زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانش آموزان پایه ششم و نهمی که در آزمون تیزهوشان هفتم و دهم شرکت کرده اند، همزمان با اعلام نتایج آزمون می توانند به سایت های به ترتیب hoosh.medu.ir و azmoon.medu.ir مراجعه کرده و نتیجه آزمون را مشاهده کنند. نتایج این دو آزمون مدتی پس از برگزاری آن ها اعلام می شود.

 

 

دانش آموزان داوطلب آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم پس از برگزار آزمون بی صبرانه منتظر اعلام نتایج این آزمون هستند. این آزمون بخشی از آینده تحصیلی آن ها را با تعیین کردن محل تحصیل جدید رقم خواهد زد. هرسال تعداد دانش آموزان زیادی متقاضی این آزمون می شوند و رقابت سنگینی میان این دانش آموزان برای کسب جایگاه خود در مدارس تیزهوشان شکل می گیرد.

در این میان، مشاهده نتایج آزمون ورودی تیزهوشان به داشتن شرایطی نیازمند است که برای سریع تر شدن روند مشاهده نتیجه این آزمون دانش آموزان و والدین آن ها باید مطلع باشند و لازم است که دانش آموزان و والدین آن ها نکات مربوطه را دانسته و طبق آن ها عمل کنند. همچنین در این زمان والدین می توانند از مشاوره با افرادی که در این زمینه اطلاعات بیشتری دارند نگرانی خود را کاهش دهند.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم و مشاوره نتایج، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

اعلام نتایج تیزهوشان 1401 - 1402 مدتی پس از برگزاری آزمون تیزهوشان، توسط سازمان مدارس استعداد های درخشان اعلام می گردد. داوطلبان پایه های هفتم و دهم که در این آزمون شرکت کرده اند، پس از اتمام آزمون در انتظار اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می مانند تا تراز کسب شده در آزمون را در سامانه azmoon.medu.ir مشاهده کرده و از قبولی و یا عدم قبولی خود در آزمون مدارس تیزهوشان 1401 - 1402​ اطلاع پیدا کنند.چ

 

در سال تحصیلی گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین تعویق زمان برگزاری آزمون تیزهوشان، اعلام نتایج این آزمون در اوایل شهریور ماه صورت گرفت اما با فرض برگزاری به موقع آزمون تیزهوشان 1401 - 1402​ پیش بینی می کنیم اعلام نتایج آزمون های تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای پایه های تحصیلی هفتم و دهم اوایل مرداد ماه منتشر خواهد شد.

 

 

به محض اعلام شدن زمان اعلام نتایج آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 1401 - 1402 در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

همچنین برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه اعلام نتایج تیزهوشان و نحوه دریافت آن می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: نتایج آزمون تیزهوشان

 

 

مشاوره داوطلبان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

معمولا حدود یک هفته پس از اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، کارنامه داوطلبان این آزمون منتشر می شود و در پورتال دانش آموزی آن ها در سامانه مدارس تیزهوشان قابل مشاهده می باشد. این کارنامه برای دانش آموزانی که موفق به قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان  ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ نشده اند صادر می گردد.

 

دانش آموزان پس از مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان 1401 - 1402  و دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان در صورتی که به تراز دریافتی خود اعتراض داشته باشند، می توانند در قسمت مربوطه در سامانه آزمون مدارس تیزهوشان، اعتراض خود را ثبت نموده و منتظر پیگیری آن توسط سازمان استعداد های درخشان باشند.

بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

 

برخی از داوطلبان پس از اطمینان از عدم قبولی خود در آزمون دچار یاس و ناامیدی شده و اهداف خود را فراموش می کنند. این دانش آموزان باید اطمینان داشته باشند که با وجود اهمیت بسیاری که این موضوع دارد، اما نتیجه به دست آمده پایان کار نبوده و امکان ثبت نام در مدارس دیگری که دارای شرایطی تقریبا مشابه با آموزش مدارس تیزهوشان هستند، برای آن ها وجود دارد.

 

شرایط برای دانش آموزان داوطلبی که در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ شرکت نموده اند متفاوت است و فرصت مجددی برای آن ها وجود دارد. منظور از فرصت مجدد، امکان ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم برای دانش آموزان ششمی که در آینده به پایه نهم می روند، می باشد که این دانش آموزان می توانند با تلاش بیشتر و آشنایی درست و کامل با منابع و سوالات آزمون وروردی مدارس تیزهوشان، امکان موفقیت خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

 

دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 می توانند پرسش ها و مسائل مد نظر خود در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ و سایر جزئیات آن را از طریق تماس با مرکز خدمات و مشاوره تحصیلی هیوا، با مشاورین هیوا در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سایر مدارس ابتدایی و دبیرستان، مطالعه مقاله زیر به شما توصیه می شود.

در ادامه بخوانید: ثبت نام مدارس ابتدایی و دبیرستان

 

 

 

 

 

 

دانش آموزان می توانند جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 و آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به آزمون مدارس تیزهوشان، عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایند. همچنین می توانید در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی درباره  نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در چه تاریخی اعلام می شود؟

✔️ زمان احتمالی اعلام نتایج آزمون ورودی در مقاله فوق ارائه شده است.



 

2- ✔️ آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 وجود دارد؟

✔️ بله جهت اطلاع از نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان و شرایط آن به موارد ذکر شده در این مقاله توجه فرمایید.



 

3- ✔️ در صورت عدم قبولی در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ چه کار باید کرد؟

✔️ دانش آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 نشده اند، می توانند به مقاله بالا مراجعه کرده و راهنمایی های لازم برای مراحل بعدی را کسب نمایند.

منبع : زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Z2NJ
نظرتان را بنویسید