هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 اولین مرحله در آغاز فرآیند ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری دمی باشد. میزان هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری معمولا کمی بیشتر از هزینه ثبت نام سال گذشته بوده و به صورت اینترنتی پرداخت می شود.




ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری 1400 دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن برگزار می شود و داوطلبان برای انجام ثبت نام خود لازم است پس از دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و مطالعه دقیق جزئیات مندرج در آن نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . 

داوطلبانی که پس از بررسی لیست رشته های ارائه شده رشته محل و یا رشته محل های مورد علاقه خود را یافتند باید پیش از ثبت نام مدارک لازم برای ثبت نام را آماده نمایند . یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کارت اعتباری است که با خرید کارت اعتباری ، هزینه ثبت نام را پرداخت می نمایید . 

داوطلبانی که با اطلاع از زمان و نحوه و مبلغ هزینه ثبت نام موفق به خرید کارت اعتباری بشوند مجاز به تکمیل ادامه مراحل ثبت نام هستند که در ادامه این مقاله زمان ، نحوه و مبلغ پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 را ارائه داده ایم .



هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400
در سال گذشته هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای ورودی مهر ماه و بهمن ماه معادل 37 هزار و 600  تومان بود که احتمال می دهیم در سال 1400 برای ورودی مهر ماه ، هزینه ثبت نام رشته های بدون آزمون کمی بیشتر از این مقدار باشد .



میزان دقیق هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400 و زمان پرداخت آن با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می شود. با توجه به عدم اعلام شدن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 با استناد به رویه سال گذشته پیش بینی می شود که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400 و پرداخت هزینه از اوایل مرداد آغاز شود.





پرداخت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر 1400 احتمالا از اوایل مرداد آغاز می شود



لازم به ذکر است که به محض آغاز مهلت پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 و یا مشخص شدن میزان دقیق هزینه ثبت نام این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400





نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400
با توجه به اینکه هر ساله ثبت نام ورودی مهر دانشگاه های سراسری به صورت اینترنتی بوده لذا داوطلبان باید پیش از ورود به صفحه ثبت نام ، از طریق سایت سازمان سنجش کارت اعتباری ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1400 را از طریق درگاه های پرداخت الکترونیکی تهیه کنند . خاطر نشان می کنیم لینک خرید کارت اعتباری همزمان با شروع ثبت نام در سایت سنجش فعال خواهد بود .

.

مراحل پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400



ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست صفحه

انتخاب گزینه " سامانه ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1400 "

انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری

انتخاب عنوان کارت مورد نظر

تکمیل اطلاعات فردی خواسته شده

ورود به درگاه خرید الکترونیکی

تایید نهایی و دریافت شماره سریال



به محض آغاز مهلت پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1400 لینک ورود به سامانه خرید کارت اعتباری در این قسمت فعال می شود



خاطر نشان می شود به محض آغاز مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 علاوه بر فعال شدن لینک پرداخت هزینه نام نویسی و انتخاب رشته بدون آزمون نیمسال دوم سال جاری در این مقاله ، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400









هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400
معمولا هر ساله هزینه ثبت نام برای ورودی مهر ماه و بهمن ماه با هم یکسان بوده و به یک میزان تعیین شده است و لذا با استناد به این موضوع پیش بینی می شود که هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن سال 1400 نیز به همین مقدار باشد .



در سال گذشته هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای ورودی مهر ماه و بهمن ماه معادل 37 هزار و 600 تومان بود که احتمال می دهیم در سال 1400 برای ورودی بهمن ماه ، هزینه ثبت نام رشته های بدون آزمون کمی بیشتر از این مقدار باشد .



ثبت نام وروی بهمن رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری سال گذشته حدودا از اواخر آذر ماه آغاز شده است. با توجه به عدم اعلام زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 پیش بینی می شود که ثبت نام و پرداخت هزینه سال جاری نیز از اواخر آذر آغاز شود.





پرداخت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400 احتمالا از اواخر آذر آغاز می شود



لازم به ذکر است که به محض آغاز مهلت پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1400 و یا مشخص شدن میزان دقیق هزینه ثبت نام این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400







اگر پس از مطالعه مقاله هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست 




سوالات متداول


1-  هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 1400 چقدر است ؟
 مبلغ قابل پرداخت برای شرکت در ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری نیمسال اول تحصیلی در زمان ثبت نام اعلام می شود که مبلغ دقیق ثبت نام در این مقاله گفته شده است .




2-  نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 برای ورودی مهر چگونه است ؟
 نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 برای ورودی مهر به صورت اینترنتی می باشد که مراحل پرداخت آن در این مقاله گفته شده است .




3-  آیا هزینه ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 1400 اینترنتی پرداخت می شود ؟
 هزینه ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی سراسری نیمسال دوم معمولا اینترنتی پرداخت می شود که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه این مقاله را مطالعه کنید .

منبع : هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nvyp
نظرتان را بنویسید