پاسخنامه کنکور ریاضی 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
پاسخنامه کنکور ریاضی 1400 چند روز بعد از برگزاری آزمون در سایت سنجش منتشر میشه و داوطلبایی که در کنکور شرکت کردن، با دانلود این کلید و مقایسه اون با پاسخ های خودشون می تونن علاوه بر حدود درصد هر درس، رتبشون رو هم تخمین بزنن.




همه داوطلبایی که متقاضی شرکت در کنکور ریاضی بودن و در این آزمون در زمان مقرر شرکت کردن بی صبرانه منتظر انتشار کلید سوالات کنکور ریاضی 1400 گروه آزمایشی مد نظرشون هستن تا با مقایسه این کلید با جواب هایی که خودشون به سوال ها دادن بتونن حدود درصد هر درس و رتبشون رو تخمین بزنن.

البته علاوه بر داوطلبایی که در کنکور ریاضی 1400 شرکت کردن، داوطلبایی که متقاضی شرکت در کنکور 1401 هم هستن پیگیر دانلود و بررسی سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی سال های قبل هستن تا پاسخ به سوالات و بررسی اون ها بتونن خودشون رو برای حضور در جلسه کنکور آماده کنن.

از اونجایی که خیلی از داوطلبا به این پاسخنامه ریاضی دسترسی ندارن و نمی دونن کلید سوالات کنکور ریاضی 1400 رو از کجا باید دانلود کنن ما در ادامه این مقاله پاسخنامه کنکور ریاضی 1400 رو برای گروه های آزمایشی ریاضی گذاشتیم. با ما همراه باشین.



دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی 1400
داوطلبایی که در کنکور ریاضی شرکت کردن با دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی می تونن جواب هایی که خودشون دادن رو با این کلید مقایسه کنن و حدود درصد هر درس خودشون رو تخمین بزنن. این جوری این افراد می تونن با استفاده از نرم افزار های تخمین رتبه کنکور حدود رتبه خودشون رو هم ببینن و آمادگی بیشتری برای اعلام نتایج کنکور 1400 داشته باشن.

افرادی هم که متقاضی شرکت در آزمون سراسری سال بعد هستن هم می تونن با دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی سال های قبل، از اون ها به عنوان آزمون شبیه ساز استفاده کرده و یا با تجزیه و تحلیل این سوالات خودشون رو برای شرکت در کنکور ریاضی آماده کنن.

سازمان سنجش معمولا چند روز بعد از برگزاری کنکور، لینک دریافت کلید سوالات آزمون سراسری رو در سایت خودش فعال می کنه و همه داوطلبا می تونن با ورود به این سایت پاسخنامه کنکور ریاضی رو دریافت کنن. برای دسترسی راحت تر شما داوطلبا در جدول زیر لینک دریافت پاسخنامه کنکور ریاضی 1400 رو گذاشتیم.



سوالات کنکور ریاضی 1400 پاسخنامه کنکور ریاضی 1400




به محض انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی 1400 لینک دریافت اون ها رو در جدول بالا فعال میشه.

 داوطلبا می تونن بعد از دانلود پاسخنامه کنکور و بدست آوردن حدود درصداشون با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور حدود رتبشون رو تخمین بزنن. 

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه کنکور











اعتراض به پاسخنامه کنکور ریاضی 1400
رقابت در کنکور سراسری خیلی نزدیکه و از اونجایی که این آزمون نمره منفی داره، حتی زدن یک تست اشتباه در کنکور هم می تونه تاثیر زیادی در بالا و پایین شدن رتبه شما داشته باشه به همین دلیل احیانا اگه بعد از انتشار کلید سوالات کنکور 1400 و بررسی اون متوجه شدین که پاسخ یک یا چند تست تو این کلید اشتباه علامت زده شده، حتما باید اون رو به سازمان سنجش اطلاع رسانی کنین.

سازمان سنجش خودش فرصتی رو فراهم کرده تا داوطلبایی که بعد از انتشار پاسخ کلیدی سوالات کنکور سراسری متوجه اشتباهی تو کلید یکی از تست ها شدن بتونن با وارد شده به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست اعتراض به کلید سوالات آزمون رو ثبت کنن. این موضع از طرف سازمان سنجش بررسی میشه و در صورت درست بودن، تغییرات اعمال میشه.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص پاسخنامه سوالات کنکور ریاضی 1400 پاسخ بدن و درصورتی که متقاضی کنکور سال بعد هستین می تونین برای شناسایی نقاط ضعف و قوتتون از کارشناسای مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین .شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاوران در ارتباط باشین.

در ادامه بخوانید: اعتراض به نتایج کنکور














سوالات متداول


1- پاسخنامه کنکور ریاضی 1400 چه زمانی منتشر میشه ؟  
معمولا پاسخنامه کنکور، چند روز بعد از برگزاری آزمون در سایت سنجش منتشر میشه که به محض انتشار لینک دانلودش رو در این مقاله میذاریم.


2- دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی 1400 چه کمکی به داوطلبایی که در کنکور امسال شرکت کردن می خوره ؟    
همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، داوطلبا با دانلود کلید کنکور ریاضی می تونن حدود درصد هر درس و رتبشون رو تخمین بزنن.


3- اگه داوطلبی به کلید سوالت کنکور ریاضی اعتراض داشته باشه باید چیکار کنه؟
در صورت اعتراض به کلید سوالات کنکور ریاضی می تونن در خواست اعتراض خودتون رو در سیستم پاسخگویی سنجش ثبت کنین که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : پاسخنامه کنکور ریاضی 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0JZN
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر