دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
شرایط و ضوابط شرکت در کنکور توسط سازمان سنجش در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400 قید می گردد. متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد می بایست قبل از تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام این دفترچه را دانلود و بعد از مطالعه، برای ثبت نام کنکور سراسری 1400 اقدام نمایند.




سازمان سنجش، به عنوان مجری برگزاری کننده کنکور سراسری هر سال شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون را از طریق دفترچه ثبت نام کنکور سراسری اعلام می کند. تمام داوطلبانی که قصد شرکت در این ماراتن را دارند، باید در زمان ثبت نام این دفترچه را دانلود و با دقت مطالعه کرده تا از قوانین این آزمون با خبر شوند.

در دفترچه ثبت نام کنکور 1400 ، شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام، مقررات نظام وظیفه، شرایط اتباع، سهمیه های کنکور، جدول دروس عمومی، اختصاصی و ضرایب آن ها و ... ذکر شده  است. متقاضیان شرکت در کنکور سراسری باید توجه داشته باشند که برای شرکت در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری روزانه، شبانه، پیام نور، غیر انتفاعی، مجازی، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد باید مشمول شرایط این دفترچه باشند. 

با توجه به اهمیت این دفترچه در مرحله ثبت نام در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400، در اختیار متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری قرار داده شده است.



لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400
همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری 1400، دفترچه ثبت نام این آزمون منتشر و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در اختیار متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد قرار می گیرد.

مطابق اطلاعیه های سازمان سنجش، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 1400 همزمان با شروع ثبت نام یعنی در تاریخ 12 بهمن ماه منتشر گشته و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

از آنجایی که ممکن است دفترچه ثبت نام زودتر از زمان اعلام شده منتشر شود به داوطلبان پیشنهاد می کنیم با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از زمان انتشار این دفترچه مطلع شوند تا از ثبت نام جا نمانند. 





به محض انتشار دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400 لینک دانلود در این بخش قرار داده می شود.



 مطالعه مقاله زیر، برای متقاضیان شرکت در کنکور سراسری سال آینده و همچنین داوطلبان حاضر سر جلسه کنکور 1400 توصیه می گردد.

در ادامه بخوانید: دانلود دفترچه سوالات کنکور سراسری 1400





مشاوره دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400
مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1400، قبل از شروع فرآیند ثبت نام کنکور سراسری به داوطلبان متقاضی این آزمون توصیه می گردد. زیرا داوطلبان با مطالعه این دفترچه، علاوه بر کسب اطلاعات در خصوص آزمون سراسری، اطلاعاتی در خصوص مدارک و نحوه ثبت نام نیز کسب می کنند و با استفاده از راهنمای تصویری ثبت نام، می توانند این فرآیند را بدون کوچکترین اشتباهی انجام دهند.












 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص ثبت نام کنکور سراسری و دفترچه ثبت نام این آزمون می باشند. تنها راه ارتباطی شما با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره، سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد.



 برای اطلاع از تمامی مراحل ثبت نام کنکور سراسری، مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

در ادامه بخوانید: راهنمای قدم به قدم ثبت نام کنکور سراسری









سوالات متداول


1- دفترچه ثبت نام کنکور 1400 چه زمانی منتشر می شود؟
این دفترچه احتمالا دهه دوم بهمن منتشر می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق انتشار این دفترچه مقاله به روز رسانی می شود.




2- سهمیه های موثر در کنکور سراسری شامل چه مواردی می شود؟    
سهمیه های موثر این آزمون شامل سهمیه های مناطق، 5 و 25 درصدی ایثارگران، رزمندگان، خانواده شهدا و ... است که جزئیات آن در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری درج شده است.






3- دفترچه ثبت نام کنکور سراسری تنها به بررسی شرایط شرکت در آزمون می پردازد؟  
مطابق متن مقاله این دفترچه علاوه بر شرایط و ضوابط ثبت نام به بررسی گروه آزمایشی امتحانی، نحوه ثبت نام، مدارک لازم و ... می پردازد. 

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/90q3
نظرتان را بنویسید