تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد معمولا هر ساله برای ورودی بهمن رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برگزار می شود. هر ساله ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد بصورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می شود.

 

 

هر ساله دانشگاه آزاد علاوه بر ورودی مهر برای ورود بهمن ماه نیز بصورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد که تحت عنوان " ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 " نیز مطرح می شود. داوطلبانی که بنا به هر دلیلی در پذیرش بدون آزمون ورودی مهر امسال موفق به قبولی نشده اند می توانند در تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 شرکت کنند.

شرایط ثبت نام پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۰ با شرایط ثبت نام ورودی مهر یکسان است. متقاضیان تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 می بایست برای ثبت نام در مهلت مقرر به سایت azmoon.org مراجعه کنند.

 لذا به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ برای متقاضیان ورودی بهمن رشته های بدون ازمون کاردانی و کارشناسی، در ادامه این مقاله جزئیات زمان، نحوه و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 1400 را ارائه داده ایم.

 

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه های آزاد هر ساله دو بار برای ورودی مهر و ورودی بهمن ماه برگزار می شود که پذیرش ورودی بهمن تحت عنوان تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 نیز مطرح می شود. متقاضیانی که موفق به قبولی یا ثبت نام ورودی مهر نشده اند می توانند در مهلت مقرر شده برای ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بر اساس سوابق تحصیلی مقطع مورد نظر اقدام کنند.

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته معمولا از نیمه های آذر ماه آغاز می شود. در ادامه جدول زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مرحله تکمیل ظرفیت سال ۱۴۰۰ ارائه شده است که به محض اعلام زمان ثبت نام هر مقطع بروزرسانی خواهد شد.

 

مقطعزمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ورودی بهمن 1400
کاردانی پیوستهاعلام نشده
کاردانی ناپیوسته14 تا 24 آذر ماه
کارشناسی پیوسته14 تا 24 آذر ماه
کارشناسی ناپیوستهاعلام نشده

 

به محض آغاز شدن مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 عللاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا نیط اطلاع رسانی می شود.

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

داوطلبانی که متقاضی پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته هستند باید در مهلت مقرر شده مراحل ثبت نام و انتخاب رشته را بصورت دقیق کامل کنند تا بتوانند در پذیرش این دوره شرکت کنند. نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ۱۴۰۰ با انتشار اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود.

 

با استناد به رویه سال های گذشته علی الخصوص سال قبل، معمولا ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد بصورت اینترنتی و در سایت azmoon.org انجام شده است و لذا با استناد به این موضوع احتمالا ثبت نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد 1400 نیز بصورت اینترنتی انجام می شود.

 

مراحل ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

 

مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام مقطع مورد نظر ( کاردانی یا کارشناسی )

خرید کارت اعتباری ثبت نام و پرداخت هزینه تعیین شده برای دریافت شناسه

ورود به لینک ثبت نام مقطع مورد نظر با استفاده از شناسه و نام کاربری

تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی با اطلاعات خواسته شده

آپلود عکس 3 * 4 اسکن شده داوطلب

تکمیل فرم انتخاب رشته

تایید و ثبت نهایی اطلاعات و دریافت کد رهگیری ثبت نام

 

راهنمای تصویری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

 

جست و جوی عبارت " سایت دانشگاه آزاد " در کارد میانی مرورگر و یا جست و جوی " azmoon.org " در کادر بالایی مرورگر

 

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

 

انتخاب " ثبت نام پذیرش بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن سال ۱۴۰۰ "

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

 

ورود به سامانه و انتخاب گزینه " خرید کارت " برای پرداخت هزینه و خرید سریال لازم

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

بازگشت به صفحه اصلی پس از خرید کارت و انتخاب گزینه " ثبت نام "

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

 

وارد کردن کد ملی و سریال کارت خریداری شده برای ورود به سامانه ثبت نام

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

 

 

به محض آغاز شدن ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ لینک نام نویسی در این قسمت نیز فعال می شود.

 

در صورت انتشار هر گونه اطلاعیه ای در خصوص زمان و نحوه آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد ثبت نام در پذیرش تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 مقاطع کاردانی یا کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند باید شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را برای قبولی و تحصیل در این دانشگاه ها و مقطع مورد نظر را داشته باشند تا در نهایت بتوانند پس از قبولی نهایی در دانشگاه مورد نظر نام نویسی کنند.

 

شرایط عمومی برای ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تمامی مقاطع یکسان بوده و تنها برخی از شرایط اختصاصی این مقاطع با هم متفاوت می باشد. در ادامه مهم ترین شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ مقاطع کاردانی و کارشناسی را ارائه داده ایم.

 

شرایط عمومی ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

 

اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی انتخابی

عدم عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

عدم فساد اخلاقی و اعتیاد

فارغ التحصیلی داوطلبان حداکثر تا تاریخ 30 بهمن سال 1400

 

شرایط اختصاصی ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

 

مقطعمدارک مورد پذیرشپذیرش بر اساس
کاردانی پیوستهدیپلم ( نظام سالی واحدی/ ترمی واحدی، نظام قدیم چهار ساله و یا نظام 3-3-6 ) رشته های فنی و حرفه ای و کارو دانشپذیرش بر اساس معدل کل دیپلم 
کاردانی ناپیوستهدیپلم نظام سالی واحدی/ ترمی واحدی + پیش دانشگاهی ( یا کاردانی )، دیپلم نظام 3-3-6 و یا دیپلم چهار ساله نظام قدیممعدل کتبی دیپلم ( رشته های نظری ) و معدل کل دیپلم ( رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش )
کارشناسی پیوسته
کارشناسی ناپیوستهمدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشتپذیرش بر اساس معدل کل مقطع کاردانی

 

همچنین داوطلبان می توانند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ نیز مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

 

 

مشاوره ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

داوطلبان متقاضی ثبت نام تکمیل ظرفیت بهمن رشته های بدون کنکور دانشگاه های آزاد دقت داشته باشند که ممکن است که لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده در این مرحله با ورودی مهر متفاوت باشد. به عنوان مثال ممکن است برای ورودی بهمن رشته هایی از این لیست حذف شده یا اضافه شود، یا اینکه ظرفیت های مورد پذیرش یک رشته کاهش یا افزایش یابد.

 

به داوطلبان متقاضی ثبت نام تکمیل ظرفیت ورودی بهمن توصیه می شود پیش از اقدام به ثبت نام و انجام انتخاب رشته نخست دفترچه ثبت نام را بصورت دقیق مطالعه کنند و پس از حصول اطمینان از داشتن تمام شرایط و اطلاع کامل از جزئیات پذیرش و تحصیل در این دانشگاه برای انجام انتخاب رشته خود اقدام کنند.

 

داوطلبان متقاضی باید در هنگام تکمیل فرم انتخاب رشته فاکتور های مسافت، شهریه، علاقه، بازار کار، اعتبار و ... را بر اساس اولویت بندی های خود در نظر بگیرند تا انتخاب رشته ای صحیح و بهینه داشته باشند. البته داوطلبان تا پایان مهلت ثبت نام فرصت دارند تا در صورت لزوم برای ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنند.

 

همچنین علاوه بر دانشگاه های آزاد، دانشگاه های سراسری نیز برای ورودی بهمن ماه در رشته های بدون آزمون دانشجو می پذیرند. داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزئیات ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سال جاری مقاله زیر را مطالعه کنند.

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری

 

اگر پس از مطالعه مقاله تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 سوالی در خصوص زمان و نحوه ثبت نام ورودی بهمن رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی نیمسال دوم انجام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق ثبت نام در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد به چه صورتی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور معمولا بصورت اینترنتی انجام می شود که جزئیات مراحل آن در این مقاله نیز ارائه شده است.



 

3- ✔️ داشتن چه شرایطی برای ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور لازم است؟

✔️ داوطلبان برای ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد باید حداقل مدرک تحصیلی تعیین شده را در کنار سایر شرایط ذکر شده در این مقاله داشته باشند.

منبع : تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Om0Y
مطلب قبلی
آزمون FCE
مطلب بعدی
ارشد مامایی
نظرتان را بنویسید