نرم افزار تبدیل رتبه و تراز

نرم افزار تبدیل رتبه و تراز
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
برای قبولی در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد باید حدنصاب تراز قبولی رشته مورد نظر توسط داوطلب کسب شود. داوطلبان متقاضی این رشته ها برای برنامه ریزی صحیح به دنبال درک صحیح از مفهوم تراز کنکور هستند. نرم افزار تبدیل تراز به رتبه هیوا با کمترین درصد خطا رتبه معادل برای هر تراز را در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

نرم افزار تبدیل تراز به رتبه ! احتمالا از اسم این نرم افزار تا حدودی متعجب شدید؟ شاید تاکنون نیاز به استفاده از نرم افزار تبدیل تراز به رتبه کشوری جهت تخمین رتبه منطقه 1 و منطقه 2 و منطقه 3 و همچنین تخمین رتبه کشوری بر اساس تراز را حس نکرده باشید. اما جالب است بدانید که این نرم افزار کاربرد بسیاری برای داوطلبان کنکور 1400 دارد.

انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند که از مهم ترین آن ها می توان به جامعه آماری افراد شرکت کننده در انتخاب رشته دانشگاه سراسری و آزاد اشاره کرد. در تمامی مقالات مربوط به مشاوره انتخاب رشته صرفا به تراز قبولی دانشگاه ها اشاره شده در صورتی که درک کردن رتبه منطقه (سهمیه) و رتبه کشوری معمولا خیلی راحت تر از تراز است.

هدف از طراحی نرم افزار تبدیل تراز و رتبه و تخمین رتبه بر اساس تراز این است که بگوییم هر ترازی معادل با چه رتبه ای است؟ یعنی مثلا وقتی می گوییم تراز آخرین نفر قبولی پزشکی 9500 است این تراز برابر با چه رتبه ای در کشور و چه رتبه ای در مناطق 1 و 2 و 3 می باشد.

اینکه از این نرم افزار بتوانید به خوبی نتیجه بگیرید، توصیه می کنیم حتما از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری هیوا، نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا، نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد هیوا و علی الخصوص نرم افزار تخمین تراز هیوا استفاده کنید. از آنجایی که اطلاعات این نرم افزار از شرکت کنندگان کنکور سال گذشته تهیه شده است، مناسب داوطلبانی است که قصد دارند در انتخاب رشته 1400 شرکت کنند.

تبدیل تراز و انواع رتبه به یکدیگر

سوالات متداول


1- رتبه معادل با هر تراز چگونه محاسبه می شود؟
با استفاده از نرم افزار تبدیل تراز به رتبه می توانید رتبه معادل با هر تراز را به دست آوردید. برای استفاده از این نرم افزار به متن مقاله مراجعه شود.


2- آیا می توان رتبه را بر اساس تراز تخمین زد؟
همانطور که در متن این مقاله توضیح داده شده است با تحلیل کارنامه سال های گذشته می توان رتبه را بر اساس تراز تخمین زد.


3- استفاده از نرم افزار تبدیل تراز به رتبه چه کمکی به داوطلبان کنکور می کند؟
بر اساس تراز و رتبه به دست آمده در این نرم افزار داوطلبان می توانند برنامه ریزی اصولی برای قبولی در رشته محل دلخواه خود انجام دهند.

منبع : نرم افزار تبدیل رتبه و تراز
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/AvDB
نظرتان را بنویسید