زمان ثبت نام کنکور 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 از طرف سازمان سنجش که مجری برگزاری آزمون های وزارت علوم می باشد، اطلاع رسانی می گردد. طبق روال هر سال داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد، می توانند دهه دوم بهمن ماه وارد سایت سنجش شده و فرم اینترنتی ثبت نام کنکور 1400 را تکمیل کنند.




ماراتن نفس گیر کنکور سراسری، به عنوان راه ورود به رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد است که مورد توجه بسیاری از متقاضیان رشته های پرطرفدار قرار گرفته! زمان ثبت نام این ماراتن همانند سایر آزمون های وزارت علوم از طریق سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود و داوطلبان می توانند طبق این زمان بندی، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند. 

اطلاع از زمان دقیق ثبت نام از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اگر داوطلبی فرصت تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام را در این مرحله از دست دهد، امکان شرکت در بقیه مراحل کنکور سراسری را نخواهد داشت از این رو در ادامه توضیحاتی پیرامون مهلت و زمان ثبت نام کنکور 1400 ارائه شده است.



زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400
ثبت نام کنکور سراسری از 12 بهمن آغاز شده و تا تاریخ 18 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، داوطلبان همزمان با شروع ثبت نام می توانند وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1400، فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل نمایند.



ثبت نام کنکور سراسری 1400 از  12 بهمن ماه آغاز شده و تا روز شنبه 18 بهمن ماه 99 ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور سراسری 1400






مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1400
سازمان سنجش مهلت یک هفته ای برای ثبت نام کنکور سراسری 1400 در نظر گرفته است اما گاها با داوطلبانی مواجه هستیم که به دلایل مختلف از ثبت نام جا مانده و موفق به تکمیل فرم اینترنتی مذکور نمی شوند. به همین دلیل سازمان سنجش بازه جدیدی تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری و مهلت مجدد ثبت نام را در نظر می گیرد تا این دسته از داوطلبان هم بتوانند ثبت نام خود را تکمیل کرده و از شرکت در کنکور جا نمانند.

بطور مثال سال گذشته مهلت ثبت نام کنکور سراسری تمدید شد و در 9 روز انجام گرفت. داوطلبان در این مدت فرصت داشتند به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام بپردازند.

 مطابق برنامه زمانی سال گذشته پیش بینی می شود تمدید مهلت و مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری به نحو زیر باشد:

تمدید مهلت ثبت نام کنکور هر سال بعد از اتمام زمان ثبت نام آغاز می شود و معمولا 2 تا 3 روز است.

لینک مهلت مجدد ثبت نام کنکور هم معمولا در دهه دوم اسفند ماه به مدت 3 تا 4 روز فعال شده و آخرین زمان برای اعلام علاقمندی جاماندگان از ثبت نام خواهد بود.





بازه های زمانی مذکور مطابق برنامه زمانی سال گذشته می باشد، به همین دلیل به داوطلبان توصیه می شود حتما در بازه زمانی مجاز ثبت نام ، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نموده و منتظر تمدید مهلت ثبت نام و مهلت مجدد آن نمانند.



 زمان تمدید مهلت ثبت نام و مهلت مجدد ثبت نام، امکان ویرایش ثبت نام برای داوطلبان مهیا است. بنابراین متقاضیانی که نیاز به تغییر اطلاعات فردی و تحصیلی خود دارند، می توانند مجددا وارد سایت شده و اطلاعات خود را تصحیح نمایند. 

در ادامه بخوانید: ویرایش ثبت نام کنکور 1400










 کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا نیز از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا  آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در طول فرایند ثبت نام کنکور سراسری 1400 می باشند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از جزئیات ثبت نام کنکور سراسری عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.












سوالات متداول


1- چه تاریخی برای ثبت نام کنکور 1400 در نظر گرفته شده است؟
دهه دوم بهمن ماه برای این منظور در نظر گرفته ده است که به محض آغاز در این مقاله اطلاع رسانی می شود.




2- ثبت نام کنکور سراسری 1400 در چه سایتی انجام می شود؟  
متقاضیان شرکت در این آزمون باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند که توضیحات تکمیلی در متن مقاله قرار داده شده است. 






3- آیا سازمان سنجش برای داوطلبان جامانده از ثبت نام کنکور سراسری 1400 فرصت مجزایی در نظر می گیرد؟  
علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام بازه زمانی جداگانه ای تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام کنکور نیز در نظر گرفته می شود که در متن مقاله شرح داده شده است. 

منبع : زمان ثبت نام کنکور 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8Qpo
نظرتان را بنویسید