زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از داوطلبانی که در کنکور 99 شرکت کرده اند در صورت مجاز به انتخاب رشته شدن در در دوره های روزانه و غیر روزانه می توانند در مهلت تعیین شده توسط سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته کنکور 99 اقدام کنند .

سازمان سنجش پس از برگزاری کنکور سراسری 99 به بررسی پاسخنامه های داوطلبان پرداخته و نتایج این آزمون را در کارنامه ای تحت عنوان کارنامه اولیه کنکور سراسری منتشر می کند . داوطلبانی که بر اساس اعلام نتایج اولیه کنکور 99 مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه و غیر روزانه می شوند نسبت به انتخاب رشته کنکور 99 اقدام می کنند .

این متقاضیان می بایست پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 به مطالعه دقیق آن پرداخته و رشته محل های مورد علاقه خود را استخراج نمایند . با توجه به اعلام نتایج اولیه کنکور 98 در نیمه اول مرداد ماه ، زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99 احتمالا در مرداد ماه می باشد .

 پس از اعلام این تاریخ متقاضیان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org می توانند رشته محل های مورد علاقه خود را در فرم اینترنتی وارد کنند . تعداد انتخاب های داوطلب در زمان انتخاب رشته کنکور 99 حداکثر 150 کد رشته محل می باشد .  همچنین داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا ، صفحه اینستاگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا از اخبار لحظه ای مطلع شوند .


کارشناسان مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان عزیز پیرامون نحوه انتخاب رشته اصولی و صحیح باشند . مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نرم افزاری تهیه کرده تا داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری بتوانند با کمک آن محدوده ای که شانس قبولی در آن دارند را مشاهده نمایند . برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا بر روی لینک زیر کلیک کنید .

سوالات متداول

1- دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 چه زمانی منتشر می شود ؟
احتمالا نیمه دوم مرداد ماه منتشر می شود که به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می شود  .

2- انتخاب رشته کنکور سراسری 99 به چه صورت انجام می شود ؟
به صورت اینترنتی انجام می شود که البته در این مقاله توضیحات تکمیلی ارائه شده است .

3- داوطلبان کنکور سراسری مجاز به انتخاب چند کد رشته محل هستند ؟
هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 150 کدرشته محل است که به منظور رفاه حال داوطلبان در اولویت بندی انتخاب ها ، نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا در این مقاله ارائه شده است .

منبع : زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/w4rm
نظرتان را بنویسید