تعویق آزمون تیزهوشان 1401

تعویق آزمون تیزهوشان 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

آزمون مدارس تیزهوشان هر ساله در پایه هفتم و دهم برگزار می شود و متقاضیان چند روز قبل از برگزاری این آزمون باید اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه نمایند. پیش بینی می کنیم آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ در همان تاریخ در نظر گرفته شده و در خرداد ماه برگزار شود.

 

 مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان هر سال اقدام به ثبت نام دانش آموزان مستعد برای تحصیل در مدارس تیزهوشان می کند. ثبت نام دانش آموزان در پایه ششم به هفتم ( دوره اول متوسطه ) و نهم به دهم ( دوره دوم متوسطه ) صورت می گیرد.

یکی از موضوعات مهم در این باره، به تعویق افتادن زمان برگزاری آزمون ورودی تیزهوشان است که تحت شرایط خاصی می تواند رخ دهد. آگاهی بخشی به دانش آموزان از دلیل به تعویق افتادن این آزمون در سال تحصیلی مربوطه بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله به جزئیات زمان برگزاری آزمون تیزهوشان در پایه هفتم و دهم و تاریخ احتمالی برگزاری آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 می پردازیم. 

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

پذیرش دانش آموز در پایه هفتم مدارس تیزهوشان صرفا با شرکت در آزمون سنجش هوش و استعداد مدارس تیزهوشان بوده و آزمون تیزهوشان پایه دهم شامل سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی می باشد. هنوز زمان برگزاری آزمون تیزهوشان مشخص نشده اما انتظار می رود طبق روال سال های گذشته، با انتشار دفترچه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان اردیبهشت ماه اعلام گردد.

 

در حال حاضر زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به طور دقیق مشخص نیست اما ممکن است بنابر تصمیم ستاد کرونا و یا بروز حوادث غیر پیش بینی این آزمون مانند سال های گذشته دچار تغییراتی شده وبه تعویق بیافتد. در صورت ایجاد تغییر اطلاع رسانی های لازم در این قسمت انجام خواهد شد.

 

 

به محض انتشار تاریخ دقیق برگزاری آزمون پایه هفتم و نهم تیزهوشان 1401 - 1402 در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که امکان دارد ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان برای پایه هفتم به هشتم نیز صورت گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم توصیه می کنیم به مقاله زیر رجوع نمایید.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

 



 

 

 

 

 

توصیه می کنیم برای اطلاع از آخرین اخبار تعویق در زمان برگزاری آزمون های مدارس تیزهوشان عضو کانال تلگرام مدارس تیزهوشان هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال کنید. همچنین در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تماس باشید.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1-  ✔️ آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم در چه تاریخی برگزار می شود؟

✔️ تاریخ احتمالی برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در خرداد ماه پیش بینی شده که در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ آزمون تیزهوشان نهم به دهم در چه تاریخی برگزار می شود؟

✔️ تاریخ احتمالی آزمون تیزهوشان نهم به دهم در خرداد ماه پیش بینی شده که اطلاعات بعدی در مورد برگزاری این آزمون در این مقاله منتشر خواهد شد.



 

3- ✔️ آیا تاریخ برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت هشتم مدارس تیز هوشان مشخص شده است؟

✔️ خیر. پیش بینی می شود زمان ثبت نام این آزمون همچون سال گذشته در مرداد ماه باشد که به محض اعلام تاریخ برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت هشتم مدارس تیز هوشان این مقاله به روزرسانی می شود.

منبع : تعویق آزمون تیزهوشان 1401

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7Z9j
نظرتان را بنویسید