ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور سراسری

ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
شرکت کنندگان پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری 1400 که موفق به ثبت نام در این دوره از پذیرش شده اند ، در صورتی که خواستار تغییر اطلاعات ثبت نام و یا اولویت های خود هستند می توانند در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش و تا پایان مهلت ثبت نام نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود اقدام کنند .




هر ساله دانشگاه های بدون کنکور اقدام به جذب دانشجو در بیش از 85 درصد از رشته محل های خود بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان می کنند که ثبت نام این قبیل رشته محل ها طی سال های اخیر ساماندهی شده و به صورت یک پارچه از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت مجزا از کنکور سراسری امکان پذیر شده است .

متقاضیان رشته های بدون آزمون می بایست در بازه زمان مذکور با آماده نمودن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور سراسری 1400 به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و مراحل ثبت نام خود را به دقت تکمیل نمایند . برخی از داوطلبان ممکن است نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود داشته باشند و یا پس از مشاهده لیست رشته محل های جدید متقاضی تغییر ، حذف و یا اضافه کردن کد رشته محل انتخابی خود پس از ثبت نام داشته باشند .

لذا به منظور تسهیل فرایند ویرایش و اصلاح اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال جاری در ادامه این مقاله زمان ، نحوه و همچنین لینک ورود به سامانه ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال 1400 را ارائه داده ایم .



زمان و نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 1400
سازمان سنجش همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام ، لینک ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 1400 را در سایت خود فعال می کند تا داوطلبانی که نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نام و یا فرم انتخاب رشته خود دارند از زمان شروع ثبت نام بتوانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند .



با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال 1400 با استناد به رویه ثبت نام و ویرایش سال گذشته پیش بینی می شود که ثبت نام و ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 1400 از اوایل مرداد ماه آغاز شود .





ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 1400 احتمالا از اوایل مرداد آغاز می شود



خاطر نشان می شود که در صورت اعلام شدن زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 1400 علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری


مراحل ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 1400



ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

انتخاب گزینه سراسری

ورود به سامانه ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مهر 1400

انتخاب گزینه ورود به سیستم

وارد کردن اطلاعات ثبت نامی مانند شماره پرونده و کد پیگیری

انجام اصلاحات مورد نظر

تایید و اتمام ویرایش





به محض آغاز مهلت ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 1400 لینک ورود به سامانه در این قسمت فعال می شود



با توجه به نیاز داوطلبان به اطلاعات شماره پرونده و کد رهیگیری برای انجام ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 1400 داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات بازیابی اطلاعات ثبت نامی مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: نحوه بازیابی شماره پرونده ثبت نام بدون کنکور






زمان و نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400
سازمان سنجش همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام ، لینک ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 را در سایت خود فعال می کند تا داوطلبانی که نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نام و یا فرم انتخاب رشته خود دارند از زمان شروع ثبت نام بتوانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند .



سال گذشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن ماه در محدوده زمانی اواخر آذر ماه آغاز شد و لذا با استناد به رویه ثبت نام و ویرایش سال قبل پیش بینی می شود که ثبت نام و ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری نیمسال دوم بهمن 1400 از اواخر آذر آغاز شود .





ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 1400 احتمالا از اواخر آذر آغاز می شود



لازم به ذکر است که در صورت اعلام شدن زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری


مراحل ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 ( در صورت اینترنتی بودن ثبت نام )



ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

انتخاب گزینه سراسری

ورود به سامانه ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 1400 

انتخاب گزینه ورود به سیستم

وارد کردن اطلاعات ثبت نامی مانند شماره پرونده و کد پیگیری

انجام اصلاحات مورد نظر

تایید و اتمام ویرایش





به محض آغاز مهلت ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 لینک ورود به سامانه در این قسمت فعال می شود



همچنین به داوطلبان توصیه می شود در صورت علاقه علاوه بر ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه های علمی کاربردی نیز نام نویسی کنند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی









اگر پس از مطالعه این مقاله در تکمیل فرم و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری نیاز به کمک دارید ، کارشناسان و مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند با استفاده از تجربیات خود شما را از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی راهنمایی نمایند . برای اطلاع از اخبار دانشگاه های بدون کنکور عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید .












سوالات متداول


1-  لینک ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در کدام سایت قرار دارد ؟
 لینک ویرایش ثبت نام در سایت سازمان سنجش فعال شده و بلافاصله در این مقاله نیز قرار می گیرد .




2-  چه زمانی می توان ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری را انجام داد ؟
 همانطور که در این مقاله اشاره شده است داوطلبانی یک بار ثبت نام خود را با موفقیت انجام داه اند می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند .




3-  آیا در هنگام ویرایش امکان اضافه کردن کدرشته محل وجود دارد ؟
 بله همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، در زمان ویرایش امکان حذف ، اضافه و جابه جایی کد رشته محل های انتخابی وجود دارد .

منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mrx3
نظرتان را بنویسید