اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 شرکت کرده و نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام کرده اند نتایج این فرایند را به صورت اینترنتی و در سایت دانشگاه آزاد مشاهده خواهند کرد. پیرو اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان مشخص خواهد شد.




پس از پایان مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 کلیه داوطلبانی که در این فرایند شرکت کرده و نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام کرده اند می توانند نتایج قبولی یا عدم قبولی خود را در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مشاهده نمایند.

پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 می بایست با توجه به اطلاعیه های ثبت نام این دانشگاه به محل قبولی اعلام شده مراجعه کرده و ثبت نام خود را در اولین نیمسال تحصیلی ممکن انجام دهند. در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 می پردازیم. 



زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400
بعد از اتمام زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 مسئولان به بررسی فرم انتخاب رشته هر داوطلب می پردازند و نتیجه این مرحله را در سایت آزمون منتشر می کنند.



سال گذشته نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در تاریخ 4 اسفند ماه اعلام شد. در حال حاضر تاریخ دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 مشخص نشده است.





در صورت اعلام زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 این مقاله بروز رسانی شده و داوطلبان را از جزئیات زمان آن مطلع خواهیم کرد.



همچنین شما می توانید برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 عضو کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد





نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400
نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 هم چون سایر مراحل انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق " سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد " اعلام خواهد شد. متقاضیان می بایست در بازه زمانی اعلام شده توسط این سامانه به آدرس azmoon.org مراجعه کرده و بر روی لینک اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1400 دانشگاه آزاد کلیک کنند. در این بخش با کلیک بر روی لینک مربوط به اعلام نتایج و درج اطلاعات درخواستی، نتایج نمایش داده می شود.



مراحل دریافت نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400



مراجعه به سایت azmoon.org

انتخاب گزینه اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1400 دانشگاه آزاد

درج اطلاعات کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی



راهنمای تصویری اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400



داوطلبان بعد از ورود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد می بایست با انتخاب گزینه مورد نظر وارد بخش اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 شوند.

در این بخش صفحه زیر به نمایش در می آید که داوطلبان با درج اطلاعات درخواستی کد دسترسی دانشگاه آزاد و کد ملی می توانند نتایج خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد









نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت به همراه تصاویر بروز در این مقاله بعد از اطلاعیه سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.



به داوطلبانی که علاوه بر انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در تکمیل ظرفیت دانشگاه های سراسری هم شرکت کرده اند مطالعه مقاله زیر توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 1400










مشاوره اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد 1400
آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب قبولی در این مرحله نشده و جزو پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت سراسری هم نبوده اند نگران نباشند چرا که با برنامه ریزی دقیق و حساب شده می توانند شانس خود را برای قبولی در آزمون سال بعد بیازمایند که بدین منظور باید نسبت به ثبت نام کنکور سراسری 1400 اقدام کنند.



اگر در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 با مشکلاتی مواجه بوده و موفق به مشاهده نتایج خود نشده اید می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از کارشناسان این مرکز کمک بگیرید.

در ادامه بخوانید: ثبت نام کنکور سراسری 1400










سوالات متداول


1- نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 چه زمانی اعلام می شود ؟
احتمالا اواخر مهر ماه اعلام می شود که البته به محض مشخص شدن زمان دقیق آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .






2- پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 از چه زمانی می توانند وارد دانشگاه شوند ؟  
ثبت نام پذیرفته شدگان این مرحله در اولین نیمسال تحصیلی ممکن انجام خواهد شد که نحوه مشاهده وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان در متن مقاله شرح داده شده است






3- برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت چه اطلاعاتی نیاز است ؟  
کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی که البته در این مقاله راهنمای تصویری مشاهده نتایج هم قرار گرفته شده است .

منبع : اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8jro
نظرتان را بنویسید