مینی فرز چیست و چه کاربردی دارد ؟

مینی فرز چیست و چه کاربردی دارد ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mobin1

مینی فرز چیست؟


دستگاه فرز از یک ابزار برش ثابت و یک میز متحرک تشکیل شده است که توسط راهنمای دستی یا کامپیوتر کنترل می شود. فرز در واقع قطعه کاری است که روی میز ثابت می شود و در اطراف تیغه چرخان حرکت می کند تا برش هایی ایجاد کند تا نتیجه دلخواه را روی سنگ یا فلزات ایجاد کند. در فضاهایی که امکان استفاده از ابزار برقی بزرگ وجود ندارد از مینی آسیاب استفاده می شود.

مینی فرز 11000 دور در دقیقه مانند ماشین های فرز سایز بزرگ را می توان روی میز کار قرار داد و برای برش کاری، سوراخ کاری و غیره برای اصلاح استفاده کرد.
فرزهای بزرگ می توانند افقی یا عمودی باشند، اما مینی فرزها دارای جهت عمودی هستند که دارای محور محور چرخشی نیز هستند. این ابزار برقی با توجه به اندازه و کارایی خود با یک دست قابل کنترل است و برای کارهای ظریف انتخاب مناسبی به حساب می آید.

 

برش کاشی، سنگ فرش، گچ، سیمان، رنگ زدایی از سطوح، برش و زیر استیل، تیغه تیز کردن، پلاستیک و همچنین برای برش در جواهرات و ... از جمله کاربردهای مینی فرز می باشد.

مهمترین ویژگی های مینی فر چیست؟


برای انتخاب بهترین مینی فرز برقی فاکتورهای مختلفی وجود دارد که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنید. بهترین مینی فرز برای شما باید اندازه، موقعیت میز قابل تنظیم، گیره های ایمن برای محکم کردن مواد در محل، محدوده سرعت، اسب بخار موتور، گشتاور و فاصله بین میز و سر دستگاه باشد.

علاوه بر این، ویژگی های اضافی دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.


ویژگی هایی مانند:

پمپ های خنک کننده
میزهای کمکی مجهز به انرژی داخلی یا نور
به طور کلی، هر چه در رابطه با دستگاه فرز خود به امکانات بیشتری نیاز داشته باشید، باید هزینه بیشتری برای آن پرداخت کنید.

بهترین دستگاه های مینی فرز کدامند؟


در سایت هایی که وجود دارند  در این لیست چند مورد مختلف از ابزارهای برقی و مینی فرز را انتخاب کرده ایم که با توجه به عملکرد مورد نظر شما ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد و در ادامه به بحث و گفتگو در مورد آنها خواهیم پرداخت.

نظرتان را بنویسید