نرم افزار تخمین رتبه دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
استفاده از نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد به عبارتی تخمین رتبه دانشگاه آزاد این امکان را در اختیار داوطلبان کنکور 1400 قرار می دهد تا با وارد کردن درصدهای اکتسابی خود در آزمون های آزمایشی و حتی کنکور سراسری، تراز و رتبه تخمینی خود را به دست آورند

نرم افزار تخمین رتبه، سال هاست که برای دانش آموزان کنکور نرم افزاری آشنا می باشد و اکثر داوطلبان کنکوری می دانند که تنها با وارد کردن درصدهای خود در آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری می توانند  محدوده رتبه اکتسابی خود را مشاهده کنند. 

یکی از معیارهای موثر در انتخاب رشته دانشگاه آزاد تراز و رتبه داوطلب می باشد به همین خاطر سامانه مشاوره تحصیلی هیوا نرم افزاری را طراحی کرده تا داوطلبان بر اساس آن بتوانند درصدهای اکتسابی خود را وارد و با توجه به آزمون سال های گذشته از تراز تخمینی و همچنین رتبه معادل خود در دانشگاه آزاد مطلع شوند.

همانطور که گفته شد، نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد هیوا با تحلیل و بررسی کارنامه های واقعی آزمون سال 99 طراحی شده، ابزاری کمکی برای داوطلبان کنکوری بوده و تراز آن ها را با کم ترین درصد خطا تخمین می زند. در این نرم افزار که به صورت رایگان ارائه شده پس از وارد کردن گروه آزمایشی و درصد دروس، تراز تقریبی داوطلب به نمایش در می آید.

برای تخمین رتبه قبولی دانشگاه آزاد، کادرهای زیر را تکمیل نمایید:


در صورتی که داوطلبان قصد استفاده از نرم افزار تخمین تراز بر اساس اطلاعات قبولی سال گذشته را داشتند کافی است رشته تحصیلی و منطقه کنکور خود را وارد کنند، سپس با وارد کردن درصدهای تخمینی خود در کنکور 1400، تخمین رتبه خود را بر اساس داده های سال گذشته به دست آورند.

با توجه به اینکه هر سال شاهد تغییراتی از جمله تغییر جامعه آماری شرکت کنندگان، ظرفیت پذیرش دانشگاه ها و... هستیم، تراز قبولی ارائه شده ممکن است با تغییراتی همراه باش ، بر همین اساس نتایج به دست آمده از این نرم افزار تخمینی است.

لازم به ذکر است این نرم افزار برای 3 گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی تنها در زیر گروه های پرطرفدار طراحی شده است.


نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد در گروه ریاضی، تراز داوطلب را در زیرگروه 1 تخمین می زند.

نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد در گروه تجربی، تراز داوطلب را در زیر گروه های 1 و 2 تخمین می زند.

نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد در گروه انسانی، تراز داوطلب را در زیر گروه های 1، 3 و 5 تخمین می زند.

در ادامه بخوانید: تخمین رتبه ایثارگران
داوطلبان می توانند در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد هیوا با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و پاسخ خود را از کارشناسان مجرب این مجموعه جویا شوند. راه ارتباطی با کارشناسان این مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده از خدمات تلفنی می باشد. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از جزئیات کنکور سراسری و دانشگاه ازاد 1400 عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.

سوالات متداول


1- استفاده از نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد چه کمکی به متقاضیان انتخاب رشته دانشگاه آزاد می کند؟  
همانطور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شد، سبب می شود تا با آگاهی از محدوده تراز قبولی در رشته مورد نظر، برنامه ریزی کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد را با دقت بیشتری انجام دهند.


2- نرم افزار تخمین تراز دانشگاه آزاد بر چه اساسی جمع آوری شده است؟  
همانطور که گفته شد، این نرم افزار بر اساس کارنامه واقعی داوطلبان کنکور سال گذشته جمع آوری شده است.


3- برای استفاده از نرم افزار تخمین تراز قبولی دانشگاه آزاد به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟
تنها با وارد کردن گروه آزمایشی امتحانی و درصدهای خود می توانید از این نرم افزار استفاده کنید که در این مقاله لینک دسترسی به نرم افزار قرار داده شده است.

منبع : نرم افزار تخمین رتبه دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/zWpr
نظرتان را بنویسید