با لیزر به پوستی صاف و زیبا دسترسی پیدا کنیم

با لیزر به پوستی صاف و زیبا دسترسی پیدا کنیم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

ویژگی های مرکز لیزر در رشت
1-دارا بودن مجوزهای لازم:
یک مرکز لیزر باید تمامی مجوزهای لازم درجهت انجام امر لیزر را داشته باشد تا مراجعین با خیال آسوده به امر لیزر بپردازند.در مرکز لیزر در رشت کلینیکها و مراکز لیزر تمامی اجازه ها و مجوزهای مربوط به این امر را دارا میباشند.

2- حضور پزشک متخصص:
در مرکز لیزر در شهر رشت ، ویزیت و معاینه قبل ار لیزر توسط متخصص و دکتر پوست و مو انجام میگیرد و تمامی مراجعه کنندگان قبل از لیزر از مشاوره تخصصی بهرمند میگردند.

3-حضور تکنسین های دوره دیده :
در این مراکز لیزر تکنسینهای دوره دیده با تخصص های ویژه به فعالیت میپردازند ، و نکته مهمی که وجود دارد به لحاظ اینکه لیزر یک امر تخصصی است نباید زیر دست افرادی که تخصص دقیقی در این مورد ندارند بروید.

4- محیط بهداشتی:
همه مراکزی که لیزر و کارهای زیبایی پوست و مو رو انجام میدهند به دلیل حساسیت زیاد پوست و مو باید کاملا در مراکز بهداشتی اعمال خود را انجام دهند و کوچکترین سهل انگاری سبب ضررهای جبران ناپذیری خواهد شد.

5-هزینه معقول:
هزینه لیزر همواره مطابق با تعداد جلسات لیزر خواهد بود که آن هم بستگی به پوست و جنس موهای شما دارد  و همچنین به کارگیری  دستگاه های مدرن و گران در تعیین هزینه نهایی نقش موثری دارد ،در مرکز لیزر در رشت هم این نکات در نظر گرفته خواهد شد .

چه افرادی نمیتوانند لیزر درمرکز لیزر در رشت  دریافت کنند
خانومهای باردار اولین دسته از افرادی هستند که نمیتوانند لیزر دریافت کنند به دلیل مخاطراتی که ممکن است جنین تجربه کند.
افرادی که مبتلا به بیماری لوپوس میباشند.
افرادی که باتری در قلب خود دارند باید با پزشک متخصص قبل از انجام لیزر مشورت کنند که عموما اجازه لیزر ندارند .

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EJ7m
نظرتان را بنویسید