اعلام نتیجه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

اعلام نتیجه آزمون استخدامی وزارت بهداشت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ویژه وزارت بهداشت ۱۴۰۰ و آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی شرکت کرده اند، می توانند نتایج هر مرحله از پذیرش اعم از آزمون کتبی، دعوت به مصاحبه و پذیرش نهایی خود را مدتی پس از شرکت در آزمون مشاهده کنند.

 

 

دستگاه های اجرایی اعم از وزارت ها، سازمان ها و ارگان های دولتی در دوره های مختلف بنا به نیاز هر ارگان اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی می کنند. آزمون های استخدامی به دو دسته آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی و آزمون استخدامی وزارت بهداشت تقسیم می شود.

 

 

نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 هنوز اعلام نشده است. در صورت انتشار تاریخ دقیق، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی مختص رشته های پزشکی سال ۱۴۰۰ شرکت کرده اند، پس از موفقیت در آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه، در انتظار اعلام شدن نتایج نهایی پذیرش خود می باشند. معمولا مدتی پس از اتمام روند پذیرش نمرات و اطلاعات داوطلبان بررسی شده و نتایج نهایی این آزمون اعلام می شود. در ادامه این مقاله زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ را برای متقاضیان ارائه داده ایم.

 

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

پذیرش داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ در چند مرحله انجام می شود که مرحله اول شامل آزمون کتبی و مرحله دوم شامل مصاحبه و بررسی مدارک خواسته شده از داوطلبان در دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت می باشد. نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 نیز در دو مرحله اولیه و نهایی به داوطلبان این آزمون اعلام می شود.

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰  

 

نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 مدتی پس از برگزاری آزمون کتبی اعلام می شود و داوطلبان می توانند، با مشاهده کارنامه خود از پذیرش یا عدم پذیرش خود در این مرحله از آزمون اطلاع پیدا کنند. هنوز اطلاعیه ای مبنی بر اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش منتشر نشده، اما بر اساس اعلام نتایج سال های قبل پیش بینی می کنیم، نتایج اولیه این آزمون در اواخر اسفند ماه 1400 منتشر شود.

 

 

نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 هنوز اعلام نشده است. به محض انتشار تاریخ دقیق، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

 

نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مختص وزارت بهداشت معمولا مدتی پس از اتمام مصاحبه های تخصصی و بررسی مدارک از طریق سازمان سنجش اعلام می شود. هنوز اطلاعیه ای مبنی بر اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش منتشر نشده، اما بر اساس اعلام نتایج سال های قبل پیش بینی می کنیم، نتایج نهایی این آزمون در اواخر تیر ماه 1400 منتشر شود.

 

 

 

 

نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ هنوز اعلام نشده، به محض انتشار تاریخ دقیق اعلام نتایج، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد

 

داوطلبانی که موفق به حضور در مصاحبه آزمون استخدامی وزارت بهداشت شده اند، می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از اعلام نتایج مصاحبه این آزمون مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج مصاجبه حضوری آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

 

نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

در این قسمت برای دسترسی آسان و آشنایی داوطلبان با مراحل مشاهده نتایج خود به راهنمای تصویری مشاهده و دربافت اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 1400 را قرار دادیم. داوطلبان این آزمون برای دسترسی به نتایج اولیه و نهایی خود نیاز به اطلاعات شخصی از قبیل شماره پرونده و شماره شناسنامه خود دارند.

 

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، نتایج نهایی پذیرش آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مختص وزارت بهداشت سال 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود.

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

 

1 - جست و جوی عبارت سازمان سنجش و یا sanjesh.org در مرورگر سیستم

 

نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان سازمان سنجش و آموزش کشور

 

نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99

 

3 - انتخاب گزینه آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی از منوی سمت راست سایت

 

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

4 - انتخاب گزینه اعلام نتایج اولیه یا نهایی وزارت بهداشت در آزمون استخدامی ۱۴۰۰

 

نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99

 

5 - ورود به سامانه اعلام نتایج با استفاده از اطلاعات شحصی و آزمونی

 

نتایج استخدامی وزارت بهداشت

 

 

قابل ذکر است که مراحل تصویری فوق مربوط به دریافت نتایج آزمون استخدامی سال های گذشته بوده و در صورت بروز تغییر در هر یک از مراحل، راهنمای تصویری این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

 

در صورتی که پس از مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۰ به نتایج و یا مندرجات کارنامه خود اعتراضی دارید، می توانید با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه اعتراض این آزمون مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

 

 

 

 

مشاوره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

آزمون استخدامی وزارت بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی زیر نظر مرکز سنجش و آموزش پزشکی برگزار می شود. داوطلبانی که در در این آزمون نام نویسی و شرکت کرده اند، می توانند مدتی پس از برگزاری آزمون، مطابق با اطلاعیه های منتشر شده از نتایج استخدام شدن خود در رشته های آزمون استخدامی وزارت بهداشت مطلع شوند.

 

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سنجش و آموزش پزشکی در خصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی علوم پزشکی 1400 نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ حدودا اوایل تیر ماه از سوی این مرکز اعلام خواهد شد. داوطلبان این آزمون می توانند برای دریافت هر گونه اطلاعیه مربوط به آزمون، در کانال تلگرامی آزمون های استخدامی هیوا عضو شوند.

 

در صورت بروز هر گونه سوال و ابهام درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 1400 پاسخ پرسش های خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست. داوطلبان آزمون می توانند، برای دریافت هر گونه اطلاعیه مربوط به آزمون، در کانال تلگرامی آزمون های استخدامی هیوا عضو شوند.

 

داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت می توانند، در تاریخ مشخص شدن با ورود به سایت سنجش و آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نتیجه پذیرش خود در آزمون سال جاری را مشاهده کرده و سپس برای انجام سایر مراحل استخدام و پذیرش خود اقدام کنند.

 

داوطلبانی که در آزمون استخدامی موفق به دریافت نتیجه مورد نظر خود نشده اند، می توانند برای ثبت نام در آزمون سال بعد اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه نمایید.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج نهایی آزمون استخدامی ویژه وزارت بهداشت چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ نتایج مدتی پس از اتمام مصاحبه داوطلبان اعلام می شود که زمان دقیق آن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ همانطور که در مقاله اشاره شده، نتایج این آزمون از طریق سازمان سنجش اعلام می شود.



 

3- ✔️ نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت از طریق چه سایتی قابل مشاهده هستند؟

✔️ از طریق سایت سازمان سنجش که لینک مستقیم سامانه اعلام نتایج در این مقاله نیز فعال خواهد شد.

 

منبع : اعلام نتیجه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5OMB
نظرتان را بنویسید