چگونه بک لینک خوب را از بک لینک بد تشخیص دهیم؟

چگونه بک لینک خوب را از بک لینک بد تشخیص دهیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

بک لینک خوب چیست؟ به چه نوع لینک هایی بک لینک بد می گویند؟

قبل از هر چیز قبل از اینکه بخواهیم در مورد بک لینک خوب و بک لینک بد صحبت کنیم باید بگوییم که یکی از مهمترین موارد در سئو ساخت لینک یا بک لینک است.

در این مقاله آموزش سئو می خواهیم در مورد نحوه تشخیص بک لینک خوب از بک لینک بد صحبت کنیم و به شما کمک کنیم بک لینک های اسپم و بی فایده را از بک لینک های خوب و طبیعی تشخیص دهید.

توجه داشته باشید که همانقدر که بک لینک ها می توانند به وب سایت شما و رتبه بندی گوگل شما کمک کنند، می توانند برای شما نیز خطرناک باشند. پس حتما آنها را جدی بگیرید.

بک لینک چیست؟

اول از همه، تعریف بک لینک می تواند خیلی چیزها را برای ما روشن کند.

بک لینک لینکی است که از یک صفحه در یک سایت به صفحه دیگر در سایت دیگر داده می شود. حالا این می تواند بازخورد خوب یا بازخورد بد باشد. بعداً به شما خواهیم گفت که چگونه آن را تشخیص دهید.

بک لینک یا لینک خارجی یکی از روش های سیاه سئو است و اگر به درستی انجام نشود، می تواند ضربه بزرگی به سایت شما وارد کند و حتی منجر به جریمه شدن سایت شما برای آن کلمه کلیدی شود.

بک لینک می تواند به روش های مختلفی به سایت شما داده شود و انواع بک لینک عبارتند از:

  • بک لینک نمایه
  • بک لینک نظر دهید
  • بک لینک از سایت های انتشار مقاله
  • بک لینک انجمن
  • بک لینک از وبلاگ ها
  • بک لینک pbn
  • و…

بک لینک ها اساسا به دو صورت Dofollow یا Nofollow به سایت شما داده می شوند.

خرید بک لینک از سایت محمد جانبلاغی و مقالات راهنمای ساخت بک لینک باکیفیت به شما کمک می کند بدون ترس از جریمه شدن سایت خود بک لینک بسازید.

تحلیل بک لینک چیست؟

زمانی که می خواهید بک لینک های خوبی برای وب سایت خود داشته باشید، حتما باید سایتی را که می خواهید از آن بک لینک دریافت کنید، بررسی و آنالیز کنید.

این تجزیه و تحلیل شامل مواردی مانند قدرت دامنه، تعداد لینک های خارج از این صفحه، نحوه ساخت لینک های داخلی در سایت، لینک های خارجی داده شده به سایت و غیره است.

همانطور که بک لینک های خوب می توانند تاثیر زیادی روی سئو سایت و رتبه شما داشته باشند، بک لینک های بد نیز باعث سقوط سایت شما می شوند و مشکلات جبران ناپذیری را برای شما به وجود می آورند.

بک لینک های خوب و بد چه ویژگی هایی دارند؟

خب تا اینجا اطلاعاتی در مورد لینک بیلدینگ و انواع آن جمع آوری کرده اید. در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم تا لینک های بسیار خوب و موثر یا بک لینک های خوب ایجاد کنید.

برای ساخت یک لینک خوب باید نکات زیر را در مورد لینک بیلدینگ خود رعایت کنیم:

ویژگی های بک لینک خوب

سایت باید مرتبط باشد: زمانی که می خواهید از سایتی بازخورد دریافت کنید، مطمئن شوید که سایت با زمینه کاری شما مرتبط است.

این مشکل به طور قابل توجهی کیفیت اتصال را تحت تاثیر قرار می دهد. به عنوان مثال، اگر می خواهید لینک سایت خود را که در زمینه طراحی سایت دریافت کنید، بهتر است از سایت هایی مانند www.webfx.com، clutch.co، wordpress.com و Get from دریافت کنید. سایت های خبری، ورزشی و …

هر چه DA یک سایت بالاتر باشد، بهتر است: هر چه DA یک سایت بالاتر باشد، قدرت بیشتری می تواند به سایت شما منتقل کند.

DA یا Domain Authority معیاری است که توسط ابزار moz.com اندازه گیری می شود و برای هر سایت اندازه گیری از 0 تا 100 در نظر گرفته می شود.شما در سایت هایی که دارای DA بالا هستند لینک می سازید. یا حداقل از سایت خودتان بالاتر و بهتر باشید.

رتبه پایین اسپم: برخی منابع ادعا می کنند که بهتر است به بحث رتبه بندی اسپم خود توجه کنیم، اما این موضوع چندان قابل اعتماد نیست.

به عنوان مثال سایت خبرگزاری مهر دارای رتبه اسپم بالایی است، اما دریافت بک لینک از آن سایت می تواند تاثیر زیادی در سایت شما ایجاد کند. پس این چندان قابل اعتماد نیست.

مزرعه لینک نیست! برخی از افراد به سایت های زیادی در سایت خود لینک می دهند و در واقع یک مزرعه لینک ایجاد می کنند. اگر به این صفحات نیز لینک دهید، طبق گفته گوگل، قوانین را زیر پا می گذارید و ممکن است جریمه شوید.

سعی کنید در مکان هایی که لینک های ساخته شده زیادی وجود ندارد لینک بسازید. به عنوان مثال، این صحنه را می توان در سایت هایی مشاهده کرد که در آن نظرات اسپم ارسال می شود. اما می توانید نظر خود را در پست هایی که لینک کمتری دارند ارسال کنید.

دریافت لینک از سایت های EDU و GOV: دریافت بک لینک از سایت های دولتی و آموزشی بازخورد خوبی محسوب می شود.

زیرا افراد کمی می توانند این ارتباطات را ایجاد و دریافت کنند. و اینکه این سایت ها برای گوگل بسیار مهم هستند و در نتیجه می توانند برای سایت شما بسیار مفید باشند.

بک لینک خوب یعنی لینکی در وسط مطالب!

آنها پس از یک سال حذف می شوند که از نظر گوگل غیر طبیعی است و می تواند باعث کاهش رتبه سایت شما شود.

هیچ کس بک لینک خوب نمی خرد، بلکه آنها را خوب می کند خرید بک لینک موضوعی است که گوگل به شدت نگران آن است و اصلا آن را دوست ندارد. پس سعی کنید لینکی را خریداری نکنید و در صورت خرید بک لینک حتما نکات بالا را رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید.

استفاده صحیح از لینک های فالو و نوفالو: مراقب باشید که از لینک های فالو و نوفالو به صورت طبیعی استفاده کنید. چه همه پیوندها را به روش زیر ایجاد کنید یا برعکس، می تواند به سایت شما آسیب برساند.

حالت عادی این است که تعداد لینک های فالو بیشتر از nofollow است، اما نه اینکه اصلاً لینک های nofollow وجود نداشته باشد.

تجربه ما نشان می دهد که این نسبت می تواند به یک در ده برسد. به این معنی که به ازای هر 10 اتصال پیگیری، یک اتصال پیگیری جدید باید ایجاد شود.

دریافت لینک از مقالات طولانی و با کیفیت بسیار ارزشمند است. مقالات طولانی یا آسمان خراش ها می توانند مکان بسیار خوبی برای ایجاد پیوند باشند.

تا به حال با ویژگی های بازخورد خوب آشنا شده اید، در این قسمت می خواهیم ویژگی های بازخورد بد را به شما بگوییم:

ویژگی های بک لینک بد

  • یک لینک از یک سایت غیر مرتبط دریافت کنید
  • دریافت لینک از صفحات با محتوای کم و ضعیف
  • دریافت بک لینک از سایت های مستهجن و زشت
  • دریافت بک لینک بد از سایت هایی که توسط گوگل جریمه شده اند
  • تبادل لینک
  • استفاده بیش از حد از بک لینک های Dofollow یا Nofollow
  • بک لینک از سایت های هک شده
  • بک لینک های زیادی را با متن لنگر یا کلمه کلیدی دریافت کنید
  • خرید بک لینک هایی که دائمی نیستند و بعد از مدتی حذف می شوند.

و در پایان تیم متخصص محمد جانبلاغی در این زمینه خرید بک لینک, بک لینک pbn, خرید رپورتاژ قوی یا رپورتاژ pbn همراه شما خواهند بود.

می توانید با خیال راحت رپورتاژ آگهی , خرید بک لینک معتبر و خرید بک لینک دائمی برای سایت خود را به ما بسپارید.

محمد جانبلاغی با سالها تجربه موفق در آموزش سئو، سئو سایت و خرید بک لینک اعتبار سایت های پیوند داده شده را به دقت بررسی می کند و گزارشی دقیق و ظاهراً بی طرفانه از آن سایت ها برای شما منتشر می کند.

منبع: چگونه بک لینک خوب را از بک لینک بد تشخیص دهیم؟

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LXQj
نظرتان را بنویسید