه‌جویی کنید.

این یکپارچه با اکثر افزونه های محبوب وردپرس و پلتفرم های شخص ثالث ادغام می شود، بنابراین می توانید به راحتی دستور العمل های اتوماسیون را بدون استخدام توسعه دهنده بسازید.

شما به سادگی از بین بیش از 400 محرک و اقدام برای ایجاد دستور العمل های سبک "اگر این پس آن" در سایت وردپرس خود انتخاب کنید (بدون نیاز به کد).

به زبان انگلیسی ساده، به افزونه های وردپرس شما کمک می کند تا با یکدیگر صحبت کنند، بنابراین با هم بهتر کار می کنند. مانند Zapier به آن فکر کنید، اما برای وردپرس.

حتی بهتر از آن این است که شما حتی می توانید دو سایت وردپرس جداگانه را به هم متصل کنید تا بدون نوشتن هیچ کدی با هم کار کنند. این برای فروشگاه های آنلاین و سایت های عضویت بسیار مفید است.

چند نمونه از موارد استفاده عبارتند از:

از دو سایت وردپرسی بخواهید که با یکدیگر صحبت کنند - محصولات را در یکی بفروشید در حالی که کاربر ایجاد کنید و در دیگری دسترسی راه اندازی کنید.

دکمه هایی ایجاد کنید که می توانند به طور خودکار حساب های کاربری ایجاد کنند و سایر اقدامات را در وردپرس انجام دهند.

ویژگی های کاربر سفارشی را بر اساس اقدامات کاربر به نمایه های کاربر اضافه کنید.

دستور العمل های اتوماسیون را در یک افزونه از اقدامات انجام شده توسط افزونه دیگر آغاز کنید (به عنوان مثال، ارسال WPForms می تواند برای ایجاد یک سفارش در WooCommerce استفاده شود).

سایت وردپرس خود را با بیش از 3000 سرویس خارجی با استفاده از یک ادغام Zapier متصل کنید.

… و خیلی بیشتر

توجه: نسخه رایگان افزونه Uncanny Automator نیز موجود است که دارای ویژگی های اولیه اتوماسیون است.

14. SearchWP

SearchWP پیشرفته ترین افزونه جستجوی وردپرس در بازار است. این به شما کمک می کند تا جستجوی سایت خود را بهبود بخشید، بنابراین بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند در سایت شما پیدا کنند.

برخلاف قابلیت جستجوی پیش‌فرض وردپرس، SearchWP فراتر از محتوای پست است و همه چیز را در سایت شما از جمله فیلدهای سفارشی، فیلدهای ACF، فایل‌های متنی، محتوای سند PDF، جداول سفارشی، طبقه‌بندی سفارشی، انواع پست سفارشی، ویژگی‌های محصول WooCommerce و موارد دیگر فهرست می‌کند.

همچنین به شما انعطاف پذیری می دهد تا مقیاس ارتباط خود را ایجاد کنید و الگوریتم را بدون نوشتن هیچ کدی تنظیم کنید.

یک ویژگی معیارهای جستجو وجود دارد که به شما کمک می کند ببینید بازدیدکنندگان شما چه چیزی را جستجو می کنند، چه چیزی را پیدا می کنند یا نمی یابند، بنابراین می توانید قابلیت کشف محتوای خود را بهبود بخشید.

SearchWP همچنین به شما امکان می دهد ویژگی های قدرتمندی مانند جستجوی زنده AJAX را در وردپرس اضافه کنید و به طور یکپارچه با همه افزونه های اصلی وردپرس از جمله WooCommerce، فیلدهای سفارشی پیشرفته (ACF)، Meta Box، Toolset، BigCommerce، Easy Digital Downloads، bbPress، ادغام می شود. و بیشتر.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8pkl
نظرتان را بنویسید