مطالبی در باب دانشگاه فرهنگیان

مطالبی در باب دانشگاه فرهنگیان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

راهنمای ثبت نام اولیه دانشگاه فرهنگیان
 ثبت نام در سامانه دانشگاه فرهنگیان از میان داوطلبان کنکور سراسری دانشجو پذیرش می کند و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه باید ثبت نام یکی از گروه های آزمایشی کنکور سراسری را انجام دهند. زمان ثبت نام کنکور 1401 در بهمن ماه 1400 بوده است و چندین بار نیز مهلت ثبت نام برای جاماندگان تمدید خواهد شد.

پس از ثبت نام کنکور سراسری و شرکت در جلسه کنکور ، نتایج اولیه حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می گردد و اگر تراز بالای 6500 کسب کرده باشید ، مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان خواهید بود و شانس دعوت به مصاحبه را خواهید داشت.

 

ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه فرهنگیان 1401
نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان 1401 به صورت همزمان و مشترک با نتایج انتخاب رشته کنکور در اواخر شهریورماه اعلام می شود و داوطلبانی که رشته های دانشگاه فرهنگیان را در فرم انتخاب رشته کنکور خود درج کرده بودند و در مصاحبه نیز حضور داشته اند ، برای اطلاع از قبولی یا عدم قبولی خود لازم است به سایت سنجش مراجعه کرده و با درج شماره پرونده و شماره داوطلبی خود ، کارنامه خود را دریافت نمایند.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه فرهنگیان 1401
در صورتی که مورد پذیرش دانشگاه فرهنگیان واقع شده باشید ، نام دانشگاه و رشته قبولی در کارنامه درج می شود و لازم است که برای ثبت نام در آن رشته محل اقدام نمایید. زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان در سایت دانشگاه حداکثر تا دهه اول مهرماه است و داوطلبانی که در تاریخ مقرر نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نکنند ، مجاز به ثبت نام حضوری نخواهند بود و در نتیجه برای آنها انصراف در نظر گرفته می شود.

 

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه فرهنگیان 1401
مرحله اول ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی و در سایت دانشگاه انجام می گیرد. آدرس سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به نشانی cfu.ac.ir می باشد که سامانه مدیریت یادگیری نامیده می شود. دانشجویان ورودی جدید برای وارد شدن به این سامانه و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی ، لازم است که از کد u992 به همراه کد ملی به عنوان نام کاربری استفاده کنند همچنین در بخش رمز عبور نیز کد ملی درج شود.

در صورتی که اطلاعات را به درستی وارد کنید وارد صفحه ای خواهید شد که باید بر روی گزینه “پذیرش غیر حضوری” کلیک کنید و سپس در منوی جدی گزینه “پذیرش دانشجویان جدیدالورود” را انتخاب نمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Rpqq
نظرتان را بنویسید