هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری

هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری باید توسط هر داوطلبی که قصد ثبت نام و شرکت در پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری سال 1400 را دارد، پرداخت شود. افرادی که متقاضی نام نویسی در پذیرش بدون کنکور ورودی نیمسال اول و دوم دانشگاه های سراسری هستند باید برای خرید سریال ثبت نام این هزینه را بپردازند.




در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری علاوه بر رشته های با آزمون ، رشته های بدون آزمون نیز ارائه می شود که در سال های اخیر تعداد زیادی از دانشجویان در رشته محل های بدون آزمون مشغول به تحصیل شدند . رشته های بدون کنکور در آزمون سراسری در دوره های روزانه ، نوبت دوم ، پردیس خودگردان ، دانشگاه پیام نور ، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد ارائه می شود .

علاقه مندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و مشخص شدن هزینه ثبت نام باید در زمان تعیین شده برای پرداخت این هزینه و ثبت نام خود اقدام کنند . پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری 1400 پیش از آغاز فرآیند ثبت نام اینترنتی و به منظور تهیه کارت اعتباری حاوی سریال ثبت نام انجام می شود.

با توجه به اهمیت پرداخت به موقع هزینه ثبت نام پذیرش سال جاری و خرید کارت اعتباری ، در ادامه این مقاله علاوه بر میزان هزینه ثبت نام ، زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری مهر و بهمن سال 1400 را ارائه داده ایم .



هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است ، سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی وظیفه تعیین و اعلام جزئیات ثبت نام این پذیرش اعم از زمان و نحوه ثبت نام ، شرایط پذیرش ، مدارک مورد نیازف هزینه ثبت نام و .... را بر عهده دارد .



با توجه به عدم لنتشار اطلاعیه ای در خصوص پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مهر 1400 و با استناد به رویه سال های گذشته پیش بینی می شود که هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 کمی بالاتر از هزینه ثبت نام سال گذشته که 37,600 تومان بوده، باشد.





هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400 هنوز اعلام نشده است



به محض مشخص شدن هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400 علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور سراسری


زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400



لینک پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری هر ساله همزمان با مهلت نام نویسی این دانشگاه ها فعال خواهد بود . با توجه به عدم اعلام زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال 1400 با استناد به مهلت ثبت نام سال گذشته پیش بینی می شود که ثبت نام و پرداخت هزینه پذیرش سال 1400 نیز از اوایل مرداد ماه آغاز شود.



همچنین معمولا ثبت نام ورودی مهر بدون آزمون دانشگاه سراسری بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود . بنا بر این در این حالت داوطلبان موظفند پیش از آغاز ثبت نام ابتدا هزینه تعیین شده را در سایت سازمان سنجش پرداخت کرده و پس از تهیه کارت اعتباری ثبت نام وارد سامانه نام نویسی پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری 1400 شوند .





پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400 احتمالا از اوایل مرداد به صورت اینترنتی اغاز می شود



در صورت اعلام شدن  زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور سراسری





هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400
معمولا هر ساله هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن با هزینه ثبت نام ورودی مهر همان سال برابر بوده و تغییر نمی کند. با توجه به مجزا بودن ثبت نام ورودی مهر و بهمن دانشگاه های سراسری، سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای علاوه بر اعلام جزئیات ثبت نام هزینه دقیق ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری بهمن را اعلام می کند.



با توجه به عدم لنتشار اطلاعیه ای در خصوص پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال 1400 و با توجه به رویه سال های قبل پیش بینی می شود که هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 کمی بالاتر از هزینه ثبت نام سال گذشته که 37,600 تومان بوده، باشد.





هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400 هنوز اعلام نشده است



لازم به ذکر است که به محض مشخص شدن هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری نیمسال دوم 1400 علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری


زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400



پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400 مانند سال های گذشته همزمان با آغاز مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری شروع شده و با اتمام مهلت ثبت نام به پایان خواهد رسید. با توجه به رویه ثبت نام بهمن سال گذشته احتمالا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400 و مهلت پرداخت هزینه از اواخر آذر آغاز خواهد شد.



هم چنین با در نظر گرفتن روند دوره های قبل مخصوصا ثبت نام نیمسال دوم سال گذشته ، احتمالا ثبت نام پذیرش بدون آزمون سراسری ورودی بهمن سال 1400 این دانشگاه ها بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود . در این حالت داوطلبان موظف هستند هزینه تعیین شده را در سایت سازمان سنجش پرداخت کنند .





پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400 احتمالا از اواخر آذر به صورت اینترنتی آغاز می شود



در صورت اعلام شدن  زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری نیمسال دوم بهمن سال 1400 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری









اگر پس از مطالعه جزئیات هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری 1400 سوال یا ابهامی در خصوص میزان این هزینه و یا زمان ونحوه پرداخت آن دارید ف می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا از آخرین اخبار پذیرش بدون ازمون سال 1400 مطلع شوید.












سوالات متداول


1- هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری به چه میزان است؟
هزینه ثبت نام در هر دوره از پذیرش پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مشخص می شود ، که به محض اعلام شدن هزینه در این مقاله نیز اطلاه رسانی می شود .




2- هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری را چه زمانی باید پرداخت کرد ؟
همانطور که در مقاله نیز اشاره شده ، داوطلبان باید پیش از اقدام به نام نویسی و در زمان تعیین شده هزینه ثبت نام این دانشگاه ها را پرداخت کنند .




3- هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از چه طریقی باید پرداخت شود ؟
هزینه ثبت نام این دانشگاه ها از طریق سایت سازمان سنجش و بصورت الکترونیکی پرداخت می شود که در متن مقاله نیز توضیح داده شده است .

منبع : هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kpvv
نظرتان را بنویسید