کارنامه اولیه آزمون ارشد 99

کارنامه اولیه آزمون ارشد 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
کارنامه اولیه آزمون ارشد 99 منتشر شد. هم‌زمان با اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ، کلیه داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام نموده و شرکت نموده اند، چنانچه در جلسه آزمون حضور داشته‌اند، می‌توانند در زمان مقرر ، نسبت به مشاهده کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد 99 اقدام نمایند. داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که کارنامه منتشر شده در این مرحله به منزله کارنامه نهایی نخواهد بود.
کارنامه اولیه آزمون ارشد 99 مطابق با سنوات گذشته به صورت اینترنتی منتشر خواهد گردید. لذا کلیه داوطلبان جهت مشاهده نتایج آزمون ارشد سراسری نیازی به مراجعه فیزیکی به هیچ یک از مراکز دانشگاهی نخواهند داشت. با توجه به جدول زمان بندی سازمان سنجش و آموزش کشور، کلیه داوطلبان می‌توانند با توجه به زمان تعیین شده به این سامانه مراجعه نموده و نتیجه خود را دریافت نمایند.
در کارنامه اولیه آزمون ارشد 99 با توجه به شرایط مجاز و غیر مجاز بودن داوطلب ، می‌تواند نسبت به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد اقدام نمایند. همچنین آن دسته از داوطلبانی که در گروه‌های آزمایشی مامامی می‌باشند ، با توجه به گرایش‌هایی مامایی ارشد می‌توانند نسبت به انتخاب رشته محل های خود اقدام نمایند. ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز، برای متقاضیان داوطلب رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/knNx
نظرتان را بنویسید