اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش پس از بررسی فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 99 ، نتایج قبولی یا عدم قبولی داوطلبان را منتشر می کند . نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 حدودا دو هفته پس از اتمام مهلت انتخاب رشته به صورت اینترنتی اعلام خواهد شد .




پس از انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 99 که به منظور تکمیل ظرفیت های خالی دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان صورت می گیرد ، متقاضیانی که در این مرحله شرکت کرده اند می بایست منتظر نتایج این مرحله بوده و در صورت قبولی برای ثبت نام در دانشگاه مربوطه اقدام نمایند .

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری هم چون سایر مراحل کنکور به صورت اینترنتی اعلام خواهد شد و متقاضیان با به کارگیری اطلاعات ثبت نامی می توانند از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند . در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 پرداخته شده است .



زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99
سازمان سنجش در فاصله زمانی کوتاهی پس از اتمام زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ، نتایج این مرحله را اعلام می کند تا دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر اساس امکانات آموزشی خود در نزدیک ترین نیمسال تحصیلی ممکن از پذیرفته شدگان ثبت نام بعمل آورند .

در حال حاضر زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 مشخص نشده است به محض اعلام ، مقاله به روز رسانی شده و آخرین اخبار مختص جواب اعلام نتایج در اختیار داوظلبان قرار می گیرد .



به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 مقاله به روز رسانی می شود .



 داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از اخبار زمان اعلام نتیجه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 عضو کانال تلگرام کنکور سراسری و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشند .

 به داوطلبانی که علاوه بر انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه های سراسری در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هم شرکت کرده اند مطالعه مقاله زیر توصیه می شود  .

حتما بخوانید: زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99










نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99
جواب تکمیل ظرفیت کنکور 99 هم چون سایر مراحل این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی anjesh.org اعلام خواهد شد . متقاضیان می بایست در بازه زمانی اعلام شده توسط این سازمان به سایت مذکور مراجعه کرده و وارد بخش سراسری شوند .

در این بخش با کلیک بر روی لینک مربوط به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت و ورود اطلاعات درخواستی ، نتایج نمایش داده می شود .

مراحل دریافت نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 

 مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org

 انتخاب گزینه سراسری

 انتخاب گزینه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

 درج اطلاعات درخواستی



راهنمای دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 


به محض انتشار نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 ، راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 99 در این بخش قرار داده می شود .



 به داوطلبانی که علاقمند به شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99 هستند مطالعه مقاله زیر توصیه می شود .

بیشتر بخوانید : زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99


 در نظر داشته باشید کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا طی این فرایند همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا به متقاضیان کمک خواهند کرد تا جواب تکمیل ظرفیت کنکور 99 را مشاهده کنند .

 به داوطلبانی که در این مرحله یا فرایند اعلام نتایج تکمیل ظرفیت موفق به کسب رتبه قبولی نمی شوند توصیه می کنیم ضمن بررسی شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام کنکور 1400 اقدام نمایند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام کنکور سراسری 1400










سوالات متداول


1-  نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 به چه صورت اعلام می شود ؟
نتایج به صورت اینترنتی اعلام می شود که البته در این مقاله راهنمای تصویری نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ارائه شده است .




2- برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
داوطلبان برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت باید اطلاعات ثبت نامی خود را همراه داشته باشند که جزئیات بیش تر در این خصوص در متن مقاله قرار داده شده است .






3- پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کنکور 99 از چه زمانی می توانند وارد دانشگاه شوند ؟
بر اساس اعلام سازمان سنجش ، پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری از اولین نیمسال تحصیلی ممکن می توانند وارد دانشگاه شوند .

منبع : اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/v1rL
نظرتان را بنویسید