ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
سازمان سنجش و آموزش کشور برای آن دسته از داوطلبانی که در ثبت اطلاعات و یا انتخاب رشته خود دچار اشتباه شده اند تمهیداتی را در نظر کرفته است . برای این منظور ، لینک ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 همزمان با شروع ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش فعال می کند .




هر ساله سازمان سنجش در دو مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری را برگزار می کند و با در نظر گرفتن بازه زمانی معین این امکان را برای داوطلبان فراهم می کند تا بتوانند با آماده نمودن مدارک لازم ، در این ثبت نام شرکت نمایند .

در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری 1400 داوطلبان باید اطلاعاتی از قیبل اطلاعات فردی - شناسنامه ای ، اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی ، اطلاعات مربوط به محل سکونت و کد رشته محل های انتخابی خود را با دقت در سامانه ثبت نام وارد نمایند .

در مدت زمان ثبت نام دسته ای از داوطلبان در ثبت اطلاعات دچار اشتباه می شوند و نیاز به ویرایش اطلاعات خود پیدا می کنند و دسته ای دیگر از داوطلبان پس از انتشار لیست رشته محل های جدید در اصلاحیه و یا اصلاحیه های منتشر شده در سایت سازمان سنجش ، تصمیم به حذف ، اضافه و یا تغییر رشته محل های خود می گیرند .

داوطلبانی که نیاز به ویرایش اطلاعات خود دارند با اطلاع از زمان و نحوه ویرایش می توانند تغییرات لازم را در ثبت نام خود اعمال نمایند . در ادامه این مقاله زمان ، نحوه و لینک ویرایش بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 را ارائه داده ایم .



زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400
داوطلبانی که موفق به ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری 1400 شده و کد رهگیری و شماره پرونده 7 رقمی دریافت نموده اند می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند . زمان فعال شدن لینک ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری 1400 ، همزمان با شروع ثبت نام اینترنتی این دانشگاه ها می باشد .



ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری سال گذشته از 5 مرداد ماه آغاز شده و تا 14 مهر ماه ادامه داشته و لذا با توجه به عدم اعلام زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 با استناد به سال قبل پیش بینی می شود که ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 نیز از اوایل مرداد آغاز شود.





ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 همزمان با آغاز مهلت ثبت نام شروع می شود



پس از شروع ثبت نام و فعال شدن لینک ویرایش ، این مقاله به روز رسانی شده و علاوه بر قرار دادن لینک ویرایش ثبت نام ، در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهیم کرد .

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400





نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400
ثبت نام کنندگانی که پس از بررسی اطلاعات وارد نموده ، متوجه خطایی در فرم ثبت نام خود می شوند با توجه به نحوه ثبت نام می توانند ویرایش خود را انجام دهند . همان طور که پیش از این اشاره شد ، در صورت اینترنتی بودن ثبت نام داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org تغییرات لازم را خود را انجام دهند .



راهنمای تصویری ویرایش بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400



1 - ورود به سایت سنجش و انتخاب " سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال 1400 " را انتخاب نمایید .







3 -  در این صفحه در سمت راست تصویر پایین گزینه ثبت نام ، گزینه " ورود به سیستم " را مطابق تصویر کلیک کنید .







4 - در این مرحله داوطلبان به دو روش می توانند وارد پرتال ثبت نام خود شودند :

روش اول : مطابق این روش داوطلبان لازم است شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام خود را وارد نموده و گزینه " ورود به سیستم " را پیدا نمایند . 

روش دوم : در این روش متقاضیان علاوه بر شماره پرونده ، کد ملی و سال تولد خود را نیز باید وارد و گزینه " ورود به سیستم " را پیدا نمایند . 







پس از ورود به سیستم امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام و یا کد رشته محل های انتخابی برای شما وجود دارد . در صورتی که داوطلبان به هر دلیل به شماره پرونده و یا کد پیگیری خود دسترسی ندارند ، می توانند با ثبت درخواست بازیابی شماره پرونده و یا کد پیگیری در سایت سازمان سنجش ، مجددا اطلاعات ثبت نامی خود را دریافت نمایند .

حتما بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش









اگر پس از مطالعه مقاله ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .












سوالات متداول


1-  آیا زمانی برای ویرایش اطلاعات بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 در نظر گرفته می شود ؟
 به جز زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری داوطلبان در زمان تمدید مهلت ثبت نام می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند که پس از اعلام زمان دقیق ویرایش ، این مقاله به روزرسانی می شود .




2- نحوه تغییر اطلاعات ثبت نام بدون آزمون سراسری 1400 به چه صورت است ؟
نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری ( در صورت اینترنتی بودن ثبت نام ) به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش می باشد که لینک ویرایش ثبت نام در این مقاله ارائه شده است .




3-  داوطلبان چه اطلاعاتی را می توانند در ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی 1400 ویرایش کنند ؟
 داوطلبان در زمان ویرایش بدون آزمون سراسری 1400 می توانند اطلاعات شناسنامه ای ، اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی و چینش انتخاب رشته خود را ویرایش نمایند که در این مقاله به آن پرداخته شده است .

منبع : ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lqw1
نظرتان را بنویسید