تور بدروم نوروز 1402

تور بدروم نوروز 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور بدروم نوروز 1402 
بدروم، شهري در ساحل درياي اژه، تركيبي از مناظر و جاذبه هاي طبيعي كه باعث آرامش و لذت بردن شما مي شود. پيشنهاد مي كنيم در نوروز 1402 در آغاز سال نو سفري فراموش نشدني با تور به اين شهر ساحلي داشته باشيد، سپس با بازديد از قلعه ساخته شده در جنگ هاي صليبي، نگاهي گذرا به تقويم گذشته بدروم بيندازيد. در اين شهر بدروم را با پس‌زمينه آبي لاجوردي‌اش، ساحلي طولاني با درختان نخل و جذابيت عجيب شهري ماجراجويانه و شگفت‌انگيز مي‌بينيد كه در اصل نمادي از معروف‌ترين نقطه ديدني شهر يعني «قلعه سنت پيتر» ساخته شده بود. توسط شواليه صليبي هاي رودز vi منجر به گذشته اين منطقه مي شود. در حين نوشيدن قهوه ترك در كافه هاي پر گل و خيابان هاي سفيد اين شهر، همه نويد يك سفر شگفت انگيز با تور بدروم، ويژه بهار 1402 را به اين شهر جذاب مي دهند.تور بدروم 1401
 
اگر در بهار امسال اين شهر شگفت انگيز و زيبا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب كنيد، مطمئنا با پيشنهاد تور بدروم نوروزي سفري پر از هيجان و پر از خاطرات مفرح و جالب را تجربه خواهيد كرد.همچنين مي توانيد از ساير پيشنهادات نمايندگي نامي گشت در تمام فصول سال به متنوع ترين شكل استفاده كنيد. ما در گروه مسافرتي نامي گشت به عنوان مجري مستقيم تور تركيه به شما كمك مي كنيم تا در سفر به خارج از كشور به هر آنچه مي خواهيد برسيد.
 
پيشنهاد تور بدروم 1401
قيمت تور بدروم نوروز 1402 تورB هاي تعطيلات بهاري هر ساله به دليل تقاضاي زياد در بين مردم محبوبيت خاصي پيدا مي كند و بسياري از علاقه مندان به سفر براي گذراندن تعطيلات در اين ايام از ماه ها قبل تورB هاي مورد علاقه خود را رزرو يا خريداري مي كنند و به دليل مشكل بازار و تقاضا درست قبل از عيد باعث مي شود قيمت ها بالا برود. بسيار افزايش دهد. بنابراين اگر قصد رزرو تور بهار بدروم 1402 را براي فروردين ماه داريد، بهتر است اين كار را 2 تا 3 ماه قبل از عيد انجام دهيد تا از هزينه هاي كلان جلوگيري كنيد.
 
قيمت تور بدروم 1401
 
نكته: نكته مهم بعدي اين است كه قيمت تور بدروم يا هر مقصد ديگري به نوع ايرلاين (داخلي - خارجي)، كلاس پروازي شما، هتل 3، 4 يا 5 ستاره اي كه انتخاب مي كنيد و خدماتي كه از آژانس دريافت مي كنيد بستگي دارد. و مهمتر از آن، فصلي كه به بدروم سفر مي كنيد كاملا متفاوت است.اما تور نوروز در بدروم زمان بسيار مناسب و بي نظيري براي بازديد و لذت بردن از بي نظيرترين جاذبه هاي اين مقصد و همچنين كسب تجربيات جديد در مكان هاي تفريحي و تاريخي آن در تعطيلات سال نو است.
لازم به ذكر است كه معمولاً در ايام تعطيل به خصوص در ايام نوروز افراد زيادي به مسافرت مي‌روند، بنابراين تمامي ايرلاين‌ها و هتل قيمت‌هاي خود را تا حدودي افزايش مي‌دهند كه عموماً در اين زمان‌ها «فصل بالا» نيز ناميده مي‌شود. اگر قصد داريد در نوروز بدروم با اين افزايش قيمت تور مواجه نشويد، مي توانيد از چند ماه قبل تور بدروم را از خطوط هوايي نامي گشت رزرو كنيد، در اين شرايط مي توانيد هواپيماهاي هتل بهتر و مناسب تري را با قيمت هاي شگفت انگيز تهيه كنيد.
 
رزرو تور بدروم نوروز 1401
پيشنهاد تور بدروم نوروز 1402 پيشنهاد تور نوروزي بدروم يكي از جذاب ترين و پرطرفدارترين تور در بين گردشگران ايراني به خصوص در فصل بهار به حساب مي آيد و پيشنهاد تور بدروم را معمولا تور مي نامند كه آژانس هاي مسافرتي به دلايل بسيار خاص بليط چارتر خود را با قيمتي به فروش مي رسانند. از 30 تا 50 درصد كمتر بفروش مي رسد و بسته هايي از اين نوع كه توسط فروشنده تور تخفيف ويژه داده مي شود، تور Offari يا تورB آخرين لحظه ناميده مي شود كه براي اين مقصد ساحلي جذاب در تمام فصول به خصوص در فصل بهار يكسان است. و شما علاقمندان مي توانيد با عضويت در كانال تلگرام نامي گشت از اخبار و عملكرد اين تور ها مطلع شويد.پيشنهاد تور با قيمت پايين در تمام طول سال در دسترس است.
همچنين جالب است بدانيد كه اين پيشنهادات تحت چه شرايطي به مشتريان ارائه مي‌شوند: يكي از رايج‌ترين شرايطي كه در آن شاهد فروش تور آفرهاي ويژه نوروز 1402 بدروم خواهيد بود، زماني است كه حداقل دو تا سه روز به زمان پرواز باقي مانده باشد. برخي از بليط هاي پكيج تور فروخته نمي شوند كه در اين صورت بايد آنها را همراه با چمدان خود خريداري كنيد. بنابراين اگر قصد داريد با خيال راحت تري به اين مقصد برويد، پيشنهاد مي كنيم 3 تا 4 ماه قبل از عيد اين كار را انجام دهيد تا خيالتان از همه لحاظ راحت باشد.
 
پيشنهاد تور بدروم 1401
بهترين زمان براي خريد تور بدروم نوروز 1402 اگرچه هواي بدروم براي ورزش هاي آبي، شنا و آفتاب گرفتن در بهار و نوروز به اندازه كافي گرم نيست، اما با توجه به اين مشكل بدروم مقصد بسياري از گردشگران نوروزي تور محسوب مي شود. علاوه بر اين، برنامه هاي تور از رويدادهاي جديد و جشن هاي ويژه و كنسرت هاي مهيج به اندازه كافي براي به ياد ماندني ترين سفر در تعطيلات نوروز جذاب است.تور بدروم نوروز 1402 اين فرصت را به شما مي دهد كه در اين دوره آرام بدروم نسبت به تابستان در هواي دلپذير بهاري به گشت و گذار و تفريح ​​بپردازيد و از مناظر زيباي بدروم لذت ببريد.
 
پيشنهاد تور بدروم 1401
 
سپس بهترين زمان براي خريد تور در بدروم نوروز 1402 كاملاً به سليقه و شرايط شما بستگي دارد، در زير محبوب ترين دوره هاي نوروزي را ارائه مي دهيم تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد:
 
27 مارس تا هفته اول آوريل 
طبيعتا بهترين زمان براي سفر عيد نوروز مي تواند همين بازه زماني باشد و در واقع محبوب ترين و پرطرفدارترين زمان خريد تور براي نوروز بدروم همين تاريخ است زيرا مناسب ترين هتل با برنامه هاي مختلف شب عيد و امكانات بي نظير در اين زمان دقيقاً در دسترس مسافران هستند پيشنهاد ما اين است كه در صورت انتخاب اين تاريخ، رزرو يا خريد در اوايل ماه مارس انجام دهيد.
 
هفته دوم فروردين 
اين دوره براي افرادي مناسب است كه ترجيح مي دهند در ايام نوروز در خانه با خانواده و دوستان خود باشند و هفته دوم را براي سفر خود انتخاب كنند.برخي از افراد بايد بعد از يك هفته تعطيلات رسمي برگردند، بنابراين كمي ساكت تر از هفته اول است. لازم به ذكر است كه در اين زمان در اواخر اسفند يا اوايل فروردين بايد تور را خريداري كنيد.
 
9 آوريل به بعد 
خوب، خوشبختانه در اين تاريخ مسافران بسيار كمتري را در اين شهر خواهيد ديد زيرا تعطيلات رسمي تقريباً به پايان رسيده است و اكنون زمان شروع فعاليت هاي كاري و مدرسه است. اما بسياري از گردشگران علاقه مند هستند كه دغدغه خاصي ندارند و هر زمان كه بخواهند مي توانند به بدروم بروند و مهمتر از آن مي توانيد تور را ارزان تر از زمان هاي ديگر خريداري كنيد.
آب و هواي بدروم در نوروز 1402 در تعطيلات نوروزي هواي بدروم كم كم گرم مي شود و خبري از سرماي زمستان نيست. براي بررسي دقيق آب و هواي بدروم در ايام نوروز بايد بگوييم كه دماي هوا در فصل بهار مصادف با ماه هاي اسفند تا ارديبهشت است. در اين ماه ها دماي هوا در حدود 17 درجه سانتيگراد و حداكثر دما حدود 29 درجه سانتيگراد است. يعني هوا نه خيلي سرد است و نه خيلي گرم.هواي خنك و مطبوعي را تجربه مي كنيد و معمولاً در اين فصل سال 3 يا 4 روز باران مي بارد كه دوستداران باران را خوشحال مي كند. اگر ترجيح مي دهيد در فصل بهار به بدروم سفر كنيد، به ياد داشته باشيد كه نبايد از فعاليت هاي آبي هيجان انگيز بدروم غافل شويد و با انتخاب يكي از هتل هاي مجلل و 5 ستاره، مي توانيد شنا كنيد و از تفريحات متنوع لذت ببريد.
 
آب و هوا تور در بدروم 1401
بهترين هتل تور در بدروم نوروز 1402امكان آشنايي با تمامي هتل هاي بدروم در قسمت بهترين هتل هاي بدروم در قسمت مقالات گردشگري نامي گشتA وجود دارد، اما براي افرادي كه به دنبال پاسخي كوتاه و مفيد در اين زمينه هستند بايد بگويم كه هتلs كه در زير به آنها اشاره مي كنيم، لوكس ترين و بهترين هتل هاي بدروم بر اساس وب سايت تريپ ادوايزر، كه معتبرترين وب سايت مسافرتي جهان است، هستند.
هتلEE 5 ستاره La Boutique Alcoholic | La Boutique Alkoclarهتل 5 ستاره Crystal Green Bay Resort Spa | آبگرم كريستال گرين بي ريزورتهتل 5 Star Kairaba Bodrum Princess | Kairaba شاهزاده بدرومهتل 5 ستاره Labranda TMT Bodrum Resort Labranda TMT Bodrum Resortهتل 5 ستاره Arsan Exclusive Resort and Spa Ersan Exclusive Resort & SPA.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/turkey/bodrum/nowruz

نظرتان را بنویسید