زمان ثبت نام آزمون دفتریاری

زمان ثبت نام آزمون دفتریاری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

آزمون دفتریاری در بازه های زمانی مختلف و با توجه به نیاز اداره کل اسناد و دفتریاران برگزار می شود. داوطلبان می توانند برای ثبت نام در این آزمون، در زمان ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ به سایت ثبت نامی مراجعه کنند و مراحل مربوط به ثبت نام خود را در آزمون استخدامی انجام دهند.

 

 

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور جذب افراد دفتریار از طریق آزمون های استخدامی، در بازه های زمانی مختلف اقدام به برگزاری آزمون استخدامی دفتریاری می کند. داوطلبان به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی دفتریاری ۱۴۰۰، می بایست که در زمان ثبت نام آزمون دفتریاری به سایت www.saazmoon.com  مراجعه کنند و مراحل مربوط به ثبت نام خود را از طریق این سایت انجام دهند.

با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون دفتریاری 1400 محدود می باشد و لازم است که داوطلبان در این بازه زمانی محدود، مراحل ثبت نام خود را در آزمون دفتریاری انجام دهند، در ادامه مقاله قصد داریم در رابطه با تاریخ آزمون دفتریاری و دیگر جزئیات این آزمون صحبت کنیم.

 

زمان ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰

اداره کل امور اسناد و دفتریاران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بازه های زمانی مختلف اقدام به برگزاری آزمون استخدامی دفتریاری می کند. داوطلبان به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی دفتریاری ۱۴۰۰ می بایست که اطلاعیه های مربوط به این آزمون استخدامی را از طریق اداره کل امور اسناد و دفتریاران مشاهده کنند و در بازه زمانی مشخص شده اقدام به ثبت نام در این آزمون استخدامی کنند.

 

مراحل آزمون استخدامی دفتریاری از طریق سایت SAAZMOON.COM انجام می شود و لازم است که داوطلبان واجد شرایط این آزمون استخدامی، به سایت مذکور مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را در صورت دارا بودن شرایط لازم انجام دهند.

 

با توجه به نیاز اداره کل امور اسناد و دفتریاران، ممکن است که زمان ثبت نام آزمون دفتریاری در هر سال متفاوت باشد؛ اما می توان طبق اطلاعیه های سال های گذشته پیش بینی کرد که احتمالا زمان ثبت نام در آزمون دفتریاری در سال جدید، شهریور ماه باشد؛ چرا که در آخرین دوره از برگزاری آزمون استخدامی دفتریاری، زمان ثبت نام آزمون دفتریاری در شهریور ماه بوده است.

 

طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص آزمون دفتریاری سال 1400 و طبق مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری سال جاری داوطلبان علاقه مند به ثبت نام این آزمون می توانند از تاریخ 13 شهریور ماه سال جاری لغایت 20 شهریور ماه برای ثبت نام آزمون دفتریاری سال ۱۴۰۰ اقدام کنند.

 

 

ثبت نام آزمون دفتریاری 1400 به پایان رسیده است.

 

داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اطلاعیه های زمان ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ مطلع شوند.

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون دفتریاری

 

 

مهلت ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰

آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ مانند آزمون سردفتری زیر نظر اداره کل امور اسناد و دفتریاران سازمان اسناد و املاک کشور برگزار می شود. لذا داوطلبان می بایست که مطابق با روند توضیح داده شده از سوی این اداره، مراحل ثبت نام خود را در آزمون دفتریاری انجام دهند. مهلت ثبت نام آزمون دفتریاری، از سوی اداره کل امور اسناد و دفتریاران اعلام می شود و لازم است که داوطلبان حتما در این مهلت زمان تعیین شده مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

 

ثبت نام در آزمون دفتریاری به صورت کاملا اینترنتی انجام خواهد شد و بدیهی است که پس از اتمام مهلت زمان ثبت نام، لینک مربوط به ثبت نام غیر فعال شده و دیگر امکان ثبت نام در آزمون دفتریاری سازمان اسناد و املاک کشور میسر نمی شود. 

 

در حال حاضر و طبق اطلاعیه ای که از سوی مجری این آزمون یعنی اداره کل اسناد دفتریاران سازمان اسناد و املاک کشور منتشر شده، داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون دفتریاری می توانند در بازه زمانی 13 لغایت 20 شهریور ماه مهلتی 7 روزه دارند تا برای ثبت نام آزمون دفتریاری 1400 اقدام کنند.

 

 

مهلت ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ به مدت 7 روز می باشد.

 

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون دفتریاری سال 1400 می بایست پس از ثبت نام این آزمون خود را برای شرکت در مرحله اول آماده کنند. داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات منابع آزمون دفتریاری مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: منابع آزمون دفتریاری

 

 

 

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰

به طور کلی بعضی از آزمون استخدامی های برگزار شده در کشور به غیر از دارا بودن مهلت زمان ثبت نام آزمون، دارای یک مهلت زمان تمدید هم می باشند تا داوطلبان جامانده از ثبت نام، بتوانند مراحل مربوط به ثبت نام در آزمون استخدامی مد نظر خود را انجام دهند. 

 

برخی از داوطلبانی که دارای شرایط لازم جهت ثبت نام در آزمون استخدامی دفتریاری ۱۴۰۰ می باشند، از مهلت زمان ثبت نام آزمون دفتریاری مطلع نیستند و پس از اتمام مهلت زمان به سایت مربوطه مراجعه می کنند و متاسفانه، نمی توانند مراحل ثبت نام خود را در آزمون دفتریاری انجام دهند. به همین خاطر لازم است که داوطلبان در همان مهلت زمان تعیین شده برای ثبت نام در آزمون دفتریاری، به سایت مذکور مراجعه کنند و در همین زمان ثبت نام خود را انجام دهند.

 

بازه زمانی ثبت نام تا زمان برگزاری آزمون دفتریاری بسیار کوتاه بوده و همین موضوع باعث می شود که معمولا اداره کل اسناد و دفتریاران، مهلت زمانی را برای تمدید مهلت ثبت نام آزمون دفتریاری در نظر نگیرد. در واقع، با توجه به اینکه فاصله زمانی زیادی میان زمان ثبت نام و زمان برگزاری آزمون دفتریاری وجود ندارد؛ احتمال تمدید زمان ثبت نام بسیار محدود می باشد.

 

 

مهلت ثبت نام آزمون دفتریاری سال 1400 تا تاریخ 20 شهریور می باشد.

 

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون سردفتری سال ۱۴۰۰ نیز باید شرایطی خاص و مشخص داشته باشند. متقاضیان ثبت نام این آزمون می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات شرایط ثبت نام آزمون سردفتری سال جاری مطلع شوند.

حتما بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون سردفتری

 

 

 

مشاوره زمان ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰

آزمون استخدامی 1400 دفتریاری از جمله آزمون هایی است که در بازه های زمانی مختلف برگزار می شود. این آزمون زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور برگزار خواهد شد و با دیگر آزمون های این سازمان متفاوت است. نکته که داوطلبان به منظور انجام مراحل ثبت نام در این آزمون باید در نظر بگیرند، این است که معمولا یک بازه زمانی 7 روزه (یک هفته ای) برای ثبت نام در آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ در نظر گرفته می شود و داوطلبان فرصت دارند که در این مهلت زمان، کلیه مراحل ثبت نام خود را انجام دهند و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.

 

معمولا پس از اتمام مهلت زمان ثبت نام آزمون دفتریاری، امکان ثبت نام مجدد داوطلبان در مهلت زمان تمدید وجود ندارد؛ چرا که یک فاصله زمانی 6 روزه میان زمان پایان ثبت نام و زمان برگزاری آزمون وجود دارد و بدیهی است که نمی توان این مهلت زمان را تمدید کرد.

 

در صورتی که داوطلبان از زمان ثبت نام آزمون استخدامی دفتریاری جاماندند، می توانند در صورت تمدید مهلت زمان ثبت نام، مجددا در این آزمون ثبت نام کنند و یا در غیر این صورت منتظر اعلام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای برگزاری دوره بعدی آزمون استخدامی دفتریاری باشند. در صورتی که این آزمون دارای مهلت زمان تمدید باشد، اطلاعیه آن از سوی اداره کل اسناد و دفتریاران منتشر خواهد شد.

 

بهتر است که داوطلبان در همان روزهای ابتدایی ثبت نام به سایت مشخص شده از سوی سازمان اسناد و املاک کشور مراجعه کنند تا بتوانند بدون دردسر و قطعی سرور، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند؛ چرا که احتمال دارد در روزهای پایانی ثبت نام، سرور ثبت نام به شدت شلوغ شود و دیگر امکان ثبت نام برای داوطلبان وجود نداشته باشد.

 

از طرفی با توجه به اینکه معمولا مهلت زمان تمدیدی برای ثبت نام در آزمون دفتریاری در نظر گرفته نمی شود، لازم است که داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دفتریاری تمام تلاش خود را برای ثبت نام در این آزمون، در همان بازه زمانی مشخص شده انجام دهند.

 

به منظور انجام مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی دفتریاری، نیاز به ارائه یک سری مدارک می باشد. لذا لازم است که داوطلبان حتما مدارک مورد نیاز را طبق اعلام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آماده کنند تا در روند ثبت نام با مشکلی مواجه نشوند و از همه مهم تر، قبل از اتمام زمان ثبت نام آزمون دفتریاری مراحل ثبت نام خود را در این آزمون انجام داده باشند. 

 

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون سردفتری

 

اگر پس از مطالعه مقاله زمان ثبت نام آزمون دفتریاری سال 1400 سوالی در خصوص مهلت یا تاریخ دقیق نام نویسی این آزمون دارید می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت کنید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان ثبت نام آزمون دفتریاری چه زمانی آغاز می شود؟

 ✔️ زمان ثبت نام آزمون دفتریاری معمولا هر ساله متفاوت است که به محض مشخص شدن زمان ثبت نام آزمون سال جاری نیز بروزرسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ آیا زمان ثبت نام آزمون دفتریاری تمدید می شود؟

✔️ معمولا زمان ثبت نام آزمون دفتریاری تا زمان برگزاری آزمون فاصله کوتاهی دارد و معمولا مهلت ثبت نام تمدید نمی شود اما در صورت تمدید شدن مهلت ثبت نام در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

3- ✔️ مهلت ثبت نام آزمون دفتریاری چند روز است؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، معمولا مهلت ثبت نام آزمون دفتریاری به مدت 7 الی 10 روز می باشد.

منبع : زمان ثبت نام آزمون دفتریاری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4lx7
نظرتان را بنویسید