دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی سال

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی سال
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
در کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ اطلاعات مهمی همچون شماره داوطلبی ، زمان و مکان برگزاری آزمون درج شده است و متقاضیان بر اساس آن باید در حوزه امتحانی مربوطه حضور یابند . به همراه نداشتن این کارت سبب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود .



ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی صرفا جهت پذیرش دانش آموزان در پایه دهم انجام می شود . کلیه داوطلبان واجد شرایط که در زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ از طریق سایت ثبت نام استانی ، فرم مربوط به ثبت نام را تکمیل نموده اند ، می بایست در جلسه آزمون حضور یابند .

داوطلبان بایدچند روز قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ، کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی را از  سایت آموزش و پرورش استان محل زندگی خود دریافت نمایند . دانش آموزان با دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از زمان و محل برگزاری آزمون مطلع خواهند شد . با توجه به موارد عنوان شده در ادامه به شرح زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 برای ورود به پایه دهم می پردازیم .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​
متقاضیان می توانند حدودا یه هفته قبل از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401​ جهت ورود به پایه دهم با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 نمایند . لازم به ذکر است که اجازه حضور در جلسه آزمون نمونه دولتی به داوطلبانی که کارت ورود به جلسه به همراه نداشته باشند داده ، نمی شود .

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 در هر استان متفاوت بوده و در حال حاضر زمان دقیقی برای در یافت کارت ورود به جلسه این آزمون برای هیچ از استان ها اعلام نشده است و به محض اعلام و اطلاع از زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد  .



در حاضر زمان دقیقی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ ، هیچ یک از استان های کشور اعلام نشده است . به محض اعلام تاریخ دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401





مشاوره داوطلبان آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​
متنقاضیان شرکت در آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ به منظور داشتن آمادگی بهتر و جلوگیری از ایجاد استرس و نگرانی بهتر است در اولین فرصت ممکن و پس از انجام مراحل ثبت نام خود در این آزمون ، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند .

در صورتی که دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 ، موکول به لحظات آخر فرصت تعیین شده گردد ممکن است در صورت وجود اشکال در موارد و اطلاعات ثبت شده فرصتی برای اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی وجود نداشته باشد .

با توجه به این که به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ ، الزامی می باشد در صورت به همراه نداشتن کارت و یا مغایرت اطلاعات کارت با اطلاعات شخصی دانش آموز ، داوطلب مجاز به شرکت در آزمون نخواهد بود ، در نتیجه تمامی زحمات و مطالعات انجام شده از بین خواهد رفت .

به منظور در یافت اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به پرسش های احتمالی دانش آموزان ، مشاوران مرکز خدمات مشاوره تحصیلی آماده راهنمایی و ارائه توضیحات لازم به داوطلبان این آزمون و والدین آن ها می باشند . دانش آموزان می توانند تمام سوالات مربوط به  آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ و جزئیات آن را با این مشاورین مطرح کرده و راهنمایی های مورد نیاز را دریافت نمایند .



بیشتر بخوانید: بخشنامه آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401











برای اطلاع از آخرین اخبار دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1400 - 1401 عضو کانال تلگرام مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا در اینستاگرام را دنبال نمایید .هم چنین در صورت عدم موفقیت در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ می توانید با استفاده از خدومات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا راهنمایی دریافت نمایید .












سوالات متداول


1- کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی در چه سایتی منتشر می شود ؟
داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی باید به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان مراجعه کنند که در این مقاله به آدرس این سایت اشاره شده است .




2- آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 چه زمانی برگزار می شود ؟
 در حال حاضر زمان دقیقی برای ان در نظر گرفته نشده است به محض اعلام تاریخ دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




3-  دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401​ به چه صورت انجام می شود ؟
 کلیه رویداد های آزمون ورودی نمونه دولتی صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت آموزش و پرورش استان محل زندگی داوطلبان انجام می شود که در این مقاله به طور کامل شرح داده شده است .

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی سال
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/94g3
نظرتان را بنویسید